طنز موشکاف

 


 موشکاف: سلام و صد سلام به همة دوستای موشکاف و موشکافی. مونده بودم این دفه چی رو واستون موشکافی کنم، داستان اعتصاب کامیوندارا ، اعتصاب معلما، اف ای تی اف ، انزوای بین المللی نظام ،... خلاصه موضوع زیاده. اما تا فرصته، میرم سراغ یارو شیخ فری، ببینم تو دانشگاه تهران چی چی بلغور کرده. هاهاهاها.

سخنرانی روحانی-مراسم آغاز سال تحصیلی جدیددانشگاه هاآخوند روحانی در دانشگاه تهران – ۲۲ مهر


 حالا بعضیها میگن گفتار درمانی نکنید ولی امید درمانی درسته حالا گفتار درمانی بله خیلی موثر نیست اما امید درمانی این داره امید به طرف میده میگه تو مشکلی نداری تو زنده هستی مشکلت حل میشه .

موشکاف:  هاهاهاها. پس رفته بود دانشگاه گفتار درمانی رو ادامه بده ، دید اوضاع خیطه دنده عوض کرد به امید درمانی. هاهاهاها. ببین کار به کجا رسیده خودش راس راس می گه گفتار درمانی می کرده و به ته خط رسیده. راستی یادتونه که این شیخ فری همونیه که تو صحبتهای قبلیش میگفت اصلا مشکلی نداریم و همه اش جنگ روانیه؟ هاهاهاها. حالا چی شده که دم از مشکل می زنه؟ هاهاهاها.

سخنرانی روحانی-مراسم آغاز سال تحصیلی جدیددانشگاه ها


نباید انکار مشکل کنیم مشکل وجود دارد می خواهیم بگوییم مشکل حل نمی شود این درست نیست، می‌خواهیم بگوییم آینده بدتر می شود، ممکن است آینده کوتاه مدت بدتر بشه ولی آینده بلند مدت حتما بهتر میشه چرا بهتر نشه چرا ما نتوانیم از مشکلات عبور بکنیم حالا شما میگید دلیل شما چیست برای این که ما امیدوار بشیم چرا ما امیدوار باشیم.

موشکاف: بعله، آیندة کوتاه مدت سرطانی به نام نظام ولایت فقیه قطعا که بدتره، اما آیندة بلند در زباله دانی تاریخ و موزه برای عبرت روزگار هاهاهاها.

 

هدفشان چیست هدف نهایی رو الان من می‌گویم با جنگ روانی آغاز کردند جنگ اقتصادی به عنوان هدف میان مدت آنهاست جنگ برای موضوع کارآمدی نظام هدف سوم است مشروعیت زدایی از نظام هدف نهایی است این می‌گویند از بین بردن رژیم چنج به قول خودشان رژیم چنچ چه جوری میشه با مشروعیت زدایی می شود والا که رژیم چنج نمی‌شود.

 باید برسند به مشروعیت زدایی از کجا شروع کردند از جنگ روانی وارد جنگ اقتصادی شدند ما باز هم داریم برای کارآمدی با مامیجنگند برای مشروعیت زدایی هم بیش از این وارد عمل می‌شوند.

موشکاف: اما ترس و لرز نظامم لو داد هاهاهاها. ترس و لرزش از ناو هواپیما بر و بمب و موشک نیست، از رژیم چنجه که یه زمانی فقط دشمان تاریخی نظام می گفتن، حالا خیلی جاها تو دنیا مستقیم و غیر مستقیم می گن هاهاهاها. بعله، ترجمة رژیم چنجی که شیخ فری میگه، نتیجة ضربة نهایی یه، کانونهای شورشی همراه با مردم هاهاهاها. قیامی که ادامه داره. هاهاهاها. تا کور بشن آخوندا که دنیا و آخرتشون بر فناست. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.
لطفا به اشتراک بگذارید: