آدم ارلی: توطئه‌های تروریستی رژیم ایران در خاک اروپا و فراخوان به بستن سفارت‌خانه‌های حکومت آخوندی

آدم ارلی: توطئه‌های تروریستی رژیم ایران در خاک اروپا و فراخوان به بستن سفارت‌خانه‌های حکومت آخوندی


سفیر آدام ارلی سخنگوی پیشین وزارت خارجة آمریکا در مصاحبه با سیمای آزادی، با اشاره به توطئه‌های تروریستی حکومت آخوندی در خاک اروپا، به بستن سفارت‌خانه‌های رژیم در کشورهای مختلف اروپایی فراخوان داد.

آدام ارلی سخنگوی پیشین وزارت خارجه آمریکا


سفیر آدام ارلی سخنگوی پیشین وزارت خارجة آمریکا با استناد به اطلاعات افشا شده در کنفرانس مطبوعاتی دفتر نمایندگی شورای مقاومت ایران در واشینگتن دربارة تشدید اقدامات تروریستی رژیم، گفت: « طی شش ماه اخیر، 4 توطئة مختلف کشف شده است... یعنی یک حمله در هر شش هفته... البته اینها تنها مواردی است که شناسایی شده و مطمئنم که موارد دیگری هم هست که کشف نشده است».

آدام ارلی اضافه کرد: «سه دیپلمات (رژیم) ایران اخراج شده‌اند و یکی (از آنها) تحت بازداشت است...... به‌نظرم آن‌چه شاهدش هستیم، الگوی خطرناکی از رفتار است که طی آن وزارت اطلاعات (رژیم) ایران... در هماهنگی با شورای عالی امنیت...، سپاه پاسداران و ولی فقیه، عملیات گسترده‌تر و شدیدتری را در اروپا و آمریکا به‌پیش می‌برند که هدف آن سوءقصد و تروریسم علیه مقاومت ایران است که طی سال گذشته دستاوردهای بی‌سابقه‌یی را در داخل ایران کسب کرده است».

 

سخنگوی پیشین وزارت خارجة آمریکا دربارة راه حل مقابله با اقدامات تروریستی رژیم، تأکید کرد: «توصیة من به سیاست‌گذاران آمریکا و اروپا این است که اولاً باید به‌رسمیت بشناسید که (رژیم) ایران یک خطر روشن و موجود در کشورهای شما است...، ثانیاً باید منابع ضد تروریستی و ضد اطلاعاتی قابل توجهی را برای دنبال‌کردن و نظارت بر آنها و مختل‌کردن شبکه‌هایشان اختصاص بدهید؛ و ثالثاً در جاهایی که وزارت اطلاعات (رژیم) ایران... از سفارت‌های این رژیم به‌عنوان تسهیل‌کننده و پشتیبان اجرای حملات تروریستی (استفاده می‌کند) و به طور خاص در نقاطی مثل اتریش، پاریس و برلین یا باید این مراکز بسته شوند و یا حداقل، تعداد پرسنل ثبت‌شدة (رژیم) ایران در این کشورها به‌شدت محدود شود».

 
لطفا به اشتراک بگذارید: