اعتصاب بازاریان و کسبه و گسترش اعتصاب رانندگان کامیون به ۲۴ استان

اعتصاب بازاریان و کسبه در شهرهای مختلف


اعتصاب بازاریان و کسبه که از روز شنبه ۱۲ آبان آغاز شده برغم اقدامات و تدابیر سرکوبگرانه و بازدارنده نیروهای اطلاعاتی و انتظامی به ۲۰ شهر و بازار از ۱۱ استان کشور گسترش یافت.

طی روزهای گذشته بخشی از بازار لوازم خانگی در سه‌راه امین حضور، بخشی از بازار آهن فروشان و عمده فروشان پوشاک در خیابان ۱۵ خرداد در تهران، و بازار فرش فروشان و صنایع دستی، در اصفهان . بازار سرشور در مشهد ، بازار بنکدارانbonakdaran در شیراز ، بازار کفش و پوشاک و همچنین بازار خیابان تربیت در تبریز ، بازار مظفر در کرمان و همچنین بازارهای نورآباد در لرستان، بازارچه رضوانشهر در بابل و همچنین بخش هایی از بازار در شهرستانهای سقز و بانه، یک پاساژ در گرگان و بخشهایی از بازار در رودسر و لشت نشاء دست به اعتصاب زده و از باز کردن محلهای کسب و کار خود در اعتراض به گرانی و تورم افسارگسیخته در بازار خودداری نمودند.

اصفهان اعتصاب بازاریان و کسبه

گسترش اعتصاب رانندگان کامیون به ۶۵ شهر از ۲۴ استان کشور .


روز چهارشنبه ۱۶ آبان ماه، اعتصاب کامیونداران همچنان ادامه داشت. کامیونداران در شهرهای ، گرگان، زنجان، سیرجان، شیراز، فاروق، کازرون، مرودشت، میرجاوه، یزد، تهران , بندرعباس، بندر موسوم به خمینی و پایانه مرزی پرویزخان به اعتصاب خود ادامه دادند.

این اعتصاب تاکنون در ۶۵ شهر از ۲۴ استان کشور گسترش یافته است.

گرگان گسترش اعتصاب رانندگان کامیون به ۶۵ شهر از ۲۴ استان کشور

بندرعباس گسترش اعتصاب رانندگان کامیون به ۶۵ شهر از ۲۴ استان کشور.

پایانه مرزی پرویز خان گسترش اعتصاب رانندگان کامیون به ۶۵ شهر از ۲۴ استان کشور.

 
لطفا به اشتراک بگذارید: