تعیین وزیر در کابینه حسن روحانی، به بحرانی دیگر تبدیل شد

ادامه بحران بر سر تعیین وزرای جدید در کابینه آخوند روحانی


ایمن آبادی رئیس فر اکسیون مستقلین مجلس ارتجاع گفت: اوضاع در دولت به هم ریخته است. وجود شکافی در حال حاضر به صلاح نیست.

وی افزود : فضای مجلس نسبت به شریعتمداری منفی است. او یک پای استیضاح بود. مردم می‌گویند مگر قحط‌الرجال است که باید یک وزیر از یک وزارتخانه به وزارتخانه دیگر برود.

منبع: انتخاب ۹۷۰۷۲۹

درباره اختلاف در درون کابینه روحانی، یک مهره باند مغلوب از جدال میان جهانگیری و واعظی رئیس دفتر روحانی خبر داد و گفت: واعظی اختیارات فوق‌العاده‌ای دارد که در 40سال گذشته بی‌سابقه بوده است.

این در حالیست که جهانگیری روز یکشنبه گفته بود: تا این لحظه، اجازه برکناری منشی خودم را هم نداشته‌ام. از من انتظار نداشته باشید که وکیل و وزیر راهم تغییر دهم

منبع: انتخاب ۹۷۰۷۲۹

کرباسچی، دبیرکل کارگزاران درمورد این حرف جهانگیری گفت: اگر من جای او بودم که حتی نمی‌توانستم منشی خودم را هم تغییر دهم، یک روز هم در کابینه دولت نمی‌ماندم.

منبع: انتخاب ۹۷۰۷۳۰

کیهان خامنه‌ای نیز با تیتر درشت «جهانگیری می‌گوید حتی نمی‌توانم منشی خود را عوض کنم»، خطاب به وی نوشت وعده‌هایی که در دوره انتخابات ریاست جمهوری دادی یادت هست؟

منبع: کیهان ۹۷۰۷۳۰

از سوی دیگر، یک روزنامه باند روحانی در سرمقاله خود نوشت: روحانی گاه به نحوی عمل می‌کند که احترام دلواپسان را به خود جلب کند و مورد محبوبیت آنان قرار گیرد که این واقعاٌ دردناک است.

منبع: آرمان ۹۷۰۷۳۰

 

یک عضو مجلس ضمن اعتراض به وزیران جدید معرفی‌شده توسط روحانی، گفت مشکل نظام تحریمها و اف.ای.تی.اف و برجام نیست، بلکه عدم اعتماد مردم به نظام است:

 

حسین مقصودی عضو مجلس ارتجاع از سبزوار - ۲۹مهر۹۷


و اما جناب آقای دکتر روحانی امروز مشکل کشور تحریمها نیست اف ای تی اف و برجام نیست مشکل بی مدیریتی بی تدبیری شما و دولت شما می باشد مشکل عدم مدیریت و سو مدیریت و بی مدیریتی در کشور است مشکل عدم اعتماد به مردم نظام و رهبری و دوری و فاصله گرفتن از ارزشهای دهه ۵۷ است .

جناب آقای دکتر روحانی قرار بود به مردم امید بدهید قرار بود با تدبیر عمل کنید اما معرفی چهار وزیر پیشنهادی بخصوص سه وزیر اقتصاد و کار و رفاه و تامین اجتماعی اثبات کرد که هیچ امیدی به اصلاح نیست و در دولت شما هیچ تدبیری وجود ندارد در یک نگاه ظاهری بعضا حس میکند با اینگونه معرفی ها اصل نظام را هدف قرار داده اید، معرفی چهار وزیر بخصوص در وزارت کار ، اقتصاد، راه و شهرسازی دلالت بر آن دارد که رئیس جمهور مشکلات کلیدی این حوزه چهار وزارتخانه را بدرستی درک نکرده است.جناب آقا..

منبع: رادیو فرهنگ(رژیم) ۹۷۰۷۲۹
لطفا به اشتراک بگذارید: