گزارش کاخ سفید در مورد تحریمهای رژیم ایران-۲۰دقیقه

 گزارش کاخ سفید در مورد تحریمهای رژیم ایران-۲۰دقیقه-۱۴آبان


 

کاخ سفید اعلام کرد: دونالد ترامپ تمام تحریمهای لغو شده تحت قرارداد غیر قابل قبول با رژیم ایران را دوباره برقرار کرده است. جزییاتی از این تحریمها در سایت کاخ سفید تشریح شده است:

گزارش

گزارش کاخ سفید در مورد تحریمهای رژیم ایران

 “ایالات متحده یک کارزار فشار اقتصادی برای قطع منابع مالی مورد نیاز رژیم ایران را برای پیش بردن برنامه خونینش، آغاز کرده است.”

دونالد ترامپ سخت ترین تحریمها را علیه رژیم ایران دوباره برقرار کرده و بسیاری از بخشهای حیاتی رژیم فاسد را هدف قرار داده است.
در ۵ نوامبر ۲۰۱۸ همه تحریمهای ایالات متحده که بر اساس قرارداد اتمی فاجعه بار ایران لغو شده بودند، دوباره برقرار شده است

این، به همراه اقدامات بی سابقه تحریمی دولت ترامپ، سختترین مجموعه تحریمهای وضع شده علیه رژیم ایران خواهد بود.
تحریمها، بخشهای حیاتی اقتصاد ایران را هدف قرار خواهند داد، مانند بخشهای انرژی، کشتیرانی، کشتی سازی و مالی آن.
بیش از ۷۰۰ نفر، نهاد، شناور و هواپیما وارد فهرست تحریمهای آمریکا خواهند شد، از جمله بانکهای عمده ایرانی، صادرکنندگان نفت و شرکتهای کشتیرانی.
تحریمها همچنین معاملات با بانک مرکزی ایران و موسسات مالی تحریم شده را هدف قرار می دهند.
فروش مواد غذایی، محصولات کشاورزی، دارو و تجهیزات پزشکی به ایران همواره از تحریمهای آمریکا مستثنی بوده اند و همچنان خواهند بود.
برقراری مجدد تحریمها درآمدهایی را که رژیم برای تامین مالی گروههای تروریستی، برانگیختن بی ثباتی جهانی، تامین مالی برنامه اتمی و موشک بالستیک و ثروتمند کردن رهبرانش، از آنها استفاده می کند، قطع خواهد کرد.

دولت آمریکا تا کنون ۱۹ سری از تحریمها را صادر کرده و ۱۶۸ فرد مرتبط با رژیم ایران را تحریم کرده است.
این افراد به خاطر ارتباطاتشان با تروریسم، برنامه موشک بالستیک ، موارد نقض حقوق بشر، فعالیتهای مجرمانه و دیگر موارد، هدف قرار گرفته اند.

 

https://www.whitehouse.gov/briefings-statements/president-donald-j-trump-reimposing-sanctions-lifted-unacceptable-iran-deal/
لطفا به اشتراک بگذارید: