مایک پومپئو: حملات تروریستی رژیم ایران در دانمارک، فرانسه و آلبانی-۲۰دقیقه

مایک پومپئو وزیر خارجه آمریکا به حملات تروریستی رژیم ایران در دانمارک، فرانسه و آلبانی اشاره کرد و بر مقابله با این حملات تروریستی تأکید کرد:

مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا طی مصاحبه‌یی به توطئه‌های تروریستی رژیم آخوندی در دانمارک، فرانسه و آلبانی اشاره کرد و گفت: دانمارک اعلام کرد رژیم ایران یک حمله تروریستی در کشور آنها را طراحی کرده بود.

پمپئو گفت: همین موضوع در فرانسه و آلبانی هم اتفاق افتاد. این سومین تلاش در محدوده زمانی اخیر است. رژیم ایران اصلی‌ترین رژیم حامی تروریسم در جهان است. آنها در حال هدر دادن پول مردم ایران، در این فعالیتهای شرورانه احمقانه هستند. این نوع رفتار باید متوقف شود.

وزیر خارجه آمریکا درباره مأمور دستگیر شده اطلاعات آخوندی در دانمارک افزود: وی یک مأمور اطلاعات رژیم ایران در دانمارک بود و به‌دنبال این بود که سوء قصدی در داخل اروپا در خاک اتحادیه اروپا انجام دهد.

رژیم ایران دارای تاریخچه طولانی در موضوعات تروریستی است. ما در رابطه با ترورها در سراسر دنیا صحبت می‌کنیم. رژیم ایران در انجام تلاشهای تروریستی در اروپا نقش پیشرو دارد و این نوع رفتار باید متوقف شود.

هدر نائرت سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا در توئیتی به‌نقل از مایک پمپئو در رابطه با کانالهای درآمدهای غیرقانونی رژیم ایران گفت:



دولت آمریکا به‌طور مداوم به افشای روش‌ها و کانال‌های درآمدهای غیرقانونی رژیم ایران و همچنین فعالیت‌های بدخواهانه، فریبکاریها و سرکوب‌های وحشیانه آن ادامه خواهد داد. مردم ایران سزاوار این هستند از این سطح از اقدامات غیرمتناسب و عجیبی که تنها در جهت منافع رژیم و تقویت فعالیت‌های آن است، آگاه شوند.

لطفا به اشتراک بگذارید: