نظرات کاربران فضای مجازی با هشتک غذا دارو تحریم نیست- ری‌توئیت

ری‌توئیت – ۱۶آبان۱۳۹۷


نگاهی به نظرات کاربران فضای مجازی با هشتک غذا دارو تحریم نیست

نظام ولایت بعد از تحریمها حالا دست به دامن سلبریتی های حکومتی شده تا با ادعای تحریم دارو و غذا احساسات مردم رو تحریک کنن و بگن تحریمها علیه مردمه. همراه میشیم باهشتگ #غذا_دارو_تحریم_نیست و پاسخ توییتری ها. مدافعان رنگارنگ رژیم به دروغ مدعی اند تحریم باعث گرانی دارو و مرگ انسانها می شود. اما #غذا_دارو_تحریم_نیست. سلبریتی های نظام جاعش در یک اقدام هماهنگ شروع به سم پاشی بر علیه تحریم ها برای منحرف کردن افکار عمومی کرده اند!! این دستور با آپلود همزمان ویدیو کودک سرطانی و این پوستر(!) و کپشن های کپی شده هماهنگ در یک ساعت خاص در فضای مجازی منتشر شد! در حالی که #غذا_دارو_تحریم_نیست.

باید #سکوت_را_بشکنیم و به همه هموطنان اعلام کنیم : #غذا_دارو_تحریم_نیست و در عین حال اولویت ج ا نیست. چرا که اولویت حکومت ننگین ج ا چپاول ثروت ملی ایران، رانت خواری و تروریست پروری است. راستی اونایی که یهویی ، نگران مردم #ایران شدن که تحریم ها به ضرر مردم ایرانه!! آیا موقعی که ۹ میلیارد دلار به دست همین حکومت ج ا گم شد. چرا اونموقع نگران مردم ایران نشدن ، لازم نکرده ماله کشا و ساندیس خورا نگران مردم ایران باشن. #غذا_دارو_تحریم_نیست

#غذا_دارو_تحریم_نیست اون صد و پنجاه میلیارد دلار پول لغو تحریم ها که رفت تو جیب جمهوری اسلامی و خرج اهداف مذهبی رژیم و نجات بشار اسد طی معامله با اوباما و خرید موشک از چین برای حوثی ها شد باعث فقر ایرانیا نشد؟ فقط خود رژیم و مسئولین رژیم هستن که باعث گرونی دارو و مواد غذایی شدن تحریم رو بهانه کردن خون مردمو مثل زالو میمکن! یه عده میگن تحریم ها به ضرر مردمه گذشته ازاینکه در رأس این جریان خود حکومته! اما ی سوال رو پاسخ بدن و اونم اینکه بعداز توافق برجام و ازبلوکه خارج شدن بانکها و دارایی ها و اون همه پول و شرکت هایی که به ایران سرازیر شدن آیا در وضعیت زندگی مردم چیزی تغییر کرد؟

روزی که وزیر بهداشت میگفت دارو نمیخریم چون گرونه و مگه عمر بیمارا چقدره صداتون در نیومد و خفه بودید!‌ حالا فیلتون یاد هندوستان کرده یا دلتون برای جیبتون تنگ میشه؟ با توجه به آن که آمریکا تحریم‌های غذا و دارو را برداشته، تهیه غذا و دارو راحت‌تر می‌شود. اما جمهوری اسلامی می‌خواهد با ندادن غذا و دارو به مردم، آن‌ها را با آمریکا دشمن کند! جمهوری اسلامی یک نظام فریب کار است.
لطفا به اشتراک بگذارید: