انعکاس خبرگزاریها از تظاهرات اشرف نشانان بر علیه رژیم ایران و توطئه‌های تروریستی رژیم تهران

انعکاس خبرگزاریها از تظاهرات علیه رژیم ایران


بلگا خبرگزاری بلژیک دربارة تظاهرات بروکسل گزارش داد: « اعضای جامعة ایرانیان در بروکسل با برگزاری یک تجمع اعتراضی در میدان شومان خواهان آن شدند که اتحادیة اروپا حکومت ایران را به‌عنوان یک «رژیم تروریستی» شناسایی کند».

بلگا با اشاره به توطئة تروریستی علیه گردهمایی بزرگ مقاومت و دستگیری دیپلمات‌تروریست و مزدوران رژیم در بلژیک و آلمان، افزود: «تظاهرکنندگان (رژیم) تهران را متهم به طراحی این پروژة سوءقصد کردند...».

منبع: لالیبر (به نقل از بلگا): ۹۷۰۷۳۰

تلویزیون دبی نیز در گزارش خود از تظاهرات ایرانیان در بروکسل در محکومیت تروریسم رژیم آخوندی در اروپا گزارش داد، مخالفان (رژیم) ایران در مقابل مؤسسه‌های اتحادیة اروپا تظاهرات کردند... آنها خواهان اخراج دیپلمات‌های (رژیم) ایران شدند که در (اروپا) مشغول اعمال تروریستی هستند.

تلویزیون دبی به توطئة تروریستی رژیم علیه گردهمایی بزرگ مقاومت اشاره کرده و خاطرنشان نمود که قضاییة بلژیک در این پرونده، رسماً دیپلمات تروریست رژیم را متهم کرده است.

منبع: تلویزیون دبی –انعکاس تظاهرات ایرانیان دربروکسل -۳۰مهر

العربیه نیز طی گزارشی دربارة تظاهرات بروکسل، نوشت: «معترضان خواهان آن شدند که وزارت اطلاعات (رژیم) ایران در لیست سیاه تروریستی اتحادیة اروپا گنجانده شود... این (تظاهرات) 4 ماه بعد از توطئة (رژیم) تهران برای حمله به گردهمایی اپوزیسیون در پاریس برگزار شد...

در شروع ماه اکتبر، مقام‌های فرانسوی تأکید کردند، «هیچ شکی» وجود ندارد که وزارت اطلاعات در پشت توطئه برای حمله به این گردهمایی قرار داشته است... در ماه ژوئیه اسدالله اسدی یک دیپلمات (رژیم) ایران... بر پایة اتهامات تروریستی در آلمان دستگیر و (متعاقباً) به بلژیک مسترد شد. او تحت محاکمه است و متهم به تحویل مواد شدیدالانفجار به یک زوج بلژیکی ایرانی‌الاصل است که قصد داشتند در گردهمایی 30 ژوئن بمب‌گذاری کنند... این پرونده هم‌چنان توسط مقام‌های قضایی بلژیک در دست تحقیق است .

منبع: العربیه انگلیسی: ۹۷۰۷۳۰
لطفا به اشتراک بگذارید: