محکومیت دستگیری معلمان و ربودن هاشم خواستار و فراخوان به آزادی آنها-شورای ملی مقاومت ایران

دستگیری معلمان توسط حکومت آخوندی و اقدام فوری برای آزادی دستگیرشدگان


دبیرخانه شورای ملی مقاومت طی اطلاعیه‌ای درباره دستگیری معلمان توسط حکومت آخوندی، به محکومیت سرکوب معلمان و اقدام فوری برای آزادی دستگیرشدگان فراخوان داد.

در این اطلاعیه آمده است: به دنبال تحصن سراسری معلمان در روزهای ۲۲ و ۲۳مهرماه، رژیم آخوندی در وحشت از ادامه اعتصابها و اعتراضات، اقدامها و تدابیر سرکوبگرانه علیه فرهنگیان را شدت بخشیده است. وزارت اطلاعات، ادارات حراست و اطلاعات پاسداران در استانهای مختلف کشور شماری از معلمان را بازداشت یا احضار کرده و به پرونده سازی برای آنها مبادرت کرده اند.

این اطلاعیه با اشاره به ربودن هاشم خواستار از فرهنگیان سرشناس خراسان می‌افزاید: این اقدامهای سرکوبگرانه در حالی است که رژیم آخوندی کمترین اقدامی برای حل مشکلات معلمان نکرده و به هیچیک از مطالبات آنها پاسخ نداده است. افزایش بیسابقه تورم و گرانی، وضعیت معیشتی معلمان را بسیار سخت‌تر کرده است.

مقاومت ایران عموم مراجع بین المللی را به محکومیت قاطع اقدامهای سرکوبگرانه رژیم آخوندی علیه فرهنگیان و معلمان و اقدام فوری برای آزادی آقای خواستار فرا می‌خواند و از سندیکاها، اتحادیه های معلمان، فرهنگیان و دانشجویان در کشورهای مختلف جهان می‌خواهد از اعتراضات و خواستهای به حق معلمان ایران حمایت کنند.

منبع: دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران ۳آبان۱۳۹۷(۲۵ اکتبر۲۰۱۸)
لطفا به اشتراک بگذارید: