اطلاعیه کمیسیون امنیت و ضدتروریسیم شورای ملی مقاومت-جعل آشکار در آلبانی و کانال۴انگلیس

اطلاعیه کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت


کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت در اطلاعیه‌های ۲۵مرداد و ۱۱ و ۲۸شهریور ۹۷، با ذکر جزییات اعلام و افشا کرد که برنامه‌ها و کارزار کثیف چند هفته‌یی خدمتگزاران و مزدوران رژیم آخوندی در اطراف محل اقامت مجاهدین در آلبانی با پوشش خبرنگاران کانال ۴انگلیس و الجزیره انگلیسی، به‌طور کامل ”به‌فرموده“ رژیم آخوندها انجام شده است.

جواد ظریف وزیر خارجه آخوندها در ۲۵شهریور، ساعتی پس از لجن پراکنی الجزیره انگلیسی از مدیر عامل توییتر درخواست کرد به جای بستن حسابهای رژیم، باید حسابهای مجاهدین در تیرانا را که خواستار” تغییر رژیم“ هستند، ببندد.

یک ماه پس از درخواست ظریف، توییتر در روز ۲۵مهر یک میلیون و صدهزار توییتهای فاشیسم دینی حاکم بر ایران را منتشر کرد که قبلاً حسابهایشان به‌دلیل ”سوءاستفاده همآهنگ“بسته شده بود. به‌نوشته واشنگتن پست «حسابهای توییتری که منشأ آنها ایران بوده و مدتی پیش بسته شدند، خود را خبرنگاران خارجی و شهروندان نگران آمریکایی جا می‌زدند تا پیام های سیاسی (مورد نظر رژیم ایران) را در شبکه‌های اجتماعی پیش ببرند».

در اطلاعیه ۲۸شهریور کمیسیون امنیت و ضدتروریسم خاطرنشان شده بود: «مجاهدین در نامه‌های ۱۰ و ۱۳اوت به کانال ۴ و در نامه ۲۲اوت ۲۰۱۸ به الجزیره، سناریوهای کثیف دیکته‌شده به شبکه ”خبرنگاران دوست“ اطلاعات آخوندها را با جزییات، همراه با اسناد و مدارک و اسامی مزدوران به‌کار گرفته شده در این برنامه‌ها، فاش کرده بودند.

دژخیم فلاحیان، وزیر پیشین اطلاعات آخوندها در ۱۸تیر۱۳۹۶در یک مصاحبه تلویزیونی گفته بود: وزارت اطلاعات برای جمع‌آوری اطلاعات، پوشش لازم دارد چه در داخل چه در خارج. ما یک مأمور اطلاعاتی را نمی‌فرستیم آلمان یا آمریکا بگوید من از وزارت اطلاعات هستم، پوشش کارِ بازرگانی یا خبرنگاری لازم است».

جالب توجه این‌که کانال ۴تلویزیون انگلیس در همان برنامه ۱۵شهریور ۹۷علیه مجاهدین، به یک گزارش مجعول از پلیس آلبانی در مورد مجاهدین استناد کرد. طبق این گزارش «در عراق برخی از اعضای سابق این سازمان (توسط خودشان) به‌قتل رسیده‌اند...و این شک منطقی وجود دارد که وضعیت در آلبانی هم شبیه وضعیت در عراق است». همچنین به‌گفته خبرنگار کانال ۴ «مقامات امنیتی آلبانی نگران هستند که مجاهدین در حال ساختن یک دولت در دولت هستند. اولی زولا رئیس سابق استخبارات آلبانی (۲۰۰۸تا ۲۰۱۲) می‌گوید: این سازمانی است با قوانین بسیار سفت و سخت و هرکس که قوانین جنایی آنها را نقض کند ممکن است توسط سایر اعضای گروه کشته شود».

اولی زولا یک سرهنگ اخراجی به‌خاطر کارهای قاچاق است. او با وینسنت تریست شهروند آلبانی در ارتباط است. وینست تریست که ابتدا خود را تبعه انگلیس معرفی می‌کرد از جمله افراد اکیپ کانال ۴انگلیس در مراجعه و فیلمبرداری مخفیانه از محل اقامت مجاهدین در آلبانی در ۱۹مرداد۹۷ بود که روز بعد عکسهای آن در فیس‌بوک مزدور خدابنده (اینترلینک لندن) ظاهر شد. سفارت رژیم در تیرانا چندین بار این فرد را تحت عنوان خبرنگار به ایران برده است.

اما هدف از شیطان‌سازی رذیلانه در کانال ۴ و موارد مشابه، مقدمتاً ماستمالی و تخفیف عملیات تروریستی رژیم علیه مجاهدین در مراسم نوروز امسال در آلبانی بود که بعداً توسط نخست‌وزیر این کشور فاش شد. در جریان خنثی کردن این حمله تروریستی ۲تن از مأموران رژیم در آلبانی دستگیر و اخراج شدند. آنها « در لحظه دستگیری در حال عکس گرفتن بودند و به پلیس ضدتروریسم و افسران گفتند خبرنگار هستند...» (ریپورت تی وی-۲۲مارس ۲۰۱۸)

گزارش منتسب به پلیس آلبانی نیز بخشی از سناریوی توجیه شرعی(!) همان عملیات تروریستی و ادامه آن در آینده است. مشابه این سناریو و نسبت دادن شکنجه و قتل اعضای مجاهدین به خود آنها بارها در داخل ایران و در عراق بر روی صحنه‌های شعبده آخوندی آمده و تعجبی برنمی‌انگیزد. غیدان فرمانده جنایتکار نیروی زمینی سردژخیم دست‌نشانده ”عراق جدید“ نوری مالکی نیز مدعی بود که ۳۳نفر از ۳۶شهید حمله به اشرف در ۱۹فروردین ۱۳۹۰ را مجاهدین خودشان از پشت گلوله زده‌اند! گزارش مجعول منتسب به پلیس آلبانی از همین سنخ است.

این گزارش ابتدا در ۵فروردین ۹۷ در ۳صفحه در کانال تلویزیونی فَکس وب آلبانی نشان داده شد بدون این‌که سربرگ داشته باشد. مقامات ذیربط آلبانی در همان زمان در پاسخ به مجاهدین، دخالت دولت و پلیس این کشور را در ارائه چنین گزارشی تکذیب کردند و گفتند باید تحقیق شود چه کسی پشت این قضیه است زیرا مطالب آن باور پلیس و ارتش و دولت آلبانی نیست. مضافاً بر این‌که اگر گزارش پلیس می‌بود ابتدا به دست مقامها و ارگانهای ذیربط می‌رسید. از اینرو انتشار چنین چیزی با یک علامت سؤال برای خود آنها همراه بود.

گزارش منتسب به پلیس در فکس وب


[caption id="attachment_172283" align="alignnone" width="300"]گزارش منتسب به پلیس در فکس وب-۵فروردین۱۳۹۷ گزارش منتسب به پلیس در فکس وب-۵فروردین۱۳۹۷[/caption]

اما چیزی که کانال ۴ انگلیس به نمایش گذاشت همان گزارش است که سربرگ پلیس به آن افزوده شده است.




[caption id="attachment_172284" align="alignnone" width="300"]گزارش کانال ۴انگلیس-۱۵شهریور ۱۳۹۷ گزارش کانال ۴انگلیس-۱۵شهریور ۱۳۹۷[/caption]

در یک بررسی دقیق مشخص شد که سربرگ گزارش مزبور نیز دستکاری شده است:




در مورد مفاد گزارش نیز یک مقام پلیس گفت در گزارشهای پلیس هیچگاه از عباراتی مانند مارکسیسم اسلامی استفاده نشده و بنابراین این یک حقه و جعل برای فریب افکار عمومی علیه مجاهدین است کما این‌که دروغ های مندرج در آن، موضع دولت و پلیس آلبانی نیست.


علاوه بر این، سربرگ با متن سند همخوانی ندارد. سربرگ مربوط به سند دیگری است که صفحات را به آن چسبانده‌اند و نشان می‌دهد که جعل شده است. در گذشته نیز باندهای تبهکار و مافیایی دست به چنین جعلیاتی در آلبانی زده‌اند.


وکلای آلبانیایی متخصص در روشهای جاری پلیس نیز تأیید کردند با توجه به همه شواهد موجود، این گزارش کاملا خارج از استانداردهای گزارشهای معمول پلیس آلبانی و جعلی است.


نکته قابل‌توجه دیگر این‌که مقاومت ایران پیشاپیش مزدورانی را که تنها منابع نامبرده در این سند جعلی بودند افشا کرده بود(اطلاعیه دبیرخانه شورا ۲۴بهمن ۹۶).


- احسان بیدی (در گزارش با نام حسن بیدی)



او در ۳۱فروردین۹۱ (۱۹آوریل ۲۰۱۲) در کم‍پ لیبرتی خود را به نیروهای عراقی تسلیم کرد و به هتل مهاجر بغداد که توسط مأموران وزارت اطلاعات و نیروی تروریستی قدس کنترل می‌شد، رفت. سپس به ترکیه و از آنجا به رومانی و به آلبانی منتقل شد. پاسپورت ایرانی این مزدور به شماره ۱۶۳۵۹۰۷۲در ۸بهمن ۹۱ (۲۷ژانویه ۲۰۱۳) صادر شده است. چیزی که به‌روشنی نشان می‌دهد پناهندگی در مورد این شخص از اساس موضوعیت ندارد و مقاومت ایران بارها آن‌را به کمیسیاریای پناهندگان خاطرنشان کرده است.


-مأمور دیگری که منبع گزارش مجعول است، منوچهر عبدی نام دارد.



وی در مرداد ۱۳۸۳ از ایران به قرارگاه اشرف در عراق رفته و مجاهدین صرفاً بنا بر ملاحظات انسانی به او پناه دادند. درخواست مکتوب او در این خصوص به تاریخ ۲۹مرداد ۱۳۸۳ همراه با حکم اخراج بتاریخ ۳خرداد ۱۳۹۶ بدلیل ارتباط با اطلاعات آخوندها به ضمیمه نوشته خودش در مورد قبول آن ارتباط ننگین، قبلاً منتشر شده است.


-سعدالله سیفی سومین مزدوری که به یاوه‌های او در گزارش مجعول استناد شده اکنون در خدمت اطلاعات آخوندها در داخل ایران در کرمانشاه به‌سر می‌برد.





این مزدور از آلبانی با مأموران اطلاعات آخوندها در داخل و خارج ایران در ارتباط بود.حکم اخراج وی به تاریخ ۱۹آبان ۱۳۹۶ قبلاً منتشر شده است.


-بهمن اعظمی چهارمین بریده مزدور و منبع دروغپردازی در گزارش مزبور است.




مزدور دیگری به نام عادل اعظمی برای توجیه او همراه با آن سینگلتون مأمور افشا شده اطلاعات در آبان ۹۶ به آلبانی آمد. بهمن اعظمی سپس در پاداش لجن پراکنی علیه مجاهدین به‌طور غیرقانونی توسط اطلاعات آخوندها از آلبانی خارج شد.


مزدوران: منوچهر عبدی-عادل اعظمی-سعدالله سیفی-آن سینگلتون (خدابنده)-بهمن اعظمی



مزدوران: آن سینگلتون (خدابنده)-احسان بیدی


کمیسیون امنیت و ضدتروریسم در اطلاعیه ۶بهمن ۱۳۹۶ فاش کرده بود که وزارت اطلاعات مصطفی رودکی، یکی از دیپلمات تروریستهای خود را به‌عنوان دبیر اول سفارت رژیم روانه آلبانی کرده است تا این مزدوران را با پرداخت پول به کار بگیرد و توطئه‌های جاسوسی و تروریستی علیه مجاهدین به اجرا در بیاورد.


در جریان انتقال مجاهدین به آلبانی نیز غلامحسین محمدنیا یکی دیگر از مأموران سابقه‌دار اطلاعات آخوندها، به سفارت رژیم در آلبانی گماشته شد. طرح بمب‌گذاری و انفجار در گردهمایی بزرگ ایرانیان در ویلپنت در ۳۰ژوئن امسال به‌وضوح نشان داد که دیپلماتهای رژیم آخوندی همان آدمکشان گشتاپوی دینی و تا خرخره درگیر اقدامات تروریستی علیه مقاومت ایران هستند. همزمان با تحویل دادن یک دیپلمات-تروریست رژیم ایران از آلمان به بلژیک که به‌خاطر شرکت و تهیه مواد انفجاری برای بمب‌گذاری محاکمه می‌شود، دولت فرانسه اعلام کرد وزارت اطلاعات رژیم ایران دستور را صادر کرده است.


مأموران اطلاعات آخوندها باید در آلبانی محاکمه یا مجازات و یا دست کم اخراج شوند.


شورای ملی مقاومت ایران


کمیسیون امنیت و ضدتروریسم


۲۸مهر ۹۷ (۲۰ اکتبر ۲۰۱۸)

لطفا به اشتراک بگذارید: