اعلام همیاری با سیمای آزادی به مدت سه روز

بیست و سومین برنامه همیاری ملی با سیمای آزادی


روابط عمومی سیمای آزادی تلویزیون ملی ایران به اطلاع هموطنان و بینندگان گرامی سیمای آزادی میرساند که بیست و سومین برنامه همیاری ملی با سیمای آزادی روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه 9، 10 و 11 آذر 97 برابر با 30 نوامبر، اول و دوم دسامبر ۲۰۱۸ برگزار خواهد شد.

گلریزان همیاری، کارزاری میهنی برای کمک رسانی بی شائبه به رسانهیی است که صدای قیام مردم ایران برای آزادی و فریاد اعتراضها و خیزشهای حق طلبانه اقشار به ستوه آمده از ستم و چپاول آخوندها را منعکس میکند .

شور وشوق هموطنانمان برای مشارکت در همیاری ملی با سیمای آزادی ، بیانگر عزم جزم ملت ما برای نیل به آزادی و حاکمیت مردمی است و کارزاری است که هربار، از دل زندانهای قرون وسطایی رژیم آخوندی تا خیابانها و محلهها و مدارس و دانشگاهها و کارخانهها و خانه های هموطنانمان، و از شهرهای مختلف مهین تا اقصاء نقاط جهان گسترش پیدا میکند.

 

بیست و سومین برنامه همیاری ملی با سیمای آزادی در روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه، ۹، ۱۰ و ۱۱ آذر ۱۳۹۷ برابر با ۳۰ نوامبر، اول و دوم دسامبر ۲۰۱۸ با حضور و مشارکت گسترده و کمکهای ارزشمند شما در این کارزار میهنی و در این حماسه همبستگی برای هر چه رساتر کردن صدای قیام و آزادیخواهی مردم ایران برگزار خواهد شد.

منبع: سیمای آزادی -۵ آبان ۹۷

 

بیست و سومین برنامه گلریزان همیاری

از روز جمعه ۹ آذر ۹۷ (۳۰ نوامبر ۲۰۱۸)

از سیمای آزادی ـ تلویزیون ملی ایران

همیاری ۲۳
لطفا به اشتراک بگذارید: