وقتیکه حسن روحانی رکوردامید درمانی را درمجلس میشکند- طنز موشکاف

وقتیکه حسن روحانی رکوردامید درمانی را درمجلس میشکند


طنز موشکاف ۸ آبان ۱۳۹۷


 موشکاف: سلام! یارو شیخ فری تو طویلة مجلس نظام رکورد امید درمانی رو شکست و گفت ایران یکی از ارزون ترین کشورای دنیاس. هاهاهاها. یه زمانی شیخ کوسه گفت مشکل ما ارزانیه، دنیا بهش خندیدن و به نامش ثبت شد. حال شیخ فریب رو دس اون بلند شه و می گه ایران آخوند زده ارزانترین کشور دنیاس. ببینین دلواپسا چطور پتة یارو رو می ریزن رو آب.

  روزنامة حکومتی جوان – ۷ آبان


ایران برای خارجی‌ها و قاچاقچیان ارزان است نه مردم!


اقتصاد کشور از بی‌تعادلی‌های شدید قیمتی رنج می‌برد به نحوی که مانند فیلی در تاریکی، هر کس توصیفی از وضعیت اقتصاد دارد.

چگونه است که کشور ایران به لحاظ یکی از شاخص‌های اقتصادی در جایگاه ۱۸ دنیا قرار دارد و ممکن است در سه سال دیگر جایگاه ۱۵ دنیا را داشته باشد، در حالی که اگر ارزش دلار را هم اکنون ۱۴ هزار تومان بدانیم، تقریباً بیش از ۸۰ درصد کارگران ماهانه ۱۰۰ دلار حقوق می‌گیرند و یکی از ارزان‌ترین نیرو‌های انسانی جهان را داریم. در عین حال، اما تولید ناخالص داخلی بیش از ۱۶۴۴ میلیارددلار است؟

موشکاف: هاهاهاها. آشیخ فری! خوردی! روشنه که این یارو حسنک از مردم نیست، خارجی هم که نیست، پس حتما از نظر اون باندیا قاچاقچیه که واسش ارزون درمیاد. هاهاهاها. بعله، این درد و به کی باید گفت که رو دریای نفت و گاز نشستیم اما حقوق ماهانة‌کارگرامون ۱۰۰ دلاره؟! تازه اگه بهشون بدن.

 

 روزنامة حکومتی جهان صنعت – ۷ آبان


«احساس ناخوشایند نسبت به عملکرد مجلس و دولت از یک سو و اظهار‌نظر رییس‌جمهور درباره دروغ و شایعه بودن گرانی از سوی‌ دیگر خاطر جامعه را آزرده می‌کند. به نظر می‌رسد حسن روحانی در امتداد ادبیات رییس دولت نهم گام برمی‌دارد و نه‌تنها مرهمی بر زخم معیشت نمی‌گذارد بلکه نمک بر آن پاشیده است».

موشکاف: ببینین آش چقدر شوره که این روزنامه هه که هم باندی شیخ فریه اینطوری واسش می نویسه. هاهاهاها. شیخ فری فک کرده با این لاطائلات میتونه جلوی قیامو بگیره. هاهاها اما کور خونده، حنای شیخ فری حتی واسه هم باندیاش هم رنگی نداره. هاهاهاها. اما این نمک پاشیدنا عواقب داره ها. ملاحظه بفرمایین:

 

آخوند فلاحتی ـ نمایش جمعه رشت ـ 4آبان 97


 با این مردم روراست باشیم با این مردم جوری برخورد نکنیم که سیلی پنهان ملائکه الله متوجه صورت ما بشود که دیگر جایی برویم که آب خنک هم نتوانیم بخوریم، مواظب باشیم...»

 موشکاف: هاهاهاها. سیلی پنهان ملائکه از آستین جوونای قیام بیرون میاد. به همین زودی ها نوش جان خواهید کرد. هاهاها. اما اون تیکة آب خنکش رو خوب اومد. هاهاهاها. القصه، کار نظام ولایت به جایی رسیده که منتظر سیلِ. هاهاهاها. البته بیشتر از اینا نثارش خواهد شد. هاهاها. فعلا خدانگهدار.

 

 
لطفا به اشتراک بگذارید: