پارلمان اروپا-استراسبورگ – حمایت از قیام در ایران-جلسه علیه اعدام در آستانه روز جهانی اعدام- ریچارد چارنسکی و ایوان استفانک

ریچارد چارنسکی - نمایندة پارلمان اروپا از لهستان


گوینده :ریچارد چارنسکی نمایندة پارلمان اروپا از لهستان در سخنان خود ضمن اشاره به فعالیت‌های گروه دوستان ایران آزاد در پارلمان اروپا طی چندین سال اخیر، از جمله اقدامات دکتر آلخو ویدال کوادراس در حمایت از مقاومت مردم ایران علیه رژیم آخوندی، گفت:

به‌نظرم اکنون زمان ویژه‌ای برای ما دوستان ایران آزاد در پارلمان اروپا است.

این بار (وضعیت) به‌کلی متفاوت است. ما فرصت خوبی داریم تا نشان بدهیم که پیام ما به مدت طولانی، از سال ۲۰۰۴ تاکنون فی‌الواقع درست بوده است.

ما باید به تلاش‌ها و کار خود ادامه بدهیم

همبستگی عمیق ما با دوستانمان در سازمان مجاهدین خلق ایران و با خانم رجوی همواره وجود داشته است. اما اکنون شرایط برای فعالیت ما بسیار بهتر است.

 

ایوان استفانک نمایندة پارلمان اروپا از اسلوواکی


گوینده :ایوان استفانک نمایندة پارلمان اروپا از اسلوواکی در سخنرانی خود در اجلاس استراسبورگ، تأکید کرد:

رفتار ما با ایران باید بعنوان کشوری باشد که تحت دیکتاتوری است و جایی است که حقوق بشر به‌شکل وحشیانه‌یی سرکوب می‌شود. بنابراین بسیار مهم است که اطلاعات صحیحی داشته باشیم من از رهبری خانم رجوی و همة همکارانشان قدردانی می‌کنم؛ چرا که کاملاً اطمینان دارم که این تلاش به نتیجه می‌رسد. رژیم ایران پیوسته شکننده‌تر می‌شود و پیوسته در انزوای بیشتری قرار می‌گیرد؛ مهم است که به این تلاش ادامه داده شود. مایلم به همة همکاران از جنبش ایران آزاد اطمینان خاطر بدهم که ما در طرف شما قرار داریم.

منبع : اجلاس گروه دوستان ایران ازاد – پارلمان اروپا – مقر استراسبورگ – ۳ اکتبر۲۰۱۸
لطفا به اشتراک بگذارید: