فضای مجازی ابزاری خطرناک علیه نظام

گزارش خبری


فضای مجازی یکی از جاهایی است که رژیم مدام در حال ابراز نگرانی و وحشت از اونه. روز 12مهر خود ولی فقیه ارتجاع به صحنه اومد و رسانه رو به سلاح شیمیایی تشبیه کرد و گفت «ابزار رسانه ابزار مهمی است و اگر دست دشمن باشد ابزار خطرناکی است... امروز از تلویزیون از رادیو از اینترنت از شبکه های اجتماعی از انواع و اقسام وسایل فضای مجازی علیه افکار عمومی ما استفاده میشود». این ابراز عجز در مواجهه با فضای مجازی و وحشت از اثرات آن در ریزش نیروها، خاص خامنه ای نیست و تقریبا از همه جای نظام شنیده می شود. گزارشی را در این مورد ببینیم:

پس از اظهارات هراس آلود خامنه ای از فضای مجازی، پاسدار اشتری سرکرده نیروی انتظامی در روز 14مهر به صحنه آمد و مدعی شد که «اشراف خوبی را در فضای مجازی و حقیقی» داریم.

این ادعا در حالی است که پاسدار علی آزادی سرکردة انتظامی زنجان گفت: « دشمن در فضای مجازی با اعلام فراخوان‌های مجازی مردم را به ناامیدی و بی‌اعتمادی نسبت به دولت دعوت می‌کند که این‌گونه اقدامات جزء استراتژی و راهبرد دشمن است».

البته دشمن کسی جز مردم ایران و جوانان قیام آفرین نیست. این واقعیت در میان اظهارات تمامی مهره‌های نظام دیده می‌شودl

وزیر بهداشت دولت روحانی در سوز و گداز از افشای چپاولهایش گفت« فضای مجازی به وسیله بدخواهان سبب ایجاد نگرانی در بین مردم و تضعیف کشور می‌شود... اگر بدخواهان به وسیله فضای ضدرسانه و مجازی خبرهای دروغی راجع به دارو یا فردی بگویند حتما باید علیه‌شان در راستای احقاق حقوق مردم پرونده تشکیل شود».

 

آخوند علیرضا عبادی در نمایش جمعة بیرجند گفت:« دشمن با استفاده از فضای مجازی به دنبال ضربه زدن به کشور است».

در اهواز هم آخوند احمد رضا حاجتی از ترس ریزش مزدوران به « بچه های بسیجی و حزب اللهی» هشدار داد «گوش ها و چشم ها را باز کنید چرا که دشمن یک برنامة جدید طراحی کرده است». این آخوند هراسان افزود«بخشی از این نقشه به دست مجاهدین اجرا می شود و سوز و گداز کرد که:« از یک طرف فضای مجازی همینطور القا می کند که کار جمهوری اسلامی به زودی تمام می شود».

آخوند موحدی کرمانی هم پیش از اینها به طرد و انزوای رژیم در فضای مجازی و ریزش نیروهای نظام اعتراف کرده و بر لزوم تشدید سرکوب و بگیر و ببند برای حفظ رژیم، تاکید کرده و گفته بود:‌ «(مجاهدین)، با شایعه پراکنی دلهای رزمندگان را می خواهند خالی از آرامش بکنند و در آنها ایجاد اضطراب کنند». آخوند موحدی به رغم تمام محدودیتهایی که رژیم در دسترسی به فضای مجازی ایجاد کرده باز سوز و گداز کرد که «من باید در اینجا متاسفانه بگویم جو فضای مجازی در اختیار بیگانگان است، دلها را میلرزانند، انسانها را نسبت به نظام بدبین می کنند». وی سپس افزود:«من نمیدانم تا کی باید مسئولین این وضعیت را ادامه بدهند، این تشکیلات ما که برای این نیست که ابزار دشمن باشه و دشمن استفاده بکنه».

در حالیکه رژیم علاوه بر کند کردن اینترنت بسیاری از شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک و توییتر را بسته و دنبال بستن اینستاگرام و ارگانهای مختلف حکومتی از وزارت بدنام اطلاعات تا اطلاعات سپاه تا نیروی انتظامی و قضاییه آخوندی و ارتش رژیم و وزرات ارتباطات هم هر کدام ارگانهای عریض و طویل برای کنترل و بستن فضای سایبری ایجاد کرده اند، لذا این اظهارات چیزی جز اعتراف به شکست در مقابل جوانان قیام آفرین و کانونهای شورشی نیست که فضای مجازی را به سلاحی علیه رژیم تبدیل کرده اند.

 
لطفا به اشتراک بگذارید: