امریکا در کنار مردم ایران ایستاده است-۲۰دقیقه

امریکا در کنار مردم ایران ایستاده است-۲۰دقیقه-۱۵ آبان


 

برایان هوک می گوید دولت آمریکا در کنار مردم ایران ایستاده است تا به حقوق حقه خود برسند. آنها خواهان حقوق بشر و دموکراسی هستند:

برایان هوک رئیس گروه اقدام ایران در وزارت خارجه آمریکا می گوید:

بنا به تجارب تاریخی رژیم ایران بدون فشار اقتصادی و دیپلماتیک قابل توجه به پای میز مذاکره نیامده است. اعمال مجدد تحریمهای ما طراحی شده اند تا دو کار را بکنند: رژیم را از درآمدهایی که نیاز دارد تا جنگهای خشونت بار در خارج کشور را تأمین مالی کند محروم کنیم و همچنین محاسبات هزینه کارها را به نفع خودمان تغییر بدهیم

کارزار فشار حداکثر اقتصادی یک تاکتیک تعیین کننده برای محقق کردن هدفهای ما در قبال رژیم ایران است.

برایان هوک بر حمایت از مردم ایران تأکید کرد و گفت:‌ رئیس جمهور، وزیر خارجه، معاون رئیس جمهور در تمام سطوح دولت آمریکا در کنار مردم ایران و خواسته های آنان برای یک شیوه زندگی بهتر ایستاده اند. مردم ایران یک دولتی می خواهند که بیشتر آنها را نمایندگی کند، دولتی که آنها را با فریب غارت نکند، دولتی که از حقوق بشر آنها، حقوق اقتصادی آنها، آزادی بیان و آزادی اجتماعات آنها حمایت کند. اینها همه حقوقی هستند که ایالات متحده برای مردم ایران میخواهد. ما فکر میکنیم که آنها مستحق یک شیوه زندگی بسیار بهتری هستند و وزیر پمپئو بارها سخنرانی کرده است و مردم ایران را در حمایت از خواسته هایشان برای اصلاحات از این رژیم مخاطب قرار داده است.

https://www.state.gov/r/pa/prs/ps/2018/11/287095.htm
لطفا به اشتراک بگذارید: