سرنگونی آخوندهای ایران... "تنها راه حل" در قبال "بزرگترین قاتلان جهان"-۲۰دقیقه

سرنگونی آخوندهای ایران... "تنها راه حل" در قبال "بزرگترین قاتلان جهان"-۲۰دقیقه-۱۵ابان


اسکای نیوز در سایت خود مصاحبه مشروحی با استراون استیونسون هماهنگ کننده کارزار برای تغییر در ایران انجام داده است. وی تأکید می کند سرنگونی اخوندهای ایران تنها راه حل در قبال بزرگترین قاتلان جهان است

اسکای نیوز: برخی می گویند فروریختن رژیم ایران آزادی مردم ایران را تقویت خواهد کرد و بسیاری از مشکلاتی را که اینکشور سالیان است با آن روبروست، حل و فصل می‌کند.

تقریبا 40 سال است که رژیم ایران آزادیها را سرکوب و مردم را از حقوق انسانی خود محروم کرده است و این موضوع نشان میدهد که به سختی می‌توان از این رژیم امید اصلاحات داشت و فشار آوردن برای تغییر آن تبدیل به گزینه ای شده است که نمی‌توان از آن چشم پوشی کرد.

استراون استیونسون عضو سابق پارلمان اروپا، تاکید دارد برکناری رژیم فعلی، به مردم ایران آزادیهای بسیاری خواهد داد.

وی می گوید : از زمان بقدرت رسیدن روحانی در اوت 2013 تا کنون، 3500نفر در ایران اعدام شده اند و ایران بعنوان یک جلاد رکوردار است . مردم در حال حاضر خواستار این نیستند که اصلاح گرایان جای افراط گرایان را بگیرند بلکه آنها بدنبال تغییر رژیم می‌باشند. و در حالی که بسیاری بر روی این حساب می‌کردند که حسن روحانی در رژیم ایران ”اعتدالی تر“ از دیگران است اما بخصوص بخاطر سرکوب اخیر اعتراضاتی که در بسیاری از شهرها جریان یافت، واقعیت به اثبات رساند که این فرضیه اشتباه است .بعضی بر این باور بودند که (بخاطر) امتیازات زیادی که باراک اوباما به ایران بویژه در برنامه اتمی و موشکی داد، کشور ” معتدلتر“ می‌شود اما این اتفاق بوقوع نپیوست.

استیفنسون گفت ”با وجود آخوندهایی که فقط به فکر پرکردن جیبهای خود هستند دور از انتظار نیست که کشوری که دومین ذخایر بزرگ گاز و چهارمین ذخایر نفت خام جهان را در اختیار دارد در این وضعیت فروپاشیده اقتصادی باشد.

این عضو سابق پارلمان اروپا ادامه داد: رژیم آخوندی، ایران را که دارای یک فرهنگ غنی و متمدنانه است از نظر بین المللی منفور و مطرود کرده است و از نظر حقوق بشر عقب ترین کشور است و تروریسم صادر می‌کند و این در حالی است که مردم محاصره شده ای که بیش از نصفی از آنها زیر 30سال هستند، بخاطر غذای خانوادهایشان دست و پنجه نرم می‌کنند.

https://bit.ly/2Qm8sZD
لطفا به اشتراک بگذارید: