اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران:جواد ظریف، رد عمل خودسرانه و به وسط آمدن پای خامنه_ای

اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت ۱۵ آبان۱۳۹۷


رد تئوری اقدامات و تروریسم خودسرانه در استبداد دینی وزیر خارجه آخوندها با صراحت عمل کردن خودسرانه را رد می‌کند


جواد ظریف، وزیر خارجه آخوندها، در جلسه ۱۴ آبان مجلس رژیم در پاسخ به نماینده‌یی که او را در باره ضمایم محرمانه توافق اتمی به زیر علامت سؤال کشید با صراحت اعلام کرد که علاوه بر روحانی همه چیز با تمام جزییات با اطلاع و موافقت خامنه ای انجام شده است. ظریف گفت:

«ما یک دستگاهی نیستیم که سر خود عمل کنیم... مگر می‌توانیم ما تو این کشور کاری را بکنیم بدون اینکه گزارش بدهیم؟ » ظریف افزود: «اینطور نیست که ما خواسته باشیم خلاف منویات مقام معظم رهبری کاری بکنیم».

این در حالی است که پس از توطئه‌های تروریستی وزارت اطلاعات رژیم آخوندها در آلبانی و فرانسه و آمریکا و دانمارک، پشتیبانان رژیم برای سرپوش گذاشتن بر تروریسم دولتی و در بردن خامنه‌ای و روحانی تلاش می‌کنند پای محافل موهوم خودسر را به میان بکشند. اظهارات بی پرده و عاری از ابهام وزیر خارجه رژیم به‌روشنی این قبیل تئوری‌بافی‌ها درباره اقدامات خودسرانه و بدون اطلاع خامنه‌ای و روحانی را باطل می‌کند.

منبع:دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران۱۵ آبان۱۳۹۷(۶ نوامبر ۲۰۱۸)

جواد ظریف در مجلس آخوندی۱۴آبان


ما یک دستگاهی نیستیم که سر خود عمل کنیم اولا که این مذاکرات مذاکرات در حوزه هسته ای است ماهها این مذاکرات ادامه داشته نه اینکه در یک جلسه فرانکفورت دوستان ما نشستند و این نتیجه گیری را کردند این مذاکرات در هئیت نظارت گزارش شده در دبیرخانه شورای امنیت گزارش شده در دبیرخانه شورای امنیت بررسی شده زیر و بالا شده پائین و بالا شده در هئیت نظارت گزارش شده

 مگر میتوانیم ما تو این کشور کاری را بکنیم بدون اینکه گزارش بدهیم؟ ..


برجام از نظر دنیا پیروزی دیپلماسی ایران بود بله ما آنوقت طلبکاری کردیم مقام معظم رهبری هم در راس نظام این مطالبات ملت ایران را همواره با صدای رسا مطرح کردند اما مقام معظم رهبری همزمان گفتند که مذاکره کنندگان امین اند،هستند نگفتند که مذاکره کنندگان مخفی کاری میکنند بارها به شما فرمودند که من چیزهایی را میدانم خبرهایی را دارم جزئیاتی را از مذاکره میدانم که شما نمیدانید ریز را خدمت ایشون عرض کردیم اینطور نیست که ما خواسته باشیم خلاف منویات مقام معظم رهبری کاری بکنیم

بیائیم این اقتدار نظام را این اقتدار مردم را این اقتدار رهبری را این بزرگی این مردم را زیر سوال نبریم

منبع: خبرگزاری مجلس(رژیم) ۹۷/۸/۱۴

 
لطفا به اشتراک بگذارید: