ـ اروپاییها بین آمریکا و رژیم ایران باید یکی از انتخاب کنند-۲۰دقیقه

 

سفیر آمریکا درآلمان ”ریچارد گرنل“ می گوید ما به شرکتهای اروپایی می گوییم نمی توانید هم با رژیم ایران معامله کنید هم با آمریکا. باید یکی را انتخاب کنید. ما شما را زیر نظر داریم:

اروپاییها بین آمریکا و رژیم ایران باید یکی از انتخاب کنند

تلویزیون فاکس نیوز: یکی از بیشترین توجهاتی که شما داشتید در رابطه با ایران و تشویق کمپانی ها به توقف تجارت با آن. ما یک لیست از کمپانی هایی را داریم که بطور کامل قراردادهایشان با رژیم ایران را قطع کرده اند و شما به طور سیستماتیک روی آن کار کرده اید.

سفیر ”ریچارد گرنل“ :Amb. Ric Grenell کمپانیها از این کار خوشحال نیستند. ولی این موضوع برای من شخصی شده است. من روی این موضوع، در شورای امنیت ملی آمریکا مدت 8 سال کار کردم.

من شواهدی را دیدم که ثابت میکند رژیم ایران بسیار فریب کار است ...


این رژیمی است که تروریسم را تامین مالی میکند .


سوریه و یمن که به این شکل گسترده به هرج و مرج کشیده شده اند نتیجه اقدامات رژیم ایران است ،بدلیل حمایت های مالی ایران و هرج ومرجی است که رژیم ایران به آن کشورها صادر می کند

کاری که من برای آلمانها انجام دادم این بوده که به آنها بفهمانم مقصر ِ بخشِ اعظمِ مشکل مهاجرت شما و همچنین این وضع آشفته در سوریه را رژیم ایران بدانید.

بنابر این (به آنها گفتم ) شما باید تامین مالی این رژیم را متوقف کنید.

و وقتی با مدیران اجرایی صحبت میکنیم ، این موضوع را خیلی واضح به آنها میگوییم و آنها هم آمریکا را انتخاب میکنند .

ما به آنها می گویی این اختیار را دارید با هر کجا که میخواهید تجارت کنید. ولی با هر دو یعنی هم ایران و هم با آمریکا نمیتوانید . شما میتوانید یکی را انتخاب کنید ولی نمیتوانید هر دو را انتخاب کنید.ما (شما را ) زیر نظر داریم
لطفا به اشتراک بگذارید: