مقاله کیهان، خصومتهای پاریس با حکومت ایران و حمایت از مجاهدین

کیهان: فهرست طولانی خصومتهای پاریس


کیهان خامنه‌ای در مطلبی با عنوان « فهرست طولانی خصومت‌های پاریس...» نوشت: در هفته‌های گذشته فرانسه یکی از دیپلمات‌های (ما) را از این کشور اخراج کرد. (علاوه بر این) خودداری از معرفی سفیر، ایجاد محدودیت برای سفر دیپلمات‌های (ما) در پاریس و بخشنامه رسمی وزارت خارجه فرانسه مبنی بر ممنوعیت سفر دیپلمات‌ها و حتی کارگزاران رسمی به جمهوری اسلامی را نیز باید به فهرست این اقدامات در حوزه دیپلماتیک اضافه کرد.

کیهان خامنه‌ای در ادامه نوشت: از ۲۹ مهر تا ۳ آبان ۹۷ نمایشگاه بین‌المللی مواد غذایی پاریس موسوم به SIAL برگزار می‌شود. نکته قابل تأمل اینجاست که فرانسه، پاویون ما در نمایشگاه مذکور را بسته است و در ادامه این رفتار خصمانه، حضور (نمایندگان) ما برای بازدید از این نمایشگاه را نیز ممنوع اعلام کرده است. در روزهای گذشته فرماندار شمال فرانسه در اقدامی خصمانه فرمان تعطیلی مرکزی (موسوم ) به الزهرا واقع در «گراند سنت» شهر «دانکرک» را صادر کرد. همچنین ۱۰ مهرماه سال جاری، فرانسه در اقدامی خصمانه اموال وزارت اطلاعات و دو تن دیگر در فرانسه را بلوکه کرد.

ارگان ولی فقیه ارتجاع با غیظ و سوزش افزود : این اقدامات خصمانه در حالی است که فرانسه میزبان و حامی و پناهگاه (مجاهدین) است.

منبع: روزنامه کیهان(رژیم) ۹۷۰۸۰۱
لطفا به اشتراک بگذارید: