استقبال مایک پمپئو از استرداد اسدالله اسدی دیپلومات تروریست رژیم

مایک پمپئو


وزارت خارجه آمریکا به نقل از مایک پمپئو از استرداد اسدالله اسدی دیپلومات تروریست رژیم ایران از آلمان به بلژیک استقبال کرد.


سایت وزارت امور خارجة آمریکا  ۱۸مهر۹۷

استرداد مقام ایرانی اسدالله اسدی بخاطر نقش اودر توطئه تروریستی پاریس

وزیر خارجه مایک پمپئو


 وزارت خارجه واشنگتن دی سی ۱۰ اکتبر ۲۰۱۸


مقامات آلمان روز سه شنبه استرداد اسدالله اسدی یک مقام ایرانی را که تحت پوش دیپلماتیک در بلژیک کار می کند را اعلام کردند . این تصمیم بخاطر نقش اسدالله اسدی در توطئه بمبگذاری تروریستی در یک گردهمایی سیاسی نزدیک پاریس فرانسه در ۳۰ ژوئن بود که ناکام ماند

ابعاد این توطئه که شامل دستگیری تعدادی از مظنونین در سراسر اروپا از جمله بلژیک فرانسه و آلمان بود برای ما یادآور آن است که رژیم ایران همچنان اصلی ترین حامی تروریسم در جهان است.

این توطئه همچنین حمایت مستمر رژیم ایران را از تروریسم در سراسر اروپا آشکار می کند.

ما از متحدان اروپایی مان در افشا و مقابله با این تهدید که تروریسم مورد حمایت ایران به سراسر جهان اعمال می کند حمایت می کنیم.

آمریکا به کار با شرکا و متحدانمان برای مقابله با تهدید اعمال شده توسط این رژیم ادامه می دهد.

 

استرداد اسدالله اسدی از آلمان به بلژیک


دولت آلمان امروز سه‌شنبه اسدالله اسدی دیپلمات تروریست رژیم ایران را به بلژیک مسترد کرد.

خبرگزاری فرانسه ۱۷مهر۹۷خبر داد:‌ دادستانهای آلمان گفتند یک دیپلمات رژیم ایران در ارتباط با توطئه بمب‌گذاری در گردهمایی اپوزیسیون ایران در فرانسه از آلمان به بلژیک مسترد شده است.

سخنگوی دادستانهای فدرال آلمان:‌ اسدالله اسدی که به بلژیک مسترد شد روز چهارشنبه در مقابل قاضی بلژیکی مسئول پرونده قرار خواهد گرفت.

مقاومت ایران روز ۹مهر ضمن استقبال از تصمیم دادگاه آلمان برای استرداد اسدالله اسدی بر ضرورت سرعت بخشیدن به رسیدگی قضایی به پرونده بزرگترین پروژه تروریسم دولتی رژیم ایران در اروپا و فرمانده عملیاتی آن اسدالله اسدی و افشای کلیه جزییات آن تأکید کرد.

 

تصمیم دادگاه آلمان برای استرداد اسدالله اسدی


روز نهم مهر ۹۷ دادگاه عالی ایالتی در بامبرگ آلمان با استرداد اسدالله اسدی دیپلمات رژیم آخوندی به بلژیک موافقت کرد. اطلاعیه دادگاه تصریح نمود: «کلیه شرایط استرداد احراز شده و موانعی برای استرداد وجود ندارند»، متهم نمی‌تواند «به مصونیت دیپلماتیک استناد کند» و «ادامه اجرای پروسه استرداد بر عهده دادستانی کل در بامبرگ است».

به این ترتیب تلاشهای فشرده دیکتاتوری مذهبی و تروریستی حاکم بر ایران برای در بردن این دیپلمات تروریست که انفجار در گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس در ۳۰ژوئن را طراحی و سازماندهی کرده بود، با شکست مواجه شد. آخوندها از زمان دستگیری اسدی در آلمان در اول ژوییه ۲۰۱۸، با تهدید و تطمیع و فشار بر کشورهای اروپایی تمام تلاش خود را برای بازگرداندن او به اتریش و فراری دادنش از چنگال عدالت به‌عمل آورده بودند. اسدالله اسدی در سه دهه گذشته در ترور و جاسوسی و کشتار دست داشته است و سازمان مجاهدین خلق ایران سوابق مجرمانه و تروریستی او را از ۱۰سال پیش در عراق افشا کرده بود.

 

تصمیم به جنایت در بالاترین سطح رژیم ایران


تصمیم به این جنایت بزرگ تروریستی در بالاترین سطح رژیم یعنی شورای عالی امنیت با حضور روحانی و ظریف اتخاذ شده و به تأیید خامنه‌ای رسیده بود. تلاشهای مذبوحانه رژیم ایران و لابی‌ها و متحدان رژیم برای این‌که این اقدام تروریستی را به محافل موهوم خودسر در درون رژیم نسبت دهند و باند روحانی یا شخص خامنه‌ای را تبرئه کنند، آن اندازه بی‌پایه است که با کمترین تحقیقاتی دروغ بودن آن برملا می‌شود. با شروع قیام سراسری مردم ایران در دیماه ۱۳۹۷ رژیم آخوندی راه نجات خود را در تشدید سرکوب و صدور تروریسم یافته است. دو توطئه شکست خورده حمله به مجاهدین در ماه مارس سال جاری در آلبانی و حمله به اجتماع ایرانیان در پاریس در ژوئن همین سال و دستگیری دو مأمور وزارت اطلاعات در آمریکا در ماه اوت که علیه مجاهدین مشغول جاسوسی بودند، از این شمار است.

 

استقبال مقاومت ایران از استرداد اسدالله اسدی


مقاومت ایران ضمن استقبال از تصمیم حکم دادگاه عالی بامبرگ بر ضرورت سرعت بخشیدن به رسیدگی قضایی به پرونده بزرگترین پروژه تروریسم دولتی رژیم ایران در اروپا و فرمانده عملیاتی آن اسدالله اسدی و افشای کلیه جزییات آن تأکید می‌کند. پرونده تروریسم دولتی رژیم ایران باید به شورای امنیت ملل ‌متحد ارجاع داده شود.

بی‌عملی در مقابل تروریسم افسارگسیخته ملایان که دیپلماتهای رژیم به‌طور مستقیم در آن درگیر هستند، در را برای ادامه این جنایتها از سوی رژیم آخوندها باز می‌گذارد. لذا اتحادیه اروپا و عموم کشورهای اروپایی باید یک سیاست قاطع در پیش گیرند. اخراج کلیه مأموران اطلاعاتی رژیم چه آنهایی که در پوش دیپلماتیک کار می‌کنند و چه آنهایی که تحت عنوان خبرنگار یا بازرگان یا در انجمنهای پوششی دیگر مشغول به کار هستند، از آن جمله است. سفارتها و نمایندگیها این رژیم باید تعطیل شود و سفیران اروپایی باید از ایران برگردانده شوند.

 
لطفا به اشتراک بگذارید: