عظمای فلک زده، سران قوای نظامو صدا کرد، یه اسمی هم روشون گذاشته، چی بود؟

طنزموشکاف


موشکاف: سلام! عظمای فلک زده، سران قوای نظامو صدا کرد، یه اسمی هم روشون گذاشته، چی بود؟! هاهاهاها آها. بهشون میگه «شوربای عالی هماهنگی اقتصادی» هاهاهاها. خمینی دجال سر اقتصاد چی گفته بود؟ هاهاهاا. گفته بود اقتصاد مال خر است، با این حساب باید هم جنسی سران سه قوه و خود عظما رو با صاحب اقتصاد از نظر خمینی بررسی کرد. هاهاهاها.

 

تلویزیون رژیم – ۱۹ مهر


 «جلسة سران قوای سه‌گانه با موضوع مسائل اقتصادی به مدت دو ساعت و نیم با شرکت رهبر معظم انقلاب اسلامی در این جلسه با تقدیر از اهتمام رؤسای قوا و اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی برای مشارکت فعال در جلسات و مباحث، وظیفه اصلی این شورا را تصمیم گیری های کلان و راهگشا در عرصه اقتصاد خواندند و تأکید کردند: حل مشکلات اقتصاد کشور و تأمین نیازهای عمومی مردم، نیازمند کار جهادی و تلاش فوق العاده است زیرا این مشکلات به ویژه مشکل گرانی و کاهش قدرت خرید، معیشت بخش زیادی از مردم بویژه طبقات ضعیف را دچار تنگنا کرده»

موشکاف: هاهاهاها. جلسه دو ساعت و نیم بوده اما... اما تو کل نظام همین چند خط خبرو ازش منتشر کردن، اونم همین متنو. هاهاهاها. ببینین تو جلسه چه خبر بوده که هیچی ازش بیرون ندادن. نه تصویری، نه تصمیمی که گرفته شده، نه گزارشی، نه کنفرانس مطبوعاتی یی. هاهاهاها . خلاصه همه اش تو سکوت بی سیمی بوده. هاهاهاها. علت؟ پاسخ رو جای دیگه باید جستجو کرد. هاهاهاها.

تلویزیون رژیم 19مهر 97


مجری:‌ فروپاشی واژه یی است که در سال گذشته گاه و بیگاه بر زبان شماری از کنشگران سیاسی و رسانه یی رانده شد و شاید بتوان گفت مفهوم فروپاشی یکی از پر (نامفهوم) ترین و واکنش برانگیزترین واژگانی بود که در این بازه زمانی در فضای سیاسی کشور به گوش رسید.

«مجری: من یک اصراری دارم که گفتگو وارد ارزیابی مصداقها نشه چون ما غرض اصلی مون بررسی مفهوم فروپاشی اجتماعی است که ببینیم آیا بر لبة فروپاشی اجتماعی ایستاده ایم یا خیر؟

موشکاف: هاهاهاها. لبة فروپاشی؟! اگه فقط رو لبه بودین که این همه این واژه تکرار نمی شد. از لبه هیچی از وسطشم رد شدین هاهاهاها. اینو فقط من نمیگما، خودشون هم مقر میان، ببینین. هاهاهاها.

‌ عباس عبدی از باند اصلاح طلب – تلویزیون رژیم 19مهر


الان رو با سال ۵۶ که مقایسه می‌کنیم رشد اقتصادی ما رشد سرانه ما کمتر از ۲ درصد در کل این چهل سال بوده و این وضعیتی که داریم میبینیم نهاد اقتصاد اوضاع هم که الان پیش آمده


من فکر نمی‌کنم فشل تر از این دستگاه قانونگذاری ما داشته باشیم قانونی که خودشان می گذارندخودشان اجرا نمی کنند

اما شاید خوب بگید چی فقط امنیت، امنیت مهمترین کارکردی است که دولت تو ایران داره آنرا فعلا انجام میده که اون هم می‌خواهم بگویم که دچار یک اختلالات جدی خواهد شد 

مجری: نه به این سوال من پاسخ بدهید یعنی هیچ نهادی از کج کارکردی در امان نمانده ؟

عبدی: نخیر هیچ کدام بدون استثنا

مجری: پس این یعنی اینکه ما در روند فروپاشی نیستیم بلکه ما فرو پاشیده شده ایم».

موشکاف: هاهاهاها. بعله. نظام ولایته و یه چند صباحی عمر باقیمونده، که البته اونم به شماره افتاده. هاهاهاها. عظمای بد بخت هم واسه جمع و جور کردن همین وضعیت فروپاشیده سران سه قوه رو جمع کرده. هاهاهاها. اما کار عظما مثل این میمونه که بخواد با کفگیر آب دریا رو خالی کنه. هاهاهاها. شایدم با چنگال. هاهاهاها. بعله، خبرهای بزرگی در راهه. فعلا خدانگهدار.

 
لطفا به اشتراک بگذارید: