برایان هوک: ما اکنون اعتصابات معلمان و رانندگان کامیون در دهها شهررا می بینیم

برایان هوک: ما اکنون اعتصابات معلمان و رانندگان کامیون در دهها شهررا می بینیم


 برایان هوک: هر وقتی که شما می شنوید مقامات رژیم ایران از وحشتناک بودن آمریکا سخن می گویند، معمولا این کار را می کنند تا افکار مردم ایران را از سوءمدیریت رژیم منحرف کنند.

وی افزود: این رژیمی است که دشمنان خیالی می سازد تا کارهای خودش را توجیه کند و افکار عمومی را از نقض ها و کوتاهی هایی منحرف کند که اکنون مرتبا آشکار می شوند.

ما اکنون این ضعف ها را با اعتصابات معلمان و رانندگان کامیون در دهها شهر می بینیم.

ما این ضعف ها را در اعتراضات محیط زیستی می بینیم مردمی که آب و هوای پاک می خواهند و وقتی که مردم آب و هوای پاک مطالبه می کنند ، این رژیم مردم را به خاطر مطالبه این نیازهای اولیه زندگی شان آزار می دهد، دستگیر می کند و در زندان به قتل می رساند، که این خود نشاندهنده بی عدالتی این رژیم است.

 

بیشتر بخوانید


برایان هوک: رژیم ایران یقینا قصد دستیابی به سلاح هسته‌یی دارد


برایان هوک هماهنگ‌کننده اقدامات علیه رژیم آخوندی در وزارت‌خارجه آمریکا گفت: ما معتقد نیستیم رژیم ایران قصد خود، برای تبدیل شدن به یک رژیم دارای سلاح هسته‌یی را کنار گذاشته است.

وی افزود: آنها یقیناً همین قصد را دارند و این امید را دارند که توانمندی موشکهای بالستیک قاره‌پیما و پرتاب کننده‌های خودشان را گسترش دهند.

برایان هوک: رژیم ایران مسئول مشکلات اقتصادی مردم است و در مورد تحریم‌ها به مردم اطلاعات غلط می‌دهد


برایان هوک، مسئول گروه ویژه اقدام ایران در وزارت‌خارجه آمریکا، تأکید کرد: هدف از تحریم‌های آمریکا، تحت‌الشعاع قرار دادن تجارت در زمینه‌های بشردوستانه، از جمله غذا و دارو نیست و رژیم ایران در این زمینه به مردم اطلاعات غلط می‌دهد.

مسئول گروه ویژه اقدام ایران روز دوشنبه ۲۳مهر در نشست خبری با خبرنگاران رسانه‌های مختلف در لوکزامبورگ، موضع آمریکا را در مورد دور جدید تحریم‌های ایران که تا چند هفته دیگر از سر گرفته خواهد شد، تشریح کرد.

وی که برای دیدار با مقامهای اروپایی در لوکزامبورگ به‌سر می‌برد تصریح کرد در زمینه تحریم‌های جدید، استثناهایی که ایالات متحده در نظر گرفته، به نفع مردم ایران است، اما رژیم ایران که مسئول مشکلات اقتصادی، مشکلات مربوط به تأمین نیازهای اولیه و نیز کمبود آب (به‌دلیل سدسازیهای مفرط) است، در این باره به مردم ایران اطلاعاتی غلط می‌دهد.

برایان هوک با متهم کردن رژیم ایران در مورد ثبات بازار انرژی، ابراز اطمینان کرد که پس از بازگشت دور جدید تحریم‌های ایران در حوزه انرژی، ثبات بازار انرژی حفظ خواهد شد و دولت آمریکا در این زمینه از نزدیک و به‌طور روزانه با کنگره و متحدان تولیدکننده نفت در تماس است.

وی تأکید کرد که آمریکا درصدد است صادرات نفت ایران را به صفر برساند.

تجارت با رژیم ایران یا کمک مالی به تروریسم


برایان هوک در رابطه با تجارت با رژیم ایران و درآمد حاصله از آن گفت: «وقتی با رژیم ایران همکاری اقتصادی دارید نمی‌دانید که یک رابطه تجاری عادی است یا در حال کمک مالی به تروریسم هستید.»

وی گفت: «شرکتهای خارجی پیام آمریکا را در مورد پیامدهای همکاری با ایران دریافت کرده‌اند.».

برایان هوک روزهای آینده برای ادامه دیدارهایش به پاریس و بروکسل سفر می‌کند، و قرار است در پاریس با آمانو، مدیرکل آژانس بینالمللی انرژیاتمی دیدار کند.

 

 
لطفا به اشتراک بگذارید: