رژیم ایران سرچشمه تروریسم و بنیادگرایی

گزارش۵ ـ تحولات ایران و جهان در۲۰دقیقه-۱۵مهر۱۳۹۷


دبی آلدریچ ( Debbie Aldrich) خبرنگار آمریکایی مصاحبه یی با علی صفوی عضو کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت ایران انجام داده است . این مصاحبه، در حاشیه کنوانسیون جوامع ایرانیان در نیویورک، با عنوان « قیام ایران در مسیر آزادی» ، و پس از مصاحبه مطبوعاتی شهردار جولیانی انجام شده است.

گزارش

رژیم ایران سرچشمه تروریسم و بنیادگرایی


خبرنگار: من در تمام مدت عمرم نیرویی را مانند شورای ملی مقاومت ندیدم که ">به این میزان سازمانیافته باشد و الآن ، آنها در اینجا حضور دارند ...

علی صفوی: این جای امیدواری است که یک اپوزیسیون دمکراتیک، سازمانیافته و اصیل در برابر رژیم ایران وجود دارد که میتواند تغییر ( در ایران ) را محقق کند ،و نیازی به استفاده از نیروی نظامی وجود ندارد و مردم ایران میتوانند دمکراسی و آزادی را در ایران محقق کنند.

مردم ایران به دنبال یک تغییر اساسی هستند و میخواهند رژیم قرون وسطایی ایران برود و خوشبختانه با تلاش کسانی که در این کشور حضور دارند و مردمی که در ایران هستند می توانیم بزودی آزادی را به ایران برگردانیم.

علی صفوی در پاسخ به سؤال دیگری گفت: برای خشکاندن باتلاق افراط گرایی اسلامی ، شما باید به سمت سرچشمه آن بروید و سرچشمه بخش زیادی از تروریسم و افراطی گری در خاورمیانه ،رژیم حاکم بر تهران است، (بطور خاص) از زمانی که این رژیم بر سر کار آمده است.

( به همین دلیل است که ) ما میخواهیم این رژیم را سرنگون کنیم. فکر میکنم ان موقع شما، پایان همه این گروههای تروریستی را خواهید دید

من امیدوارم یک دنیای بسیار امن تر و بسیار متمدن تر را ( در آینده ) داشته باشیم و هیچ شکی ندارم، که این تغییر واقع خواهد شد.

 علی صفوی عضو کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت افزود: آینده ایران تنها با معیارهای قانونی تضمین پیدا میکند و ایران یک مذهب رسمی نخواهد داشت و همه مذاهب در برابر قانون یکسان هستند وهمه مسلمانان شیعه و سنی و مسیحیان و یهودیان، بهائیان، از همه حفاظت هایی که در چهارچوب قانون ِ ایران جدید ذکر شده است برخوردار خواهند بود و همه در صلح و آزادی میتوانند آداب و رسوم مذاهب خودشان را به اجرا در بیاورند. پس اجازه دهید که همه ما با هم کار کنیم و به این نقطه برسیم و به این کابوس ملاها ، که در زمینه های مختلف همه چیز را در دنیا به نابودی کشیده است پایان دهیم .
لطفا به اشتراک بگذارید: