دلال رژیم ایران برای دور زدن تحریمها مجرم شناخته شد

دلال رژیم ایران برای دور زدن تحریمها مجرم شناخته شد


وزارت دادگستری آمریکا روز پنج‌شنبه ۱۷ آبان ۹۷ در وب‌سایت خود اعلام کرد روز چهارشنبه دادگاه فدرال منطقه‌ای کلمبیا، ایالت واشنگتن یک شهروند ایرانی را به اتهام «دور زدن تحریم‌های آمریکا علیه ایران» مجرم شناخته است.

این دادگاه که نام دلال رژیم ایران را آرش سپهری اعلام کرده، تاکید میکند وی و همدستانش تصمیم به قاچاق کالاها و فناوری‌هایی به ایران داشتند که تحت تحریم‌های آمریکا قرار دارند.

مایک پمپئو: هدف تحریم وادار کردن رژیم ایران به انجام کاری است که به نفع مردم ایران است


وزیر خارجه آمریکا، مایک پمپئو پیرامون تحریم رژیم ایران از جمله گفت: تلاشهای ما برای این نیست که مردم ایران را تنبیه کنیم در واقع کاملا برعکسش است هدف ما این است که رژیم ایران را وادار کنیم به این نتیجه برسد به نفع کشور خودشان نیست که اینطور رفتار کنند و مسیرشان را باید عوض کنند .

توقف نفوذ تنش‌زای رژیم ایران در منطقه و عملیات ترور


پمپئو در پاسخ به این سئوال که آیا نشانه ای از این که مقامهای رژیم ایران بخواهند مذاکره بکنند وجود دارد گفت: هنوز هیچ نشانه ای از این ندیده ایم ولی خیلی امیدواریم که این کار را بکنند.

ما فکر میکنیم این چیزی ست که مردم ایران از رهبران ایران میخواهند انجام دهند. هدف ما را به یاد داشته باشید. هدف این است که نفوذ تنش زایی ایران را در منطقه متوقف کنیم . همینطور عملیاتش برای ترور در اروپا و حمایت از حزب الله لبنان که آمریکایی ها و اسرائیلی ها را تهدید میکند و استفاده از دارایی مردم ایران برای اینکه دورتادور جهان هراس افکنی کند، مردم ایران چنین چیزهایی نمیخواهند این است که رهبری ایران را متوجه کنیم که این به نفع کشورشان یا به نفع مردم نیست و باید رفتارشان را عوض کنند.

 

نفع شان در این است که رفتار خود را عوض کنند. مسئله فقط این نیست که بیایند پای میز مذاکره، مسئله مذاکره نیست. مسئله تغییر رفتار است. آنها دارند به کسانی در یمن سلاح میرسانند. حوثی ها که به طرف ریاض و نقاط دیگری از خاورمیانه موشک پرتاب میکنند این امریکایی ها را تهدید میکند. در واقع خود ایرانی ها را هم تهدید میکند که به این نقاط سفر میکنند یا از فرودگاهشان عبور میکنند این خیلی تنش زا است .

 

خامنه‌ای ومقامات رژیم ایران عامل لطمه به مردم ایران هستند و به مردم اجازه نمی‌دهند حرف بزنند


پمپئو در پاسخ به این سئوال که آیا تحریمها به ضرر مردم ایران عمل نمیکند، گفت : کسانی که دارند به زندگی ایرانی ها لطمه میزنند آیت الله خامنه ای و قاسم سلیمانی هستند و مقامات ایران اینها کسانی هستند که امروز ایران را به مشی غلط انداخته اند.

خودتان می بینید وقتی درباره اعتراضات در ایران میخوانیم وقتی مردم ایران فرصت داشته باشند حرف بزنند این را می بینید. هر چند میدانیم وضعیت حقوق بشر چطور است به مردم ایران اجازه نمیدهند راحت حرف بزنند این رژیم ایران است که دارد این صدمه ها را به مردم ایران میزند نه بقیه دنیا و نه امریکا .

 

بیشتر بخوانید:



هشدار آمریکا: کشورها نبایدبهنفتکشهای ایرانیاجازهورودبهآبهاوبنادرخودرابدهند


چین قصدفروشهواپیمایمسافربریبهرژیمایرانراندارد


حکم دستگیریابومهدیمهندستوسطآمریکا




 

 

 

 
لطفا به اشتراک بگذارید: