معرفی ۴ وزیر توسط حسن روحانی به مجلس و ایجاد بحرانی دیگر

معرفی چهار وزیر به مجلس توسط روحانی


در حالی که بحران ارزی و اقتصادی رژیم و تشتت دولت آخوند هر روز بارزتر می‌شود، رئیس جمهور ارتجاع پس از مدتها تاخیر با ارسال نامه‌ای چهار وزیر را که پستهای آنها خالی بود، به مجلس آخوندی معرفی کرد.

این چهار وزیر جایگزین وزرای استیضاح شده و مستعفی دولت روحانی می‌شوند و عبارتند از : محمد اسلامی برای وزرات راه ، فرهاد دژپسند برای وزارت اقتصاد، محمد شریعتمداری برای وزارت کار و رضا رحمانی برای وزارت صنعت.

منبع: انتخاب ۹۷۰۷۲۹

به گزارش خبرگزاری حکومتی ایسنا هنگام معرفی گزینه‌های پیشنهادی دو وزارتخانه راه و کار، برخی اعضای مجلس ارتجاع با فریاد "دو دو" مخالفت خود را با وزرای پیشنهادی نشان دادند

منبع: ایسنا ۹۷۰۷۲۹

 

خبرگزاری رویترز در گزارشی درمورد معرفی وزرای جدید توسط آخوند روحانی، نوشت: «تغییرات پیشنهادی کابینه در حالی رخ می‌دهد که دولت (روحانی) با فشار شدیدی به‌خاطر بی‌ثباتی اقتصادی روبرو است که علت اصلی آن تحریم‌های آمریکاست. وضعیت اقتصادی در سال گذشته به‌طور قابل توجهی رو به وخامت گذاشته و با مشکلاتی (نظیر) تورم و بیکاری فزاینده و سقوط ارزش ریال و فساد حکومتی مواجه بوده است».

رویترز خاطرنشان کرد: «بعد از خروج ایالات متحده از توافق (اتمی)...، واشینگتن در ماه اوت تحریم‌ها بر تجارت ارز، فلزات و صنعت خودرو را بر (رژیم) ایران مجدداً اعمال کرد. محدودیت‌های ایالات متحده بر صادرات حیاتی نفتی (رژیم) ایران، قرار است در ماه نوامبر اعمال شود.

منبع: رویترز: ۹۷۰۷۲۹
لطفا به اشتراک بگذارید: