مریم رجوی، زنی، که حقانیت رهبریش درجنگ علیه رژیم ایران به اثبات رسیده است-۲۰دقیقه

مریم رجوی، زنی، که حقانیت رهبری‌اش در جنگ علیه رژیم ایران به اثبات رسید. این مضمون مقاله یی است که در روزنامه السیاسه کویت به قلم نویسنده و روزنامه‌نگار کرد عراقی، نزار جاف درج شده است.

با انقلاب سال ۱۳۵۷نظام دیکتاتوری سلطنتی با هر موقعیتی که بود به پایان رسید و خمینی سر کار آمد! اما طولی نکشید که واقعیت دیکتاتوری مذهبی افشاء شد و مردم ایران متوجه آنچه که سازمان مجاهدین خلق ایران از آن پرده برداشته بود، که تاج با عمامه عوض شده است، شدند.

 اما هنوز مردم ایران متوجه معنای دقیق این جابجایی نشده بودند. آنها نمی‌دانستند که در دوره ای قرار خواهند گرفت که به دین اسلام و انقلاب امام حسین و تاریخ گذشته و معاصر ایران دستبرد زده خواهد شد و در معرض بزرگترین خیانت و بی سابقه ترین روند نفی و فساد و تحریف قرار خواهند گرفت

در مقابل این وضعیت عجیب و غریب و پیچیده، خانم مریم رجوی پرزیدنت اپوزیسیون ایران که شورای ملی مقاومت را هدایت می‌کند، وارد جنگ علیه حکومتی شده است که می توان آنرا پست، حقیر و تحریف شده توصیف کرد، حکومتی که از تجربه جمیع مفاسد مذهبی و انگلی البته با زر‌ورق اسلام، ساخته شده است.

در ادامه مقاله نویسنده سرشناس کرد نزار جاف در روزنامه کویتی السیاسه آمده است

در اینجا چیزی که بیشتر جلب توجه می‌کند و موجب شرارتهای غیر معمول می‌شود این است که این به اصطلاح اسلام البته تحریف شده که رژیم ولایت فقیه نامیده شده است با دشمنی و نفرت شدیدش بخصوص نسبت به زنان متمایز می‌شود و زمانی که یک زن به رهبری جنگی علیه آن برمی‌خیزد این معنی زیادی دارد و نیازمند است که بطور دقیق مورد بررسی قرار گیرد.

فهم این نکته که، غول ولایت فقیه در مدت 40 سال حاکمیت استبدادی و سرکوبگر و منحصر به فرد خود چه کاری انجام داده است؟ موضوعی است که میتوان از طریق آن ماهیت و چگونگی جنگ سختی که مریم رجوی بعنوان پرزیدنت اپوزیسیون ایران در آن وارد شده است را شناخت و فهم کرد.

وقتی قیام 28دسامبر 2017فرارسید و خامنه‌ای، رهبر رژیم، به نقش رهبری کننده سازمان مجاهدین خلق اعتراف کرد همگان به حقانیت سخنان مریم رجوی پی بردند

نزار جاف در پایان مقاله خود می نویسد:

تمام اینها ثابت میکند و بر این (نکته) دلالت میکند که رجوی درایت دارد و آینده دور را با اطمینان و ایمان می‌بیند و در تمام اموری که مربوط و در ارتباط با ایران است عمیق است و در آن حل شده است و آنچه که برای آن فراخوان می‌دهد حق و کاملا درست است و وی تبدیل به سمبل آینده ایران فردا شده است.
لطفا به اشتراک بگذارید: