شورای ملی مقاومت: افشای شبکه تروریستی ایران در اروپا و آمریکا در کنفرانس مطبوعاتی در آمریکا

دفترنمایندگی شورای ملی مقاومت در آمریکا


کنفرانس مطبوعاتی در افشای شبکه تروریستی رژیم


 در اروپا و آمریکا


 


نقش محوری وزارت اطلاعات دولت روحانی


در طراحی، تصمیم گیری، و پیشبرد طرحهای تروریستی


ضرورت لیست گذاری تروریستی وزارت اطلاعات


روز جمعه ۱۲آبان۹۷(۲نوامبر۲۰۱۸)، در یک کنفرانس مطبوعاتی در دفتر شورای ملی مقاومت ایران در واشنگتن، شبکه تروریستی رژیم آخوندی و طرحهای توطئه های تروریستی رژیم در اروپا و آمریکا طی دو سال گذشته افشاء شد.

در این کنفرانس که همزمان بصورت زنده بر روی اینترنت و شبکه های اجتماعی نیز پخش میشد، علیرضا جعفرزاده معاون نمایندگی دفتر شورا در آمریکا لیستی از فعالیتهای تروریستی رژیم را که بیانگر افزایش تروریسم صادراتی رژیم آخوندی در اروپا و آمریکا به ویژه علیه مجاهدین و مقاومت ایران است، ارائه داد و از جمله گفت:بعد از قیام سراسری مردم ایران در دیماه سال ۹۶ و از آغاز سال ۲۰۱۸میلادی فاشیسم دینی حاکم برایران که موجودیت خود را در مقابل توفان قیام و جنبش مقاومت سازمانیافته درخطر جدی می دید، طرحها و اقدامات تروریستی خود را به طور کیفی افزایش داد و به طور خاص وزارت منفور اطلاعات در این طرحهای تروریستی با استفاده از همه تسهیلات دولتی و دیپلماتیک در طراحی و تدارک و اجرای این طرحهای تروریستی نقش محوری داشته است.

 

جعفر زاده سپس در باره طراحی برای عملیات تروریستی علیه گردهمایی مجاهدین خلق ایران در آلبانی در نوروز سال ۹۷ گفت: درجریان خنثی شدن این توطئه که بعد از استقرار مصطفی رودکی، مسئول ایستگاه اطلاعاتی رژیم در آلبانی طراحی شده بود، دو مأمور رژیم در تیرانا دستگیر شدند.

وی هم چنین به خنثی شدن توطئه تروریستی رژیم علیه گردهمائی بزرگ مقاومت درپاریس پرداخت و گزارشی از درگیر بودن بالاترین مقامات حکومتی و دولت روحانی و وزارت اطلاعات در طراخی، تصمیم گیری، و پیشبرد این طرح شکست خورده را ارائه داد و گفت: اسدالله اسدی دیپلمات ثبت شده و شاغل رزیم در اتریش که درعین حال مهره اصلی وزارت اطلاعات آخوندی در اروپا بود درحین رفت و آمدش به لوکزامبورگ برای اجرای این توطئه تروریستی، در خاک آلمان دستگیر گردید. اسدی متعاقبا طبق حکم قضائیه آلمان تحویل مقامات بلژیکی برای محاکمه شده است

یک دیپلمات دیگر رژیم نیزتوسط دولت فرانسه بدلیل مرتبط بودن با همین توطئه سوء قصد تروریستی علیه گردهمایی مقاومت در ویلپنت پاریس، اخراج شده است.

 

وی تاکید کرد دستگیری اسدالله اسدی و اخراج یک دیپلمات رژیم آخوندی از فرانسه تاکنون درگیر بودن دستکم دو دیپلمات ثبت شده رژیم آخوندی در این توطئه تروریستی را نشان میدهد که وزارت اطلاعات دولت روحانی در تهران آن را طراحی و اجرا کرده است.

جعفرزاده افزود : دستگیری دو مأمور وزارت اطلاعات آخوندی در ماه بعد در آمریکا، حلقه دیگری از این زنجیره توطئه های تروریستی رژیم آخوندی بود که این نیز خنثی شد و نهایتاً توطئه تروریستی در دانمارک چهارمین حلقه از عملیات تروریستی خنثی شده وزارت اطلاعات در سال ۲۰۱۸ بوده است.

وی تاکید کرد همین مرور کوتاه نشان می دهد که وزرات اطلاعات دولت آخوند روحانی بطور متوسط هر 6 هفته یک توطئه بزرگ تروریستی را سازمان داده و هم اکنون چندین مأمور وزارت اطلاعات در آمریکا واروپا در زندان به سر میبرند واین رژیم با موجی از محکومیتهای بین المللی و فراخونهای تحریم در همین رابطه مواجه است.

 

درکنفرانس مطبوعاتی واشینگتن، نقش ارگانهای دست اندرکار فعالیتهای تروریستی، از جمله وزارت اطلاعات ونیروی تروریستی قدس و سازمان اطلاعات سپاه و شورای هماهنگی اطلاعات تشریح و تاکید شد که خامنه ای و روحانی در راس همه تصمیم گیریهای تروریستی هستند و شورای عالی امنیت رژیم که ریاست آن با حسن روحانی است، ارگان اصلی تصمیم گیرنده برای عملیات تروریستی است و جواد ظریف هم به عنوان وزیرخارجه عضو همین ارگان است.

جعفر زاد گفت : وزارت اطلاعات مهمترین ارگان رژیم در انجام عملیات تروریستی در خارج ایران و بویژه کشورهای غربی محسوب میشود و همه توطئه های تروریستی سال گذشته با نقش مستقیم این ارگان انجام شده است. از همین رو، مقاومت ایران خواستار لیسست گذاری تروریستی وزارت اطلاعات و افشاء و محاکمه همه مزدوران رژیم آخوندی در آمریکا و اروپاست.

در این کنفرانس مطبوعاتی، کتاب جدید الانتشار دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت در آمریکا پیرامون« تشدید تروریسم و جنگ‌افروزی رژیم آخوندی»،رونمایی شد.

منبع: واشینگتن دفترنمایندگی شورای ملی مقاومت کنفرانس مطبوعاتی در افشای شبکه تروریستی رژیم در اروپا و آمریکا......-۱۱ آبان ۹۷
لطفا به اشتراک بگذارید: