«دم خروس صهیونیستها از دانمارک بیرون زدطنز موشکاف

 

موشکاف: سلام بر دوستان خودم! نظام ولایت ۲ اهرم پیش برد کاراش در صحنة بین المللی داره. یا با تروریسمش که الی ماشالا ترور کرده و بمب گذاری، یا با حراج سرمایه های ملی ایران. اما یه مدتیه که این دو اهرم هم دیگر اثر ندارد هاهاهاهاها. حالا همش صدای ناله میاد

 

تلویزیون رژیم ۱۰ آبان


«دم خروس صهیونیستها از دانمارک بیرون زد. در پی ادعای دولت دانمارک و متهم کردن کشورمان به تلاش برای ترور در خاک دانمارک، وزیر خارجه کشورمان گفت این ادعا ناشی از عملیات انحرافی سازمان موساد برای فریب دانمارک بوده، اما این اقدام رژیم صهیونیستی تنها باعث تقویت عزم ایران برای تعامل با جهان می‌شه».

موشکاف: هاهاهاها. اگه دم خروس از دانمارک بیرون زده پس اون دمی که از زیر عبا بیرون افتاده چیه؟ هاهاهاهاها. جالب اینه که وزارت خارجه در یک اقدام خیلی جسورانه، سفیر دانمارک رو احضار کرد، هاهاهاها البته سفیری رو که در حال ترک ایران بود چون دولت دانمارک فرا خونده بودش هاهاهاها. روغن ریخته رو نذر امامزاده میکنن. هاهاهاها.

 

کیهان خامنه ای – 10 آبان


توطئه جدید کشورهای اروپایی در اتهام زنی و پرونده سازی های عجیب و غریب علیه ایران نشان می دهد که اروپایی ها همان گونه که انتظار می رفت، به دنبال راه فراری هستند که با دستاویز و بهانه ای از اجرای تعهدات برجامی خود شانه خالی کنند، چرا که عملا حاضر به تقابل با آمریکا بر سر ایران نیستند.

موشکاف:‌ هاهاها. پ نه پ! بیان اقتصاد چند میلیارد دلاری آمریکا رو ول کنن بچسبن به چندرغاز پول نظام ولایت؟! هاهاهاها. اما از اون جالب تر بازم اقدامات مقتدرانة نظامه. اقتدار که میگم در حد آش رشته. هاهاهاها.

کیهان خامنه ای – 10 آبان


اما انفعال عجیب و حیرت آور وزارت خارجه کشورمان که اقدامات آن در قبال این اتهام زنی های سنگین، تنها محکومیت های فرمالیته و نه چندان موثر ظریف، عراقچی و بهرام قاسمی بود، منجر به آن شده که دولت فرانسه به جای پاسخگویی درباره میزبانی چند دهه ای خود از یک تشکیلات به نام سازمان منافقین، در جایگاه طلبکار بنشیند

به نظر می رسد که خوش باوری دولتمردان کشورمان به پروژه موهومی به نام «کانال تجاری با اروپا» یا همان «برجام اروپایی» باعث شده که دستگاه دیپلماسی ما آشکارا چشم بر شرارت ها و خباثت های اروپایی ها علیه کشور ببندند و موجب تحریص و تحریک بیشتر آنها به سناریوسازی علیه منافع ملی ایران شوند.

موشکاف: هاهاهاها. میگه دستگاه دیپلماسی نظام چشم بسته، اما واقعیت اینه که اروپا و آمریکا دارن چشماشونو به شرارتهای نظام ولایت باز می کنن. هاهاهاها. دوران تک زنگ شیخ فری و هواپیمای پر از دلار واسه خوش آمد عظما گذشته. هاهاهاه. حالا دوران یقه گیری از نظام ولایته. هاهاهاها. دیگه نه تروریسم نظام جواب داره، نه چوب حراجش به ثروت ملت هاهاهاا. فعلا خدانگهدار.
لطفا به اشتراک بگذارید: