طنز موشکاف

 موشکاف: سلام! بالاخره شیخ فری توصیة یارو عسکر اولادی رو به گوش گرفت و کابینه اش رو یه شخمی زد تا

چپاولگرای تازه نفس بیان واسه چرا. هاهاهاها. اینارو معرفی کرده تا هفتة آینده تو اصطبل نظام بهشون رأی بدن. الانه ۴تا از وزارت خونه هاش بی وزیره. واسش سرپرست معرفی کرده. هاهاهاها

 

 تلویزیون رژیم - ۲۸ مهر


  «رئیس جمهور استعفای وزیران راه و شهرسازی و صنعت و معدن و تجارت رو پذیرفت. آقای روحانی با پذیرش استعفای عباس آخوندی و محمد شریعتمداری به ترتیب محمد اسلامی را به سرپرستی وزارت راه و رضا رحمانی رو به سرپرستی وزارت صنعت و معدن و تجارت منصور کرد. همچنین قرار است فردا رئیس جمهور وزیران کار و اقتصاد رو که با سرپرست اداره می‌شن به مجلس معرفی کنه».

موشکاف:  هاهاهاهاها. برغم اینکه عظما سفارش کرده بود که همینا سر کار باشن و شیخ فری هم چند بار با دغل بازی و پشت هم اندازی و زیرمیزی اینا رو سر پا نگه داشته بود اما نشد که نشد. هاهاهاها. عظما و شیخ فری خوب می دونن که اینجور تنشهای سیاسی پیامدهای اجتماعی هم داره که راه به قیام میبره. هاهاها. حالا ببینین یارو آخوندی تو استعفاش چی نوشته.

 

 متن استعفانامة عباس آخوندی – خبرگزاری حکومتی مهر – ۲۸ مهر


پیرو سه بار درخواستی که در سال گذشته از محضر جنابعالی داشتم، اجازه می‌خواهم از خدمت شما در دولت رخصت بخواهم. به نظر نمی‌رسد در ارتباط با روش بازآفرینی شهری مورد نظر جنابعالی بتوانم کار مؤثری انجام دهم. همچنین در ارتباط با سیاست دخالت حداکثری دولت در بازار و روش ساماندهی امور اقتصادی به لحاظ شرایط موجود کشور نیز امکان هماهنگی ندارم. ...من بر این اعتقاد هستم که سه اصلِ پایبندی به قانون، احترام به حقوق مالکیت و اقتصاد بازار رقابتی را در هیچ شرایطی نباید زیر پا گذاشت. آنچه که در تدبیر شرایط سخت جدید ناشی از تحریم‌های آمریکا شاهدیم دقیقاً نقض همین سه اصل است. در هر صورت با این سطح از تفاوت دیدگاه، از حیث اخلاقی ادامه کار من درست نیست.

موشکاف:‌ برو عظمارو سیاه کن. هاهاهاها. یه جوری حرف میزنه انگار اصلا برنامه ای داشته که حالا نتونسته اجرا کنه و میخواد استعفا بده. هاهاهاها. چارچنگولی چسبیده بود به صندلی و ول کن هم نبود، الانه دیده استیضاحش می کنن، گندکاریاشون برملا میشه، خواست آبرومندانه بکشه کنار. هاهاها. ببینین سر برنامه داشتن و نداشتنش چی گفتن. هاهاهاها.

 


 احمد خرم وزیر راه و شهرسازی در دولت خاتمی – ۲۹ مهر


«در طول این چهل سال، افراد یا انگیزه نداشتند یا اراده نداشتند یا تهی از دانش بودند یا از کسانی که تهی از دانش بودند در پستهای مهم و حیاتی کشور استفاده کردند یا اینکه توان اجرای کارها وجود نداشت یا شرایط انجام کار وجود نداشت».

موشکاف:‌هاهاهاها. طرف برا سفید سازی خودش، پاک پتة نظام ولایتو ریخت رو آب، هاهاهاها حتی به ۵ سال یارو آخوندی هم اکتفا نکرد. میگه کل ۴دهه نظام ولایت همین آش بوده و همین کاسه. هاهاها. القصه، قحط الرجال تو نظام ولایت بالا گرفته، اینا هم پیش دستی کردن و استعفا دادن که کار به استیضاح و رو شدن اختلاسا نکشه، اما نه! جنگ باندی بازم اوج می گیره. تازه اول کاره. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

 
لطفا به اشتراک بگذارید: