سپاه پاسداران؛ آتش‌بیار هورالعظیم- شماره۴۰

مجله اجتماعی، اقتصادی شماره۴۰ -۳آبان۱۳۹۷


« سپاهپاسداران؛ آتش‌بیار هورالعظیم»-« مهاجرت روستائیان به شهرها »


با سلام وهزاران درود به بینندگان برنامه مجله اجتماعی –اقتصادی ،مجله ای که تلاش میکنه پژواک درد و رنج شما هموطنان عزیز باشه درد و رنجی آمیخته با فریاد و اعتراض و قیام در مقابل ظلم و جور ایلغار خمینی و خامنه ای و همین هم شایسته شماست و با همین امید برنامه این هفته رو ابتدا با اخبار شروع میکنیم در ادامه ،این شماره مجله رو با گزارش« سپاهپاسداران؛ آتش‌بیار هورالعظیم»-« مهاجرت روستائیان به شهرها » و سرانجام « نقش حاکمیت در فجایع طبیعی » خدمتتون ارائه میکنیم

تبعات خطرناک بحران درسازمان تامین اجتماعی


یک رسانه حکومتی درباره گزارش سازمان بین المللی کار در رابطه با سازمان تامین اجتماعی نوشت نتایج این گزارش، ناپایداری مالی سازمان تأمین اجتماعی را نشان می‌دهد و هشدارهایی ارائه می‌کند. با توجه به تعداد جمعیت تحت پوشش سازمان و نظر به چهره نابهنجار فقر به‌خصوص در سنین سالمندی، تبعات این خطر بسیار گسترده خواهد بود.

 

طرح کاروزی ترفندی جدید حکومت برای استثمار نیروی کار


یک عضو شورای اسلامی کار رژیم: طرح کاروورزی دارای همان معایب طرح «استاد-شاگردی» می‌باشد. آنچه در همه‌ی این طرح‌ها مشترک است، «بی‌حقوق کردن» و ارزان‌سازی نیروی کار است

افزایش ۱۱ درصدی چک های برگشتی


حدود ۱.۴ میلیون فقره چک به ارزشی حدود ١٥٦ هزار میلیارد ریال در شهریور ۹۷ در کل کشور برگشت داده شده که نسبت به ماه قبل از نظر تعداد و مبلغ به ترتیب ۱۰.۸ درصد و ٢ درصد افزایش نشان می‌دهد.

بدلیل وضعیت وخیم اقتصادی و کاهش درآمد افراد جامعه پدیده برگشت چک در ایران تحت حکومت آخوندی افزایش چشمگیری پیدا کرده است.

 

افشای ترفند جدید رژیم آخوندی برای گرانی نان


دبیر انجمن صنفی کارگران خباز سنندج: وقتی نان گران می‌شود، سفره همه‌ی کارگران ازجمله خود ما خبازان که «نان» می‌پزیم، بازهم خالی‌تر می‌شود. از مسئولان می‌خواهیم که ما کارگران خباز را مقابل مردم قرار ندهند و ادعا نکنند که نان را به خاطر دستمزد کارگران خباز، گران کرده‌اند. چراکه ما همواره خواهان ثبات قیمت نان بوده‌ایم و هستیم. بنابراین اگر می‌خواهند به معیشت فرودستان ضربه بزنند، ما را بهانه نکنند.


کانکس بجای مدرسه در مجمتع های مسکن مهر نصیب فرزندان فرودستان


موج مهاجرت از تهران و کلانشهرها نگران کننده است؛ وقتی خود مسئولان اعتراف می‌کنند که در بسیاری از نقاط حاشیه‌ای که «مسکن مهر» خانه ارزان در اختیار طبقات فرودست قرار داده، از کانکس به جای مدرسه استفاده می‌شود، این نگرانی‌ها، ابعاد بزرگتری پیدا می‌کند.

آمار نشان می‌دهد که مسکن مهر در استان‌های تهران، البرز و خراسان رضوی، کم‌ترین فضاهای آموزشی را دارند که این امر کیفیت آموزشی کودکان را بسیار پایین آورده است.

مسمومیت 101 دانشجوی خوابگاه دانشگاه کوثر بجنورد


به گزارش خبرگزاری حکومتی ایلنا، 101دانشجوی مستقر در خوابگاه دانشگاه کوثر دچار مسمومیت شدند.

قابل توجه است که مواردی از مسمومیت دانشجویان بر اثر استفاده از آب و غذای نامناسب در برخی از دانشگاههای کشور را در گذشه شاهد بوده‌ایم.

خطر آوار در کمین۱۵درصدجمعیت تهران


یک کارگزار رژیم در راه و شهرسازی استان تهران: ۳۲۶۸ هکتار از مساحت شهر تهران بافت فرسوده محسوب می‌شوند که ۱۵ درصد از جمعیت تهران را تشکیل داده است.

با توجه به اینکه شهر تهران روی خط زلزله قرار دارد. صدها هزار تن با وجود بافتهای فرسوده گسترده در معرض خطرناشی از زلزله قرار دارند.

بحران بی آبی و مهاجرت، عامل افزایش بی سابقه جمعیت مناطق شمالی


یک نماینده مجلس ارتجاع از مازندران: با توجه به اینکه موضوع آب یک موضوع اساسی و حیاتی است و از مهمترین بحران‌های حال حاضر کشور به شمار می‌رود، این نگرانی به وجود آمده که افراد تصمیم به مهاجرت به مناطق شمال ایران بگیرند، در حال حاضر شاهد رشد ۲۰ درصدی جمعیت مناطق شمالی هستیم. تخمین زده می‌شود تا ۱۰ سال آینده جمعیت این مناطق ۲ برابر شود.

اجرای پروژه« قم رود » کشاورزی لرستان را به نابودی کشاند

خبرگزاری حکومتی ایلنا در گزارشی نوشت تمامی چاه‌ها، قنات‌ها و چشمه‌هایی که در مسیر پروژه« قم رود» بودند همگی خشک شدند. ۱۲۰ روستا در مضیقه آب هستند و مردم مجبورند برای تهیه آب شرب از تانکرها آب بخرند و کیلومترها با وانت‌بار بروند تا آب را برای مصارف خانگی و احشام خود تهیه کنند.

مسدودسازی چاه‎های غیرمجاز با سرعت فعلی ۲۷ سال زمان می‌برد


یک رسانه حکومتی نوشت اگر با همین سرعت که در سه سال و نیم اخیر چاههای غیرمجاز مسدود شده اند، بقیه چاههای غیرمجاز نیز مسدود شوند، حداقل ۲۷ سال طول می کشد تا جلوی برداشت های غیرمجازی که فقط توسط چاههای غیرمجاز از منابع آب زیرزمینی کشور صورت می گیرد را بگیریم. یادآوری میشود اغلب چاههای غیر مجاز توسط سپاه پاسداران و مافیای آب در حاکمیت آخوندی ایجاد شده است.


گزارش اول « سپاه پاسداران؛ آتش‌بیار هورالعظیم


برای خمینی و خامنه‌ای و روحانی، نه آب و خاک، نه فرهنگ، نه جان و دارایی مردم ایران ارزشی نداره. تنها یه چیز اهمیت داره: حفظ و بقای حاکمیت آخوندی که خمینی اونرو «اوجب واجبات» اعلام کرد و به‌خاطر اون خاک و آب ایران و مردم رو هم به‌باد داد

‌راستی یک رژیم اشغالگر چه کاری میتونه بکنه که آخوندها با ایران و ایرانی نکرده. به مراتب بدتر از مغولها ایران رو اشغال کرده و آب و خاک و دریا و خشکی اونرو به تاراج بردن. یک جا به بهانه امنیت یک جا به بهانه زدن چاه نفت همه اش تاراج و تاراج و تاراج حتی هور هم از دست این قاتل حرث و نسل در امان نمیمونه ماههاست در آتش میسوزه

 

گزارش دوم « مهاجرت روستائیان به شهرها »


غارت منابع آبی توسط نهادهایی نظیر سپاه پاسداران ضدخلقی و صنایع آب‌بر وابسته به این نهادهای حکومتی طوریه که کشاورزان نه تنها از حداقل‌ها برای کشت محرومن، بلکه به‌دنبال آن از حداقل‌های معیشتی هم محروم شدن. سرکرده حکومتی جهاد کشاورزی استان فارس اذعان می‌کنه که : «فاتحه کشاورزی خوانده شده است. در مناطقی که آب نداریم کشاورزان زندگی‌شان را از دست می‌دهند».(خبرگزاری فارس ۷مرداد ۹۷) با این اوصاف کشاورز روستا بمونه و نظاره گر مرگ تدریجی ناشی از گرسنگی و بی آبیش باشه لاجرم حاکمیت آخوندی مجبورش کرده که از زندگی آبا و اجدادیش دل بکنه و سر به کوه و بیابان بزنه و حاشیه نشین و گور خواب و کارتن خوابی را پیشه خودش کنه

یکی از دلایل مهاجرت های روستایی نابودی کشاورزی است ، . معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها ی رژیم به نابودی روستاها اعتراف کرده و گفت :. جمعیت کشور در سال 1335 نزدیک به 19 میلیون نفر بود که از این میان نزدیک به 6 میلیون نفر یعنی معادل 31.4 درصد جمعیت شهری و بیش از 13 میلیون نفر یعنی معادل 68.6 درصد جمعیت کشور را روستاییان تشکیل می‌دادند؛ اما در سال 1395 جمعیت کشور طبق آمارها بیش از 75 میلیون نفر اعلام شد که سهم شهر نشینی به بیش از 71.4 درصد رسید و سهم روستاییان نیز به 28.6 درصد رسیده است.

گزارش سوم « نقش حاکمیت در فجایع طبیعی »


بر اثر جاری شدن سیل و صاعقه در مناطق شمالی ایران چند هموطن جان خود را از دست دادند

اواسط مهر باران شدید در این استانها به سیلاب منجر شد. . متأسفانه تعدادی از هموطنانمان در استانهای گیلان و مازندران و خراساًن شمالی جان باختند. وخسارتهای زیادی به مردم وارد شد.

علت اینکه یک بارندگی ساده به چنین سیلاب ویرانگری تبدیل میشه چیه؟

 

 

 
لطفا به اشتراک بگذارید: