فراخوان به گنجاندن وزارت اطلاعات رژیم ایران در لیست تروریستی-۲۰دقیقه

سایت ایلاف در لندن در مطلبی به قلم دکتر اسامه مهدی نوشت ـ خانم مریم رجوی پرزیدنت اپوزیسیون ایران، اتحادیه اروپا را به گنجاندن وزارت اطلاعات رژیم ایران در لیست تروریستی خود فراخواند و خواستار قاطعیت در مقابله با تروریسم افسارگسیخته آخوندهای رژیم تهران شد .. همچنین بسته شدن یک میلیون و ۱۲۲هزار حساب جعلی توئیتر مربوط به ارگانهای رژیم ایران و حامیانش فاش گردید.

پس از آنکه دانمارک پرده از روی یک طرح تروریستی رژیم ایران که این کشور را هدف قرار داده بود برداشت، خانم مریم رجوی رئیس جمهور منتخب شورای ملی مقاومت ایران در حساب توئیتر خود از دولت دانمارک بخاطر قاطعیت علیه تروریسم رژیم ایران و مقابله با تروریسم افسار گسیخته رژیم تروریستی و آخوندی حاکم بر ایران قدردانی کرد.

وی گفت:‌ اتحادیه اروپا بایستی بلادرنگ وزارت اطلاعات آخوندها را در لیست تروریستی بگذارد.



رجوی افزود: حکومت آخوندی مرتکب صدها علمیات تروریستی در خارج مرزهای ایران شده است. «افسانه گروههای خودسر را باور نکنید». مردم ایران در قیام خود گفتند:‌ «اصلاح طلب، اصولگرا، دیگه تمومه ماجرا»

دانمارک بعد از آنکه تهران را متهم به طراحی برای تعرضی خنثی شده علیه سه ایرانی مقیم این کشور اسکاندیناوی نمود سفیر خود درایران را فراخواند.

وزیر خارجه دانمارک اندرس ساموئلسن به خبرنگاران گفت: تصمیم گرفتم سفیر دانمارک در تهران را برای انجام مشورت فرابخوانم.... دانمارک مطلقا نمیپذیرد که برخی افراد مرتبط با اطلاعات ایران برای انجام تعرض علیه دیگران در دانمارک طراحی کنند.

ساموئلسون اعلام کرد که کشورش برای اعمال تحریمهای جدید اروپایی علیه ایران بدلیل تلاشهای وزارت اطلاعات ایران جهت انجام حمله‌ای در خاک دانمارک فشار خواهد آورد.

روز سه شنبه دانمارک تهران را متهم نمود که برای تعرض علیه سه ایرانی مقیم این کشور اسکاندیناوی آماده سازی میکند ...

رئیس اطلاعات دانمارک فین بورش اندرسون طی یک کنفرانس مطبوعاتی خاطرنشان کرد که از نظر ما هدف عملیات اطلاعاتی ایران، آماده سازی برای انجام یک تعرض در دانمارک علیه سه ایرانی است

به نوبه خود شورای ملی مقاومت ایران گفت: انتشار بخشی از توییت‌های ماشین سایبری رژیم آخوندی از سوی مؤسسه توییتر، بار دیگر این حقیقت را که مقاومت ایران همواره تأکید کرده است به اثبات رساند که منشأ اصلی هر گونه خصومت و شیطان‌سازی علیه شورای ملی مقاومت و سازمان مجاهدین خلق ایران فاشیسم دینی حاکم بر ایران است. رژیمی که تنها راه نجات خود را از سرنگونی محتوم، نابودی همین مقاومت می‌داند.

این شورا در یک اطلاعیه مطبوعاتی از مقر خود در پاریس که ایلاف نیز روز چهارشنبه آنرا بدست آورد خاطرنشان کرد: این توییتها که از ابتدای سال ۲۰۱۸ یعنی بلافاصله پس از شروع قیام ابعاد بی‌سابقه‌یی به خود گرفته است، نشان می‌دهد که رژیم آخوندها به موازات شدت بخشیدن به سرکوب در داخل ایران، تلاش کرده است با افزایش چشمگیر در ابعاد شیطان‌سازی و دروغپردازی، در خارج از مرزهای ایران نیز برای تروریسم علیه مقاومت زمینه‌سازی کند.

منبع: ایلاف

https://bit.ly/2CU6coc

لطفا به اشتراک بگذارید: