ـ مصاحبه با سنابرق زاهدی-۲۰دقیقه

 

۲۰دقیقه-۱۵مهر۱۳۹۷


روز پنجشنبه کنفرانس مقاومت ایران در مقر پارلمان اروپا، با حضور شخصیتهای اروپایی و آمریکایی و حقوقدانان برجسته برگزار شد. در این کنفرانس موج جدید تروریسم رژیم ایران در اروپا بررسی شد. دکتر سنابرق زاهدی مسئول کمیسیون قضایی شورای ملی مقاومت مصاحبه یی با تلویزیون الغد انجام داده است که توجهتان را به بخشهایی از آن جلب می کنیم:

گزارش

ضرورت قاطعیت اتحادیه اروپا در قبال تروریسم رژیم ایران

دکتر سنا برق زاهدی مسؤل کمیته قضایی شورای ملی مقاومت ایران از بروکسل به تلویزیون الغد گفت :

شخصیتهای برجسته اروپایی در کنفرانس بروکسل شرکت کردند از جمله:

وزیر خارجه پیشین ایتالیا جولیو ترتزی ، لرد کارلایل کارشناس تروریسم و شخصی که دولت انگلستان او را موظف کرد تا در مورد تروریسم در انگلستان گزارشی تهیه کند، همچنین پروفسور اریک داوید استاد دانشگاه آزاد بروکسل در زمینه قانون جزایی بین المللی ، سناتور توریسلی که از آمریکا آمده بود، اریک مونیه کارشناس تروریسم و محمدمحدثین مسؤل کمیسون خارجه شورای ملی مقاومت ایران

دکتر سنابرق افزود:

کنفرانس بروکسل بعد از دو رویداد مهم برگزار شد.


یکی حکم دادگاه آلمان برای استرداد دیپلمات تروریست رژیم ایران اسد الله اسدی به بلژیک تا در بلژیک محاکمه شود و دومی تصمیم دولت فرانسه به بستن حسابهای مالی تروریست های رژیم ایران و تهاجم به مرکز اطلاعاتی این رژیم در شمال فرانسه و بیانیه سه وزیر فرانسه که اعلام کردند وزارت اطلاعات رژیم ایران بطور مستقیم در پشت طرح تروریستی بوده است . این حمله تروریستی بزرگترین گردهمایی اپوزیسیون ایران در فرانسه را درسی ام ژوئن هدف قرار داده بود.

 این دو رویداد که در آلمان و فرانسه اتفاق افتاد باعث شد که این کنفرانس اهمیت بسیاری داشته باشد چرا که این کنفرانس به اتحادیه اروپا این پیام را می دهد که می بایست علیه تروریسم رژیم ایران موضعی قاطعانه اتخاذ کرد چرا که این رژیم امنیت شما و همچنین حاکمیت کشورهای اروپایی را هدف قرار می دهد.

دکتر سنابرق زاهدی گفت:

 شرکت کنندگان در کنفرانس بروکسل خواهان تعطیلی تمامی سفارت خانه های رژیم ایران شدند چرا که این سفارت خانه ها پایگاههای جاسوسی و تروریسم در این کشورها هستند.

فردی که مغز متفکر طرح جنایتکارانه بود یک دیپلمات رسمی در سفارت ایران در وین بوده.


سفارت رژیم ایران در وین در حال حاضر مرکز اطلاعات رژیم ایران در اروپاست.

 شرکت کنندگان در کنفرانس بروکسل خواهان تعطیلی این سفارت ها شدند . همچنین خواهان آن شدند که عناصر اطلاعات رژیم ایران از کشورهای اروپایی اخراج شوند . آنها همچنین خواستند تا تمامی دارایی های اطلاعات رژیم ایران در سراسر اروپا توقیف شود.

الغد -انعکاس سازمان گفتگو سنابرق مقاومت ایران خواهان بستن سفارتهای رژیم ایران در اروپا
لطفا به اشتراک بگذارید: