در خاطره روزها ۱۶ آبان ۱۳۹۷- ۷ نوامبر


 


[caption id="attachment_177850" align="alignleft" width="250"]افشای سایت پارچین افشای سایت پارچین[/caption]

۱۶ آبان۱۳۹۳- ۷ نوامبر افشای سایت پارچین


مقاومت ایران طی یک کنفرانس مطبوعاتی در دفتر شورای ملی مقاومت در واشینگتن از جزییات جدیدی از پنهانکاریهای هسته‌یی رژیم آخوندی در تآسیسات نظامی سایت پارچین در راستای دسترسی به بمب اتمی پرده برداشت و نصب مخفیانه‌ی مخازن انفجاری در این تآسیسات را فاش کرد.





[caption id="attachment_177851" align="alignleft" width="250"]دستگیری سران نظام شاه دستگیری سران نظام شاه[/caption]

۱۶ آبان۱۳۹۳- ۷ نوامبر دستگیری سران نظام شاه


دولت نظامی «ازهاری»، «امیرعباس هویدا»، نخست وزیر پیشین.، ارتشبد «نصیری» رئیس «ساواک» شاه و چند تن از وزیران و مهره‌های سر شناس نظام را دستگیر و زندانی کرد.





[caption id="attachment_177852" align="alignleft" width="250"]ورود نیروهای عثمانی به آذربایجان ورود نیروهای عثمانی به آذربایجان[/caption]

۱۶ آبان«۱۲۹۳خورشیدی» ۷ نوامبر ورود نیروهای عثمانی به آذربایجان


در پی ورود نیروهای «روسیه» به «ایران»، در این روز نیروهای عثمانی با مستشاران آلمانی خود به «آذربایجان» وارد شدند. قدرتهای بزرگ منطقه‌یی و بین المللی در نخستین ماه‌های شروع «جنگ جهانی اول» اقدام به نفوذ در خاک ایران کردند.





[caption id="attachment_177853" align="alignleft" width="250"]برف مصنوعی در چین برف مصنوعی در چین[/caption]

۱۶ آبان - ۷ نوامبر « ۲۰۰۹ میلادی» برف مصنوعی در چین


متخصصان هواشناسی در پکن که قصد داشتند جهت مقابله با خشکسالی، با پخش ۱۸۶ واحد از ماده شیمایی‌زا باعث بارش باران شوند، با ورود یک جبهه هوای سرد شاهد بارش زودرس برف در این کشور شدند.





[caption id="attachment_177870" align="alignleft" width="250"]اشغال غره در جنگ جهانی اول اشغال غزه در جنگ جهانی اول[/caption]

۱۶ آبان - ۷ نوامبر « ۲۰۰۹ میلادی» اشغال غزه در جنگ جهانی اول


به دنبال شکست «آلمان» و متحدین این کشور در «جنگ جهانی اول»، نیروهای «بریتانیا» منطقه غزه در «فلسطین» را که جزیی از امپراتوری عثمانی بود تصرف کردند.



لطفا به اشتراک بگذارید: