رژیم ایران کودکان را سوخت جنگ می کند-۲۰دقیقه

 

نیکی هیلی در جلسه علنی شورای امنیت ملل متحد در مورد خاورمیانه جنایات رژیم ایران در سوریه و سایر کشورهای منطقه را مورد حمله قرار داد. به ویژه سیاست آن برای به کشتن دادن کودکان در جنگ سوریه

نیکی هیلی گفت:

در کمتر از دو هفته دیگر در تاریخ 30 اکتبر، رژیم ایران ”روز بسیج دانش آموزی“ را جشن خواهد گرفت. روز بسیج چه چیزی را جشن میگیرد؟ این روزی در جنگ ایران و عراق است که یک پسر 13 ساله یک نارنجک جنگی را به بدنش بست و خود را منفجر کرد.کودکان سرباز مانند حسین یک ویژگی هولناک جنگ ایران و عراق بودند.

کودکان با یک ”کلید پلاستیکی به بهشت“ که به گردنشان آویزان بود به صحنه جنگ فرستاده میشدند. آنها آموزش ندیده بودند و یک بار مصرف در نظر گرفته میشدند.

در جنگها بین نیروهای نظامی آموزش دیده و بالغ تعداد مجروحین معمولا بیشتر از کشته شدگان است. ولی کودکان سرباز ایران بعنوان گوشت دم توپ و بعنوان مین روب انسانی بکارگرفته میشدند. تعداد کشته ها خیلی از مجروحین بیشتر میشد.

به گفته رژیم ایران در جنگ ایران – عراق 36000 بچه مدرسه ای کشته شدند و فقط کمتر از 3000 نفر مجروح شدند.

خب، چرا این تاریخچه امروز مهم است؟

برخی در جامعه بین المللی هنوز تحت این سوء تفاهم به سر می برند که رژیم ایران ممکن است یک نقش آفرین بین المللی مسئول باشد یا ممکن است به قوانین یک جامعه متمدن پایبند باشد. برخی فکر میکنند که تهران ممکن است به یک زندگی بهتر برای مردم ایران بیشتر توجه کند تا به سلطه جویی و قدرت طلبی

بسیاری چیزها در رابطه با رژیم ایران مغایر این فرضیه است. یکی از بیشترین چیزهایی که خودنمایی میکند تداوم بکارگیری کودکان برای جنگیدن و مردن در تجاوز رژیم ایران در خارج کشور است.

بکارگیری سربازان کودک یک هتک حرمت اخلاقی است که هر کشور متمدنی آن را رد میکند در حالیکه رژیم ایران آن را جشن میگیرد.

حداقل از ابتدای سال 2015 رژیم ایران از بسیج استفاده کرده است تا کودکان ایرانی را سربازگیری و آموزش دهد تا در حمایت از رژیم وحشی اسد در سوریه بجنگند. بسیج، مهاجران افغان در ایران را که برخی 14 ساله هستند عضو گیری می کند تا در سوریه بجنگند.

ایالات متحده پولی که عضوگیری، آموزش و اعزام اجباری سربازان کودک در ایران را تأمین مالی میکند، رهگیری کرده است. ما منابع تأمین مالی بسیج را شناسایی کردیم و اقدام کردیم تا آن را از اقتصاد و سیستم مالی جهانی قطع کنیم.

دو روز پیش، دفتر کنترل داراییهای خارجی وزارت خزانه داری آمریکا تحریمهایی بر یک شبکه ای از 20 شرکت و موسسه مالی ایران که پول برای نیروی مقاومت بسیج فراهم میکنند، اعمال کرد.
لطفا به اشتراک بگذارید: