بحران و جدال بر سر زندانی شدن دیپلمات ایران در بلژیک در نهادهای داخلی حکومت ایران

اعضای مجلس رژیم ایران خواستار اقدامات بیشتر وزارت خارجه برای در بردن اسدالله اسدی شدند


در ادامه واکنشهای ترسان و سراسیمه حکومت آخوندی پس از قرار گرفتن دیپلومات تروریست رژیم اسدالله اسدی در معرض محاکمه دربلژیک،اعضا مجلس آخوندی ضمن سوز و گداز از درماندگی حکومت آخوندی، از وزات خارجه رژیم خواستار اقدامات بیشتری برای دربردن وی شدند.

مصری عضو مجلس ارتجاع


عبدالرضا مصری،عضو مجلس آخوندی گفت: جاسوس‌های اروپایی آزاد می‌شوند، اما دیپلمات(ما) با مصونیت سیاسی زندانی می‌شود و در اوج اعتقاد به همکاری با اروپا، نتوانسته‌ایم حق دیپلمات خود را بگیریم . احمدی عضو دیگر مجلس رژیم نیز گفت: نباید اینطور باشد که به خاطر برجام اروپایی یا هر موضوع دیگر، وضعیت این دیپلمات بلاتکلیف بماند.

خسته بند عضو مجلس ارتجاع

خسته‌بند، عضو دیگر مجلس گفت: متأسفانه وزارت امور خارجه ما طبق معمول همیشه درباره اسداله اسدی، دیپلمات بازداشت شده در اروپا نیز با گفتاردرمانی جلو می‌رود؛ چرا هیچ موضع متقابلی از سوی وزارت امور خارجه گرفته نمی‌شود.

منبع : وطن امروز ۹۷۰۷۲۹

 

یک رسانه حکومتی ضمن درج اظهارات ترس آلود نمایندگان مجلس رژیم از انتقال دیپلمات تروریست رژیم به بلژیک توسط آلمان ، دعاوی پوشالی عباس عراقچی در رابطه ملاقاتش با آنتیه لیندرتسه و نسبت دادن اظهارات خودش به این مقام آلمانی را برملاکرده و می نویسد: در خبر ارسالی از وزارت امور خارجه عنوان خانم لیندرتسه «مدیر سیاسی» ذکر شده که اساسا در هیچ وزارت خارجه‌ای در دنیا چنین عنوانی وجود ندارد... عنوان من‌درآوردی «مدیر سیاسی» برای طرف آلمانی، نمی‌تواند عدم رعایت همترازی را پنهان کند... خبر منتشره درباره دیدار آقای!!! عراقچی و خانم لیندرتسه که گفته شده ۲۵ مهر انجام شده، در این روز رخ نداده (ولی) وزارت خارجه ، همزمان با فشار رسانه‌‌های داخلی در ماجرای اسدی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، این خبر را با عنوان «اعتراض شدید عراقچی به آلمان» منتشر و منعکس کرده است. واکنش خانم «رئیس اداره سیاسی»! به « اعتراض شدید» «معاون وزیر»! چه بود؟ و چرا در این خبر هیچ جمله‌ای از وی در پاسخ به اعتراض ذکر نشده ؟!

این رسانه حکومتی اضافه می کند: خانم آنتیه لیندرتسه (Antie Leendertse) رئیس اداره سیاسی وزارت خارجه آلمان (Poltical Director) است که به لحاظ سلسله‌مراتب اداری حداقل 2 درجه از عراقچی (معاون وزیر) پایین‌‌‌‌‌‌تر است! در کجای دنیا مرسوم است که رئیس اداره سیاسی هم‌سطح معاون سیاسی وزیر شده و با وی مذاکره کند.

منبع:‌وطن امروز۹۷۰۷۲۹
لطفا به اشتراک بگذارید: