رژیم ایران تهدیدی برای صلح وامنیت جهانی است-۲۰دقیقه

۴-رژیم ایران تهدیدی برای صلح وامنیت جهانی است-۲۰دقیقه-۱۶آبان




برایان هوک رئیس گروه اقدام ایران در وزارت خارجه آمریکا در مصاحبه با العربیه گفت:‌ رژیم ایران تهدیدی برای صلح و امنیت جهانی است؛ طرحی برای مقابله با آن داریم

گزارش

رژیم ایران تهدیدی برای صلح و امنیت جهانی

برایان هوک می گوید: دولت ایالات متحده طرحی فراگیر برای «مقابله با فعالیت‌های تروریستی» رژیم تهران دارد.





رژیم ایران علاوه بر فعالیت‌های هسته‌ای‌اش، تهدیدی برای صلح و امنیت جهانی است. این رژیم در زمینه موشک‌های بالستیک فعالیت می‌کند، دست به حملات سایبری می‌زند و از تروریسم پشتیبانی مالی می‌کند. از این رو ما طرحی فراگیر برای مقابله با این فعالیت‌ها در پیش گرفته‌ایم. تحریم‌ها را فعال خواهیم کرد و اقدام‌های دیگری برای مقابله با ایران هم در پیش خواهیم گرفت».

نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران با تاکید بر این‌که در صورت تلاش رژیم ایران برای دور زدن تحریم‌ها، مجازات‌های اعمال شده تشدید خواهد شد، گفت: «این تحریم‌ها همه کشورهایی را که با ایران تعامل می‌کنند، در بر خواهد گرفت».

او افزود: ما پیش بینی می‌کنیم رژیم ایران برای دور زدن این تحریم‌ها تلاش کند، اگر این کار را بکند ما علیه ایران و هر کشوری که با آن تعامل کند، تحریم‌های بیشتری اعمال خواهیم کرد».

برایان هوک گفت که با عربستان سعودی و امارات متحده عربی برای محافظت از ثبات قیمت نفت پس از اجرای تحریم‌های واشینگتن علیه تهران، هماهنگی‌های لازم به عمل آمده است.

او تصریح کرد: «در این مدت، با متحدانمان هماهنگی‌های لازم را انجام دادیم. با خالد الفالح وزیر انرژی سعودی دیدار کردم. او تلاش بسیار خوبی برای حفاظت از ثبات قیمت‌ها و تضمین تامین تقاضای بازار انجام داده است. او را ماه اوت گذشته در سعودی دیدم، شماری دیگر از وزرا را هم ملاقات کردم. امارات هم در این زمینه کمک می کند. ما از این نتایج که هدفش منزوی کردن اقتصادی و دیپلماتیک رژیم ایران است خشنودیم».

 

 

 https://farsi.alarabiya.net/fa/iran/2018/11/06/فرستاده-دولت-آمریکا-ایران-تهدیدی-برای-
لطفا به اشتراک بگذارید: