تحریمها باید آنقدر شدید باشد تا جیغ رژیم را دربیاورد-۲۰دقیقه

تحریمها باید آنقدر شدید باشد تا جیغ رژیم را دربیاورد-۲۰دقیقه-۱۸آبان




جان بولتون می گوید: ما قصد داریم رژیم ایران را به شدت تحت فشار قرار بدهیم . تحریمهای باید آنقدر شدید باشد تا جیغ آخوندها را در بیاورد

گزارش





تحریمهای باید آنقدر شدید باشد تا جیغ آخوندها را در بیاورد

جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا به فاکس نیوز گفت: من فکر میکنم تحریمها بطور سرجمع تابحال تاثیرات بسیار زیادی روی رژیم ایران داشته است . شما میدانید که وقتی دونالد ترامپ اعلام کرد ما درحال بیرون کشیدن از توافق هسته یی هستیم، بازرگانان بزرگ که فرصتها و سرمایه گذاری هایی در ایران داشتند قصد نداشتند منتظر بمانند که بطور واقعی تحریمها اجرایی بشود . آنها ( از ایران ) بیرون کشیدند و در بسیاری از زمینه ها (رابطه شان را ) قطع کردند و من فکرمیکنم پیشاپیش نتایج آنرا بر روی رژیم ایران دیده ایم .

واحد پول ایران یعنی ریال از زمان تحریمها 70 درصد کاهش پیدا کرده است. شما شورشها و تظاهرات را در سراسر کشور می بینید .من از ( تظاهرات ) مردم ایران خیلی برانگیخته شده ام .

جان بولتون افزود: تحریمها قصد دارد توانایی رژیم ایران ، برای ادامه برنامه هسته ای و تامین مالی تروریسم و وارد شدن به فعالیتهای نظامی درسراسر خاور میانه را قطع کند

سیاست دونالد ترامپ حداکثر فشار است و من فکر میکنم منظور وی از حداکثر فشار ، رساندن صادرات نفت ایران به صفر است . ما با بقیه کشورها در حال کار هستیم تا یک جانشین ، برای نفتی که کشورها ( از ایران ) میخرند پیدا کنیم. تحریمها در طول زمان ( شرایط را برای رژیم ایران) بحرانی میکند. اما اجازه بدهید این را روشن سازم که ما به دنبال تحریمهایی هستیم که فراتر برود و به تحریم هایی در سطح تحریمهای دوران اوباما ، در 2015 راضی نمی شویم و تحریمهای بیشتری وشاید بسیار مهم تری در راه است. ما بطور واقعی برقراری شدید و سخت تحریم هایی که وجود دارد را می خواهیم. رژیم ایران در شرایط حاضر در یک وضعیت فرار و طفره رفتن قرار دارد و تلاش میکنند تحریمها را دور بزنند. ما میخواهیم هر کاری که بتوانیم بکنیم تا رژیم ایران را به شدت تحت فشار قرار بدهیم همانطوری که انگلیسیها میگویند باید روی آنها فشار گذاشت تا ( جیغ شان) در بیاید ، و ما هر اقدامی که بتوانیم انجام می دهیم .تصمیم آخوندها در تهران باید تغییر رفتار شان بطور ریشه یی باشد یا با فاجعه اقتصادی مواجه شوند .

منبع:‌ fox business (5 نوامبر ۲۰۱۸ )

https://www.foxbusiness.com/politics/iran-sanctions-had-enormous-economic-consequences-john-bolton
لطفا به اشتراک بگذارید: