واکنش جواد ظریف، واعظی و رسانه_های حکومتی در رابطه با دستگیری عنصر اطلاعاتی ایران

واکنش ابلهانه جواد ظریف به دستگیری تروریست اعزامی رژیم در دانمارک


در مورد دستگیری یک تروریست اعزامی رژیم در دانمارک گفت: اینها زمینه‌چینی موساد، برای نابودی برجام است.

آشنا، مشاور آخوند روحانی و معاون سابق وزارت اطلاعات رژیم همانند اظهار نظر مسخره جواد ظریف گفت: اعتراف موساد و تبریک زودهنگام پمپئو ، دم خروس را نشان داد و طرح «ب» آمریکا، اسرائیل، عربستان و (مجاهدین)، کلید خورد.

واعظی معاون آخوند روحانی در واکنشی شیادانه گفت: روز سه‌شنبه روحانی دستور داد تا بررسی کنیم که موضوع چیست؟ آنچه که در اخبار آمده است، خیلی مشکوک است!».

با گزارشی از وحشت و سراسیمگی حکومت آخوندی از پیامد شکست فضاحت‌بار اقدامات تروریستی در اروپا، اخبار این ساعت را ادامه می‌دهیم

فلاحت پیشه، رئیس کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع دستگیری مأمور اطلاعات رژیم در دانمارک را «چراغ سبز دانمارک به آمریکا» دانست و افزود:با مطرح شدن موضوع ایران، یکسری دغدغه‎های ملی و همچنین راهبردهای اتحادیه‎ای درکشورهای اروپایی غالب شده است که این مساله ناراحت‎کننده است.... این مسائل، نگرانی‎هایی را در مورد رفتار اتحادیه اروپا در قبال برجام ایجاد کرده است.

منبع:آرمان ۹۷/۸/۱۰

روزنامه مردمسالاری از باند روحانی در مطلبی زیر عنوان «کپنهاگ مهره جدید پازل ضدنظام در اروپا» نوشت: در آستانه ارائه بسته مالی اروپا برای همکاری اقتصادی با ایران، اتهامات تروریستی علیه ایران در اروپا افزایش یافته است. پس از که فرانسه با بازداشت یک دیپلمات ، (جمهوری اسلامی) را به تلاش برای بمبگذاری در گردهمایی (مجاهدین) در ویلپنت متهم کرد، حالا « فین بورچ اندرسن»، رئیس دستگاه اطلاعاتی دانمارک مدعی شده است که که روز 21 اکتبر سال جاری یک نروژی ایرانی‌تبار به کمک یک نهاد اطلاعاتی جمهوری اسلامی در تلاش برای ترور در این کشور بوده است.

منبع :مردمسالاری ۹۷/۸/۱۰

روزنامه حکومتی وطن امروز نوشت: پس از فرانسه، آلمان، بلژیک و اتریش، حالا دانمارک هم به پروژه ضدنظام برخورد با دیپلمات‌‌های ایرانی پیوسته است.

اکنون ۴ ماه از دستگیری اسدالله اسدی می‌گذرد؛ و نه‌تنها اقدامات وزارت امور خارجه تاثیر نداشته، بلکه بازداشت اسدی تمدید شده و حالا با رونمایی از ادعای دانمارک، مشخص شده پروژه ضدجمهوری اسلامی تقویت (مجاهدین) و سایر تروریست‌‌های ضدنظام در اروپا، با شدت و قدرت بیشتری ادامه پیدا می‌کند (که) توطئه ترامپ و دشمنی آشکار اروپا را نشان می‌دهد.

منبع: وطن امروز۹۷/۸/۱۰

این منبع هم‌چنین نوشت: این بار قرعه به نام دانمارکی‌ها افتاده است تا به «نوک پیکان» حملات اروپا علیه جمهوری اسلامی تبدیل شوند... آنچه اصالت و موضوعیت دارد، بازی منظومه‌ای و هماهنگ ۲۸عضو اتحادیه اروپایی در اعمال فشار بر جمهوری اسلامی ایران است.

تیرماه امسال، شاهد سفر روحانی به اتریش و سوییس بودیم. درست در حالی که روحانی مشغول دیدار با سران اروپایی و رایزنی با آنها بود، شاهد مانور تبلیغاتی گسترده دستگاه‌های امنیتی و سیاسی غرب درباره ماجرای بمب‌گذاری در نشست (مجاهدین) در پاریس بودیم...

منبع: وطن امروز۹۷/۸/۱۰

 
لطفا به اشتراک بگذارید: