پاسخ کانونهای شورشی به پیام مسعود رجوی، فرمانده کل ارتش آزادیبخش ملی ایران

پاسخ کانونهای شورشی به پیام مسعود رجوی، فرمانده کلارتشآزادیبخشملیایران


پیام برخی از کانونهای شورشی از قوچان، ساوه، آذربایجان شرقی، شیراز و گلپایگان


جمعی از اعضای کانون شورشی ۷۳۹ قوچان ، در پاسخ به پیام مسعود رجوی در حالیکه پوسترهای فرمانده کل را در دست داشتند گفتند «برادر مسعود پیام شماره یازده شما را شنیدیم... حاضر حاضر حاضر».

در ساوه نیز یکی از اعضای کانون شورشی ۷۰۲ این شهر با بلند کردن تراکت «پیام شما را شنیدیم، برادر آماده اجرای فرمانت هستیم . آماده باش دوران سرنگونی» گفت «پیام شماره ۱۱ ارتش آزادیبخش را شنیدیم و برای مرحله سرنگونی آماده ایم».

یکی از اعضای کانون شورشی ۵۰۰ آذربایجان شرقی نیز در پیامی گفت « برادر مسعود فرمانده کل ارتش آزادیبخش پیام شما را با جان و دل شنیدیم و میگوییم حاضر حاضر حاضر».

در شیراز نیز یکی از اعضای کانون شورشی ۴۴۴ این شهر در پیامی گفت « برادر مسعود، جان جانان پیامت را بگوش جان شنیدیم، بپا و برخاسته ایم بر این ظلم و جور، برق شمشیر های سیقل زده ما ... حاضر حاضر حاضر» اعضای این کانون شورشی ورود به مرحله سرنگونی را تبریک گفتند.

اعضای یکی از کانونهای شورشی در گلپایگان نیز در پیامی گفتند «خلق جهان بدانند مسعود رهبر ماست، شیر همیشه بیدار خدا تورا نگهدار، برادر پیام شماره ۱۱ را گرفتم بموقع آماده باش دادید، کانونهای شورشی آماده هستند، رژیم وحشت خود را از کانونهای شورشی نشان داد، حاضر حاضر حاضر»

 

پیام برخی از کانونهای شورشی از مشهد، اصفهان، شاهین شهر، سمنان، سمیرم و شیراز


اعضای کانون شورشی ۴۱۸ مشهد نیز در پیام خود گفتند «برادر پیام شماره یازده ارتش آزادیبخش ملی ایران را بگوش جان شنیدیم و اعلام آماده باش برای مرحله سرنگونی می‌نماییم»

اعضای کانون شورشی ۷۳۰ اصفهان نیز در پیام خود گفتند « برادر مسعود پیام شما را در دوران آماده باش و سرنگونی را گرفتیم، حاضر حاضر حاضر ، خامنه‌ای بدونه به زودی با کانون های شورشی سرنگون است».

از شاهین شهر نیز اعضای یکی از کانونهای شورشی این شهر در پیامشان گفتند «برادر پیامت را شنیدیم، ما کانونهای شورشی، آماده ایم برای سرنگونی این رژیم منحوس آخوندی حاضر حاضر حاضر».

از ایلام نیز اعضای یکی از کانونهای شورشی با نصب تراکت زنده باد ارتش آزادیبخش ملی ایران ، باز می‌آییم گفتند «ما کانونهای شورشی پیام فرماندهی کل را شنیدیم، حاضر حاضر حاضر».

اعضای کانون شورشی ۸۲۴ شیراز نیز در پیام خود گفتند «برادر مسعود ما پیام شما را شنیدیم و آماده هستیم، حاضر حاضر حاضر».

از سمنان نیز اعضای کانون شورشی ۲۹۷ این شهر در پیامی گفتند «برادر مسعود پیام دوران آماده باش سرنگونی را دریافت کردیم ، برای انجام ماموریت آماده ایم حاضر حاضر حاضر»

اعضای کانون شورشی شهید حسین مدنی از سمیرم نیز در پیام خود گفتند «برادر مسعود ما پیام آمادگی شما را شنیدیم ما همه برای سرنگونی سر از پا نمی‌شناسیم ما کانون های شورشی جرقه قیام را میزنیم و بزودی ایران عزیز را آزاد میکنیم و به خلیفه ارتجاع میگوییم شاه سلطان ولایت مرگت فرا رسیده حاضر حاضر حاضر»

پیام برخی از کانونهای شورشی از سمنان، اهواز، لارستان، تهران، قم و اصفهان


اعضای کانون شورشی ۹۹۹ سمنان نیز در پیام خود گفتند «برادر جان پیامت دریافت شد حاضر حاضر حاضر».

از اهواز نیز اعضای کانون شورشی ۱۰۴ این شهر در پیام خود گفتند «برادر مسعود، پیامت را با گوش جان شنیدیم، حاضر حاضر حاضر».

اعضای کانون شورشی ۴۳۰ لارستان نیز در پیامی گفتند «با سلام به رهبر مقاومت برادر مسعود رجوی، سمبل شش دهه مقاومت و مبارزه علیه دو دیکتاتوری شاه و شیخ ، به فراخوان شما برای ورود به دوران سرنگونی لبیک میگوییم ، حاضر حاضر حاضر».

از تهران نیز یکی از اعضای کانون شورشی ۴۰۸ در پیامی گفتند «سلام خدمت فرمانده قهرمان خلق ایران زمین مسعود بزرگ فرمان آماده باشتان را بگوش جان شنیدم و در تارو پود مغز و جانم حکاکی کردم تا چونان نقشه ای راهی در برابر دیدگانم بدرخشد و راه را از بیراه گم نکنم حاضر حاضر حاضر...».

از قم نیز اعضای یکی از کانونهای شورشی این شهر در پیامی گفت «برادر پیامت را دریافت کردیم آماده ایم برای سرنگونی حاضر حاضر حاضر»

کانون شورشی ۳۱۳ اصفهان نیز در پیامی گفت «از کانون شورشی ۳۱۳ به فرمانده کل ارتش آزادی برادر ما سالهاست که منتظر دوران سرنگونی آماده باش بودیم برای اینکه بند از بند رژیم خونخوار ولایت بگسلیم. اکنون به روزهای سرفصلی تعیین تکلیف رژیم رسیدیم . میخواهیم خلیفه ارتجاع را به زباله دان تاریخ بیاندازیم . حاضر حاضر حاضر»

پیام برخی از کانونهای شورشی از تهران، گیلان، استان مرکزی و بروجرد


یکی از اعضای کانون شورشی ۲۱۱ تهران نیز در پیام خود گفتند «برادر مسعود پیامت را دریافت کردم حاضر حاضر حاضر. ملت بزرگ ایران سرنگونی حتمی است، شمشیرها را برای نابودی نظام ولایت فقیه هرچه تیز تر کنید، خلق جهان بداند مسعود رهبر ماست ارتش آزادیبخش پاسخ آخر ماست».

اعضای یکی دیگر از کانونهای شورشی تهران نیز در پیامی گفتند « برادر مسعود اعلام میکنیم که آماده ایم فرمانت را بگوش جان شنیده ایم و آماده ایم حاضر حاضر حاضر»

از گیلان نیز یکی از اعضای کانون شورشی در پیامی گفت «سلام به شما و به همه همرزمان آزادی ایران سلام مرا به شیر همیشه بیدار ایران برسانید و بگویید دوستشان دارم و بی‌صبرانه منتظر آمدنش هستیم»

از استان مرکزی و رباط کریم تهران و نیز اعضای کانون شورشی در تراکتهایی با مضمون « پیام شماره ۱۱ فرمانده کل ارتش آزادیبخش ملی ایران دریافت کردم حاضر حاضر حاضر – کانونهای شورشی پیام شماره ۱۱ شیر همیشه بیدار برادر مسعود را شنیدند» به این پیام پاسخ دادند.

در بروجرد نیز اعضای یکی از کانونهای شورشی با دیوار نویسی شعار « کانون شورشی در آماده باش – درود بر رجوی» به پیام فرماندهی کل پاسخ دادند.

اعضای کانون شورشی ۷۹۰ تهران نیز اقدام به پخش تراکت « ارتش آزادیبخش ملی ایران شماره ۱۱ ، وارد دوران آماده باش سرنگونی می‌شویم ، هرچند طول بکشد و هرچه فراز و نشیب داشته باشد سرنگونی دشمن ضد بشری محتوم است ، ورود به دوران آماده باش گرامی باد، برادر مسعود، حاضر حاضر حاضر» کردند.

 

بیشتر بخوانید:


سرنگونی رژیمایرانوآلترناتیودموکراتیک


جشن پیروزیاستراتژیکانونهایشورشیعلیهسرکوبواختناق


بهآتش کشیدنبنرخمینیوخامنهای توسطکانونهایشورشیدرتهران، شیراز،‌ سبزوار و


نماینده خامنهای درحفاظتسپاهپاسداران:‌ نبض ناآرامیها دردستمجاهدیناست


بازگشایی مدارسووحشترژیمازکانونشورشی


هشدار نسبتبهآتشیکهبهدامنرژیممیافتد


لطفا به اشتراک بگذارید: