اطلاعیه شورای ملی مقاومت سخنرانی حسن روحانی در دانشگاه تهران

دبیرخانه شورای ملی مقاومت طی اطلاعیه درباره سخنرانی رئیس جمهور ارتجاع در دانشگاه تهران نوشت: روحانی در یک اعتراف بیسابقه، نظام ولایت فقیه را رو به احتضار توصیف کرد ، و تنها روزنه نجات حکومت آخوندی را، امید درمانی خواند. وی در توصیف وضعیت رژیم گفت:

آخوند روحانی -۲۲مهر۹۷


یک پزشکی اگر به یک مریض می‌رسد اگر بگوید خیلی دیر آمدی وضع ات خیلی بده دعا کن خوب اینکه تمامه دیگه رفت به احتضار همان مریض اگر دکتر رو ببینه بگه چرا ناراحتی؟ چیزی نیست خیلی از این بیماری داشتن نجات پیدا کردن یک کم سخته عبور می کنی هیچ نگران نباش من در کنار تو هستم این ۲۰٪ خوب میشه اصلا اصلا قبل از نسخه و دوا و درمان حالا بعضیها میگن گفتار درمانی نکنید ولی امید درمانی درسته حالا گفتار درمانی بله خیلی موثر نیست اما امید درمانی این داره امید به طرف میده

 

اطلاعیه دبیرخانه شورا هم چنین خاطرنشان می کند که روحانی بحرانهای مستمر و فزاینده کشور را شایعات نامید و از انزوای فزاینده رژیم و پایان یافتن چند دهه سیاست مماشات ابراز وحشت کرد

یاد آوری می کنیم که آخوند روحانی درسخنرانیش در دانشگاه تهران، دخیل بستنٍ حکومت آخوندی به اروپا، برای حفظ برجام بعد از خروج آمریکا را برای مقابله با انزوا و طرد و تحریم جهانی رژیم ضروری دانست، و این درحالیست که خامنه ای قبلاگفته بود، اگر آمریکا برجام را پاره کند ما برجام را آتش می زنیم.

 

آخوند روحانی -۲۲مهر۹۷


روزی که آمریکا از برجام خارج شده بود حالا به وقت ما شب بود البته وقتی آمریکا از برجام خارج شده بود توقع آمریکایی‌ها این بود که یک ساعت بعد یا حداکثر فردا صبح به وقت خودمان ما هم اعلام کنیم که از برجام خارج شدیم نتیجه چه می شد بلافاصله پرونده برمی‌گشت به شورای امنیت، تحریم بین المللی علیه ما شروع میشد، همه قطعنامه ها علیه ایران برمی‌گشت سر جای اول خودش ما می ‌شدیم تنها در دنیا همه می شدند طرفدار آمریکا.

 

تلویزیون رژیم :......

ما البته برجام رو ابتدا نقض نخواهیم کرد این رو همه بدانند، ما نقض نمی کنیم برجام رو لاکن اگر طرف مقابل نقض کنه که حالا هم هی دارن تهدید می کنن، این کسانی که نامزد ریاست جمهوری آمریکان، هی دارن تهدید می کنن که ما می آییم پاره می کنیم، نقض می کنیم، آنها اگر پاره کردن ما آتش میزنیم

منبع: سایت خامنه‌ای ۹۷۰۳۲۵

 

در واکنش به سخنرانی آخوند روحانی در دانشگاه تهران که گفته بود، همه دولتهای اروپایی پشت سر جمهوری اسلامی هستند، کیهان خامنه‌ای نوشت: اروپا با چه زبانی بگوید مقابل ماست نه پشت ما؟! اظهارات روحانی در حمایت اروپا ، تکرار دوباره همان ادبیات و نگاه خوش‌باورانه دولتمردان و رسانه‌های حامی دولت پیش از خروج رسمی آمریکا از برجام است. یعنی برگشتن به پله اول و چشم بستن به رویکرد خصمانه و توأم با فریب و فرصت سوزی اروپا برای واداشتن ما به انجام یکطرفه تعهدات مربوط به برجام طی پنج ماه گذشته.

منبع: کیهان ۹۷۰۷۲۳

یک روزنامه باند روحانی نیز درباره سخنرانی رئیس جمهور ارتجاع در دانشگاه تهران نوشت: جای تعجب است که روحانی از امیدآفرینی می‌گوید در حالی که بیش از سه ماه است هیچ پیوند رسانه‌ای با افکار عمومی و آحاد جامعه ندارد.

منبع: روزنامه ابتکار ۹۷۰۷۲۳
لطفا به اشتراک بگذارید: