یک اقتصاد چپاول زده.یک خلق به جان آمده

گزارش خبری:یک اقتصاد چپاول زده.یک خلق به جان آمده-۱۴آبان


اقتصاد کشور وخیمتر از آن است که امید درمانی و آمارسازیهای مسخرة روحانی بتواند آن را رو به راه جلوه دهد. بخصوص به خاطر آن که مردم به طور روزمره با گوشت و پوست خود و با گوشت و پوست لمس می‌کنند؛ در نتیجه به نظر می‌رسد که یک تقسیم کار صورت گرفته،

خامنه‌ای و روحانی به پروپاگاندا و امیددرمانی برای سفید جلوه دادن سیاهیها می‌پردازند و در مجلس و نمایشهای جمعه و رسانه‌های حکومتی برای مردم اشک تمساح می‌ریزند و از مصائب و مشکلات مردم حرف می‌زنند و اپوزیسیون نمایی می‌کنند. اما حاصل این هر دو کار یکی است.





نمک پاشیدن روی زخم مردم و بنزین ریختن روی آتش خشم مردم. در این گزارش نگاهی می‌کنیم به گفتار درمانی‌های امام جمعه‌های خامنه‌ای در نمایشهای جمعة‌دیروز.



در مشهد آخوند علم‌الهدی، گماشتة خامنه‌ای در مشهد، ضمن فریاد و فغان دجالگرانه از فشارهای معیشتی بر مردم، تلاش کرد، با برجسته کردن نقش دولت روحانی، ارباب خود را در ببرد.

آخوند علم‌الهدی ـ نمایش جمعه مشهد 4آبان


« با این همه گرفتاریهایی که مردم دچار معیشت شدن و این گرفتاریها رو شما ایجاد کردید، برنامه های شما ایجاد کرده ما چیزی کمبود نداریم که همین امروز هم همه چیز در کشور موجوده، خوب ... مردم به این روز افتادن

حالا که طلا و ارز داره برمیگرده گرانیها سرجای خودش هست تمام آن فشارهای معیشتی برای مردم باقی است خوب رو راست بیایید با مردم حرف بزنید شفاف بیایید بگید به مردم مشکل در چی هست و بیایید آقا جلوی این گرانی را بگیرید



آخوند علم‌الهدی در ادامة سخنرانی خود، وحشت خود را از انفجار جامعة به ستوه آمده، با این بیان آشکار کرد که گفت هرکس در هر مقامی در راه فاصله گرفتن مردم از نظام قدم بردارد، بزرگ‌ترین خائن است.

آخوند ابوترابی امام جمعة نمره موقت خامنه‌ای در تهران وحشت خود را از شرایط اقتصادی با دو توصیه به دولت ابراز کرد. اول این که با یک مقدمة دجالگرانه و با عنوان هدفمند کردن، یارانه‌ها را قطع کنید؛ ثانیاً حتی یک پروژة‌اجتماعی را کلید نزنید.


آخوند ابوترابی ـ نمایش جمعه تهران 4آبان


«به مردم با الهام از سیاستهای کلی توضیح دهید که باید یارانه ها هدفمند بشود توضیح بدهید که سالانه در همین شرایط امروزحدود یکصد میلیارد دلار یارانه به اقتصاد ایران تزریق میشود و این یارانه را طبقات ضعیف یا استفاده نمی کنند یا بسیار کم از او بهره میبرند آنها که از ثروت و قدرت و ظرفیت بالاتری برخوردارند از این یارانه استفاده میکنند این یعنی دولت رانتی»

توصیه دیگرم آن است که بطور جدی حتی یک پروژه عمرانی جدید را کلید نزنید



بله این هم راه حل آخوندهای ضد مردمی برای حل مسائل اقتصادی. وقتی پای پرداخت چندرغاز یارانه یا پروژة عمرانی خدماتی به میان می‌آید، نیست و ندارند، اما برای نمایش دجالگرانة اربعین یا به قول خودشان رزمایش سیاسی، بی‌دریغ میلیاردها دلار خرج می‌کنند.

اجازه بدهید ببینیم امام جمعه‌های خامنه‌ای در سایر شهرها در عین تبلیغات برای باصطلاح راه‌پیمایی پرخرج اربعین، چگونه برای مردم و مشکلات مردم دلسوزی بی‌خرج می‌کنند:

آخوند علی قابل امام جمعه قزوین: این همه مشکل در کشور داریم و مردم با افزایش قیمت، ارز و سکه و قاچاق، حقوق نجومی و گرانی روبرو هستند و کسی به فکر آنها نیست



آخوند محمودی امام جمعه ورامین: مشکلات اقتصادی مردم جزو دغدغه های جدی جامعه شده است و مسئولان باید این مسئله را درک کنند

اما جدای از این اشک تمساح ریختن‌ها، آمارهای حکومتی حتی حکایت از گسترش شتابان فقر و فلاکت در مردم غارت‌شده دارد.
خبرگزاری نیروی تروریستی قدس،فرهنگ پس انداز در سال های نه چندان دور مشکلات خانواده ها را حل می کرد اما امروز به فراموشی سپرده شده است. یکی از دلایل فراموشی خانواده ها از این سنت این است که... قدرت پس انداز ندارند.

همین گزارش حکومتی در چند جمله وضعیت کنونی را چنین تصویر می‌کند: گرانی 36 درصدی خوراک مردم قدرت خرید جامعه کارگری در حال نابودی است و قدرت خرید کارگران طی 6 ماه نصف شده است.
لطفا به اشتراک بگذارید: