لوایح اف.ای.تی.اف: ایرادات شورای نگهبان برطرف شده جدال ادامه دارد

در حالی که بررسی لوایح مربوط به اف.ای.تی.اف به رغم اعلام قبلی، در جلسه شورای نگهبان ارتجاع انجام نگرفت، کدخدایی سخنگوی این ارگانٍ تحت کنترل خامنه‌ای گفت: ایرادات شورای نگهبان نسبت به اصلاح قانون مبارزه با پولشویی و کنوانسیون پالرمو برطرف شده و با عنایت به نظرات مجمع تشخیص مصلحت نظام مقرر شد این مصوبات به مجلس اعاده شوند.

منبع: انتخاب ۹۷۰۷۱۸

 

در همین حال، در ادامه جدال باندهای حکومتی بر سر پیوستن به اف.ای.تی.اف، روزنامه موسوم ایران متعلق به دولت آخوند روحانی با اشاره به سخنان آخوندهای باند رقیب نظیر علم‌الهدی، مصباح یزدی و اراکی علیه پیوستن به اف.ای.تی.اف نوشت: بوی سیاست در این سخنان مشام‌ها را می‌آزارد... دوگانگی‌های غیراصولی در نهایت سبب ریزش و رنجش نیروها خواهد شد، نیروهایی که با چشم خود واقعیت یک بام و دو هوای این موضعگیری‌ها را در می‌یابند.

منبع: روزنامه ایران ۹۷۰۷۱۸

 

از سوی دیگر کیهان خامنه ای نوشت: تصویب CFT افزایش تعهدات نظام با دستاورد کاملاٌ هیچ است. می‌گویند می‌خواهیم با CFT شفافیت بیاوریم. بله! اما برای چه کسی؟ کاش دولت و آن 143 نماینده مجلس آنقدر که نگران دغدغه و بهانه آمریکا و اروپا هستند، نگران عدم شفافیت برای نهادهای نظارتی هم بودند.

 

یک روزنامه دیگر باند غالب رژیم دروحشت از پیامدهای تن دادن حکومت آخوندی به کنوانسیونهای اف ای تی اف نوشت: مایی که برای جنگ با اشرار منطقه، پول خرج می‌کنیم، و سر می‌بازیم، شگفتا! باید شاهد ذره‌بین حامیان حرامیان باشیم روی تراکنش‌های مالی خودمان! ... خوب پس دادید جواب محبت پاسدارانی را که در همین بهارستان سینه سپر کردند برای حفظ جان شما و امثال شما!».

 
لطفا به اشتراک بگذارید: