محاکمه اسدالله اسدی در بلژیک همچنان واکنش رژیم ایران را برمی_انگیزد

واکنشهای رژیم ایران به پیامدهای محاکمه اسدالله اسدی دیپلمات تروریست رژیم


واکنشهای هراس آلود حکومت آخوندی نسبت به پیامدهای محاکمه اسدالله اسدی دیپلومات تروریست رژیم به خاطر سوء قصد تروریستی علیه گردهمایی مقاومت ایران در پاریس، هم چنان ادامه دارد.

گزارشی دراین رابطه :


به دنبال اخراج یک دیپلومات تروریست رژیم از فرانسه و درحالیکه اسدالله اسدی دپیلومات تروریست حکومت آخوندی در زندان در بلژیک در انتظار محاکمه به خاطر توطئه علیه گردهمایی مقاومت در پاریس است، مصری، عضو مجلس رژیم گفت: جای سوال دارد که چرا در اوج همکاری با اروپا نتوانستیم وی را آزاد کنیم. حداقل انتظار ما از اروپایی‌ها این است در کنار وعده‌هایی که ذره‌ای از کلام خارج نشده و هیچ جنبه عملی پیدا نکرده بر سر گفته‌های خود بایستند. این اتهامات اسدالله اسدی دیپلمات زندانی هم مسائلی ساخته شده و برنامه‌ریزی شده از سوی (مجاهدین) است.

منبع: سایت شعار سال ۹۷/۰۸/۰۷

آخوند حسن نوروزی، سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس رژیم، با اشاره به این که دیپلمات تروریست دستگیر شده رژیم در اروپا حدود ۱۲۰ روز است در زندان به‌سر می‌برد گفت: کشورهایی چون آلمان و بلژیک برخلاف قوانین بین‌المللی حقوق اسدالله اسدی را زیر پا گذاشته‌اند و وزارت خارجه باید در برابر اقدامات خصمانه این کشورها فعالتر باشد.

منبع: مهر ۹۷/۸/۷

دبیرکل باند موسوم به ایثارگران، جواد عامری نیز گفت ۱۲۰روز از بازداشت اسدالله اسدی گذشته است و پیگیری مناسبی در مورد وضعیت او نشده است. عده ای گمان می کنند سیاست خارجی در مسئله برجام خلاصه شده است.

منبع: مهر۹۷/۸/۷

در همین حال، یک کارشناس رژیم درباره اخراج دیپلومات تروریست رژیم از فرانسه به خاطر توطئه علیه گردهمایی مقاومت در پاریس گفت: نکته حائز اهمیت این است که برخلاف عرف بین‌الملل، وزارت خارجه فرانسه و دولت فرانسه اقدامی را انجام داد که کاملاٌ باعث تعجب بود، اما وقتی سناریوهای پشت صحنه را می‌‌نگریم متوجه می‌شویم که فرانسه در پازل غرب نسبت به جمهوری اسلامی حرکت کرده و عمل کرده است.

وی افزود:. فرانسه به جای این که بگوید اموال دولت جمهوری اسلامی متعلق به یک دولت مهمان است، اعلام می‌کند که اموال وزارت اطلاعات را مصادره کرده و یکی از اعضای دارای مصونیت سیاسی وزارتخانه را دستگیر می‌کند.

منبع: پایگاه تحلیلی خبری سفیر دنا ۹۷/۷/۲۴

حقیقت‌پور، عضو مجلس ارتجاع و مشاور پاسدار علی لاریجانی نیز از زندانی شدن یک دپیلومات دیگر رژیم به نام خلیلی در آلمان خبرداد و گفت: نباید این موضوع عادی شود که کشورهای دیگر به خود اجازه دهند با دیپلوماتهای ما چنین برخوردی کنند. خلیلی یکی دیگر از اتباع ما در آلمان به جرم این‌که قطعات هواپیما خریداری کرده دستگیر شده و ماهها به حال خود رها شده است.

منبع: بازتاب ۹۷/۸/۸
لطفا به اشتراک بگذارید: