عظمای فلک زده که تو کشتی با بچه های قیام داره ضربه فنی میشه-طنز موشکاف

موشکاف:  دوستان عزیزم، سلام! عظمای فلک زده که تو کشتی با بچه های قیام داره ضربه فنی میشه و قرچ قوروچ استخوناش بلند شده با دجالیت تمام می خواست اربعین امام حسینو با دجالگری تبدیل کنه به نمایش قدرت خودش و به نام امام حسین دنبال قدرت یزیدی باشه، اما بادکنکش ترکید و فسش دراومد، هاهاهاها

خبرگزاری حکومتی ایلنا ۴ آبان


معاون خدمات شهری شهرداری تهران از حضور ۱۳۵۰ نیروی خدماتی شهرداری تهران در مراسم اربعین خبر داد.

به گفتة او: ۳۵۰ نفر از نیروهای شهرداری تهران در نجف و ۱۰۰ نفر در کوفه و ۶۰۰ نفر در کربلا مستقر هستند... و اگر بخواهیم نیروهایی که از کلانشهرهای مشهد، کرج و اراک به شهرداری تهران کمک می کنند را هم اضافه کنیم، هزار و ۱۸۵ نیرو و ۶۰ دستگاه ماشین آلات فقط در نجف مستقر شده‌اند.

موشکاف: وقت نیست و الا اونقدر پول ملتو ریختن تو این داستان که اون سرش ناپیدا. آش این ول خرجی های نظام اونقدر شور بوده که حتی روزنامه های خودشونم نتونستن سکوت کنن. ملاحظه بفرمایین.

روزنامه حکومتی جمهوری اسلامی – ۱ آبان


« در زمینه اسراف در مصرف غذاها که از مرغ و گوسفند سرخ کرده تا انواع خورشت‌ها و اغذیه را بعضاً شامل می‌شود نیز علیرغم اینکه یا نوشته آغازین این نوشتار منافات داردو معصومین علیهم السلام از آن نهی کرده اند،باز اگر همانندمراسم خود مردم عراق خودجوش و از درآمد مردم باشد – که مسلماً بیشتر از همه تحت فشار فقر و معیشت نامناسب هستند – قابل تحمل است ولی اگر هزینه این اعزام چندین میلیونی از تخفیف‌های سفر و ویزا و تدارک زاد و توشه زائرین و برپایی اماکن پذیرایی و وسایل تردد از محل بودجه بیت المال و توسط وزارت خانه‌ها و نهادهای حکومتی باشد واقعاً جای نگرانی و تاسف دارد.

موشکاف: هاهاهاها. حالا ساندیس به گوشت و مرغ تبدیل شده، مگه میشه بسیجی های گیج و ویج رو بدون این چیزا جایی فرستاد. هاهاها. جالب اینه که یارو تو تردیده که از پول بیت الماله یا نه؟ پ نه پ! از پول تو جیبی بسیجی ها دادن. هاهاهاها. اما صدای مهره های نظام هم از این دجال بازیای نظام دراومده. اینو بابت یادآوری ملاحظه بفرمایین:

محمد رضا زائری – عضو مجلس ارتجاع – ۲۲ مهر


«این که ما جوری تصور ایجاد کنیم حتی در ادبیاتمون، ما هنوز که هنوزه، سال 1397، همین شب احیا باورم نمی‌شد گفتم شاید مجری رادیو داره... رفتم متنو چک کردم دیدم امام خمینی سلام الله علیه» هنوز اینه! مراسم شب احیا در سه نقطه برگزار می‌شود با همین ادبیات ها... با همین ادبیات! خانمهای محترم! در حرم مطهر علی بن موسی‌الرضا (ع) در حرم مطهر حضرت معصومه (ع) و در حرم مطهر امام خمینی! همین اشتباهات رو کردیم که به این روز افتادیم! ضریح درست کردیم برای امام، گنبد درست کردیم، زیارت نامه هم درست کردیم. خب مخاطب بیرونی که نگاه می‌کنه می‌گه آیا نخواهد گفت که قبلیها هم همین بوده، ما نبودیم؛ کمااین که میگن، همین اشتباهات و همین خطاها رو کردیم».

موشکاف: هاهاهاها. اشتباه و خطا رو خوب تشخیص داده، اما یه کم دییییر شده. هاهاها. یه کم که چه عرض کنم، خیلی دیر شده. آخه بچه های قیام خیز برداشتن که جل و پلاس نظام ولایتو جمع کنن. دین فروشی و دجالیت دیگر اثر ندارد هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

 
لطفا به اشتراک بگذارید: