مبارزه با فساد پوش غارت گسترده مردم- شماره۳۸

آقازاده ها و ژن خوب در ورزش

وضعیت معیشت در کنار قبر دجال

وضعیت اسفناک مدارس در سیستان و بلوچستان

موضوعاتیه که تولیدکنندگان مجله برای برنامه امروزمون تدارک دیدن.

امیدواریم نگاههای گرم شما رو همراه خودمون داشته باشیم.

اخبار:


مبارزه با فساد پوش غارت گسترده مردم


یک کارگزار رژیم: خودروسازان دولتی خودروها را در انبارها احتکار کرده‌اند که گران‌تر عرضه کنند، مثلا شرکت نفت در حوزه حمل و نقل؛ سوخت‌ کشتی‌ها را گران عرضه می‌کند که خود این امر، تاثیر بسزایی در گران شدن مایحتاج عمومی دارد و بالاتر از همه، خودِ دولت اقدام به گرانفروشی می‌کند، مردم چگونه این ظاهرسازی‌ها را باور کنند؛ چطور قبول کنند که دارد با فساد مبارزه می‌شود؟!

غارت دولتی از جیب مردم


عضو کانون بازنشستگان شهرستان تهران: دقیقا. دولت از افزایش ۲۰۰ تا ۳۰۰ درصدی قیمت ارز ضرر نکرده است. دولت در این قضیه برد. دولت دلارش را در بازار ثانویه بین ۷ تا ۹ هزار تومان می‌فروشد اما ارزش پول من چه شد؟ یعنی حتی اگر دولت آن بدهی ۱۶۰ هزار میلیارد تومان سازمان تامین اجتماعی را همین امروز یکجا پرداخت کند، ارزشش یک سوم شده است. اگر دولت بدهی‌اش به یک سازمان تا پیش از افزایش ۳۰۰ درصدی قیمت ارز، ۳ میلیارد دلار بود حالا می‌تواند با ۱ میلیارد دلار درآمد ارزی، کلی بدهی‌اش را به این سازمان پرداخت کند. دولت فقط مردم را بدبخت کرده است.

افزایش بی سروصدای ۳۷ درصدی قیمت نان


یک کارگزار رژیم در انجمن صنفی کارگران مریوان: با توجه به کاهش وزن چانه نان و افزایش اخیر قیمت می‌توان گفت که قیمت نان ۳۶ تا ۳۷ درصد افزایش یافته است.

بحران سازیهای رژیم آخوندی سلامت روانی مردم را تهدید میکند


رئیس انجمن علمی روانپزشکان: با توجه به وضعیت کنونی اقتصادی افراد دیگر پولی برای رسیدگی به مشکلات روانی و سلامت روان خود ندارند.

مسمومیت دهها تن اهالی روستای شادگان بواسطه مصرف آب شرب


رئیس مرکز بهداشت شادگان: آب بدون کلر باعث مسمومیت اهالی روستای وسطانیه شادگان شد. بارها این موضوع را اعلام کردیم که آب شرب روستاهای این مسیر فاقد کلر است و این مسمومیت ناشی از آب شرب بوده است.

بعضی از زحمتکشان از تهیه کفش مدرسه برای فرزندانشان عاجزند


یک کارگزار رژیم در اداره‌کل بهزیستی خوزستان: بسیاری از کودکانی که به مدرسه نرفته‌اند، به دلیل مسائل جزئی از تحصیل بازمانده‌اند. برخی از کودکان تنها به دلیل نداشتن یک جفت کفش به مدرسه نمی‌روند .

افزایش ۱۷ درصدی کودکان کار طی دوسال


معاون اجتماعی سازمان بهزیستی با اشاره به افزایش تعداد کودکان کار و خیابان گفت: سال ٩۴، ۶٠٠٠ کودک کار و خیابان در سازمان بهزیستی پذیرش شدند که این تعداد در سال ٩۵ به ٩٠٠٠ و در سال ٩۶ به ١٠٣٠٠ نفر رسید‌.

نوشابه بجای حقوق سنواتی بازنشستگان


دبیر کانون بازنشستگان شهرستان گرگان: مدتی است وضع به صورتی درآمده که کارگرانی که بازنشسته می‌شوند به‌جای سنواتشان، معادل آن نوشابه دریافت می‌کنند تا در سطح شهر بفروشند.

خشکیدن بیش از ۴۵۰ چشمه عشایری در کهگیلویه و بویر احمد


یک کارگزار رژیم در امور عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد: بیش از 450 چشمه‌ی عشایری در این استان خشک شده‌اند و بسیاری از آنها نیز در حال خشک شدن هستند.

 

گزارش اول « ژن خوب در ورزش»


آقازاده ای که هیچ دستی تو ورزش نداشته، وارد مدیریت ورزش شده.

آقازاده ی عارف معاون ریاست جمهوری اسبق رژیم، در حالی تو کمیته ملی المپیک مسئولیت گرفته که سال گذشته بحث «ژن خوب» رو مطرح کرد. این موضوعی بود که در شبکه های اجتماعی سروصدای زیادی ایجاد کرد و تا ماه ها با هشتگ ژن خوب، پیگیری می شد.

نگاهی داریم به پدیده آقازاده ها، این بار در ورزش نابود شده و به غارت رفته کشورمون.

 

حمیدرضا عارف،پسر محمدرضا عارف ریاست کمیسیون صلح و ورزش در کمیته ملی المپیک را برعهده گرفته است بماند از اینکه کارکرد این نهاد خودش اسباب جنگ و دعوایی در کمیته المپیک است اما ابلاغ چنین حکمی به حمیدرضا عارف در کمیته المپیک به داشتن «ژن خوب» ربط داده میشود خودش مدعی است که از کودکی در ورزش بوده اما خبرگزاریهای رژیم می گویند : هر چقدر جست‌وجو کردیم، هیچ سابقه ورزشی از او نیافتیم. . البته اصلا عجیب نیست چون از نظر علمی، ژنها در شرایط خاص جهش پیدا میکنن و از پستی به پست دیگه میپرن!....ایشون طی جهش به کمیسیون ورزش! ارتقاء پیدا کرده است

 

گزارش دوم «لولای تصویری وضعیت معیشت در کنار قبر دجال»


حضرت علی میگه کاخی بنا نمیشه الا اینکه در کنار اون کوخی بنا شده باشه . حالا در حاکمیت سیاه آخوندی در کنار همین قبر دجال که میلیاردها دلار خرجش شده، ببینیم چه کارگرهای بی سرپناهی زندگی میکنند. محرومانی که مجبورن دور از چشم مامورها و نگهبانها لای شاخ وبرگ ها و علفزارها شب را به صبح برسونن تا رمقی برای کسب و کار روز بعد داشته باشن. چشم امیدشون هم به قبرستون باشه که شاید مرده ها به دادشون برسن.

 با هم به درد دل این هم وطن گوش میدیم

گزارش سوم « مدارس کپری بلوچستان»



خیلی از مدارس در بلوچستان اسماً مدرسه هستند ولی در عمل اثری از یک مدرسه دیده نمی شه. دانش آموزان این مدارس از داشتن حداقل امکانات آموزشی و رفاهی برای ادامه تحصیل محروم هستند.

یک کارگزار رژیم میگه از ۱۸ هزار کلاس درس در استان تعداد ۱۱ هزار کلاس نیاز به ترمیم اساسی دارد. ۶هزار کلاس درس بنای خشت و گلی دارن که هر آن ممکنه فروبریزن

تعداد مدارس کپری در این استان بیش از ۸۰۰ مورده و این استان، در حال حاضر با مشکل کمبود ۸ هزار معلم مواجهه و صد هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل داره.

نگاهی داریم به وضعیت اسفبار آموزش در این بخش از میهنمون...

 

در ماه مهر، مردم ایران شاهد اعتراض سراسری سه قشر مهم در جامعه بودن.

- اعتصاب سراسری رانندگان کامیون و کامیون‌داران

 -اعتصاب سراسری بازاریان

- اعتصاب و تحصن سراسری معلمان

همزمان، بسیاری از کارگران هم در شهرهای مختلف تجمعات اعتراضی خودشون را داشتند. تجمع اعتراضی بازنشستگان رو هم داشتیم.

دور نیست روزی که تمامی این حرکتها با هم پیوند بخورن و یک حرکت ملی و فراگیر به‌وجود بیارن.

از اونجا که واقعاً کارد به استخوان مردم رسیده، رژیم اگر نمی‌تونه پاسخ خواسته‌های مردم رو بده، روشنه که باید منتظر اوج‌گیری و بالا گرفتن اعتراضات اقشار مختلف و پیوند اونها با همدیگه در فازی بالاتر باشه، فازی که حتی تصور اون هم برای آخوندها ترسناکه

 
لطفا به اشتراک بگذارید: