طنز موشکاف

موشکاف: سلام!‌ امید درمانی شیوة نوینی تو نظام ولایته، این حرف خود شیخ فری بود که گفتار درمانی جواب نداره باید بچسبیم به امید درمانی، هاهاهاها. هم شیخ فری و هم عظما رفتن تو این فاز. هاهاهاها. شیخ فری که اصلا آس رو کرد، تو این وضعیت اقتصادی که سگ صاحبشو نمیشناسه یه جلسه گذاشت با اقتصاد دان های نظام و امید درمانی چاق کرده. هاهاهاها.

تلویزیون رژیم – 23مهر


«رئیس جمهور با قدردانی از حمایتها، دیدگاهها و طرحهای دلسوزانة اقتصاددانان برای کاستن از مشکلات اقتصادی بر تقویت امید در جامعه برای شکست جنگ روانی دشمنان تاکید کرد و از مسئولان دولت خواست این جلسات را در محورهای مختلف اقتصادی پی بگیرند. آقای رئیس جمهور تاکیدکرد دولت به گونه‌یی برنامه‌ریزی کرده که حتی در شرایط سخت‌تر هیچ مشکلی در تامین کالاهای اساسی نخواهد داشت».

موشکاف: هاهاهاها. امید درمانی در حد لالیگا. هاهاهاها. با این حرفاش بچه رو هم نمیتونه گول بزنه چه برسه به مردم. هاهاهاها. اگه میخوای به مردم امید بدی، خبر مرگ عظما و خودت و همة آخوندای حکومتی رو وردار بیار. هاهاهاها.

خبرگزاری حکومتی ایرنا – ۲۴ مهر


« تأکید مکرر رئیس جمهوری، معاون اول و رئیس سازمان برنامه و بودجه بر اینکه همه نیازهای اساسی مردم تأمین می‌شود بیش از اینکه حس امنیت ایجاد کند باعث ایجاد ناامنی و این وحشت می‌شود که مگر قرار است چه شود».دولت در این شرایط خاص بهتر است هر چه زودتر سازوکاری برای تأمین این نیازها و اختصاص بسته‌های حمایتی به گروه‌های نیازمند واقعی تهیه کند و بدون شعار و تکرار به انجام رساند.

موشکاف:‌هاهاهاها. میپرسه مگه قراره چی بشه. هاهاهاها. اونا خیلی خوب میدونن که قراره چی بشه، قراره چار چرخ نظام هوا بشه. هاهاهاها. از این طرف تحریما، از اون طرف اوضاع بین المللی، از همه مهمتر قیام و اعتصابی که همچنان ادامه داره. هاهاهاها.

سایت حکومتی جوان آنلاین – ۲۳ مهر


رئیس‌جمهور با چند اقتصاددان جلسه می‌گذارد، نه برای اینکه آنها دلشان برای سخنان رئیس‌جمهور تنگ شده بود، برای اینکه او و مردم، پیشنهادات اقتصاددانان را بشنوند اما خبر منتشره از این نشست فقط اظهارات رئیس جمهور است!

مشاور اقتصادی رئیس‌جمهور و معاون اول او که مسئول کارهای اقتصادی دولت هستند، در جلسه غایبند. منتقدان هم نیامده‌اند. از حامیان دولت هم، شاخص‌‌‌‌ها نیامده‌اند. یعنی تقریباً هیچ!

شاید اینکه سعید لیلاز – حاضر در جلسه – در پاسخ به پرسش یک خبرنگار که چه خبر از جلسه؟ گفته است: «بهتر است خفه خون بگیریم.» ‌معنی‌اش این نباشد که «قرار است چیزی نگوییم.» ‌بلکه معنی واضح‌تر آن این است که «چیزی نیست که بگوییم.»

موشکاف: هاهاها. اگه به معنی واقعی کلمه خفه بشن که خیلی عالیه. هاهاهاها. سرتونو درد نیارم، القصه اوضاع اقتصادی نظام درامه. به قول یارو زیباکلام اقتصادشون در حال سقوط آزاده. کم کمک ۱۳ آبان و تحریمای جدید هم که داره می رسه. هاهاهاها. با این حساب نظام ولایت مثل حمار مونده تو گل. هاهاهاها. البته تا گردن. به همت بچه های قیام یه ریزه دیگه سرش هم میره تو گل. فعلا خدانگهدار.

 
لطفا به اشتراک بگذارید: