گسترش اعتصاب رانندگان کامیون-اعتراض کشاورزان نجف آباد وخوراسگان -اعتصاب کارگران هفت تپه

گسترش اعتصابات و اعتراضات کامیون داران و کشاورزان در ایران


 گسترش اعتصاب رانندگان کامیون به ۷۱ شهر از ۲۵ استان کشور


رانندگان کامیون و خودروهای سنگین روز جمعه ۱۸ آبان ماه به چهارمین دور اعتصاب خود برای آزادی رانندگان دستگیرشده و سایر مطالبات خود ادامه دادند..کامیونداران در شهرهای مشهد، اهواز، خرم آباد، دورود ملایر، بندرعباس، اراک، آباده، چابهار، بندر موسوم به امام و بیرجند به اعتصاب خود ادامه دادند.

اعتصاب کامیونداران تاکنون در ۷۱ شهر از ۲۵ استان کشور گسترش یافته است.

چابهار چهارمین دور اعتصاب رانندگان کامیون .


مشهد چهارمین دور اعتصاب رانندگان کامیون.


 جاده خرم آباد -‌دورود چهارمین دور اعتصاب رانندگان کامیون.


تجمع اعتراضی کشاورزان قهدریجان.


روز جمعه ۱۸ آبان ماه، کشاورزان زحمتکش در قهدریجان در ادامه اعتراض و اعتصاب روزهای گذشته، به اعتراض خود ادامه دادند. آنان خواستار بدست آوردن حقابه قانونی شان هستند.

تجمع اعتراضی کشاورزان و حقابه داران نجف آباد و خوراسگان


روز جمعه ۱۸ آبانماه کشاورزان و حقابه داران در شهر نجف آباد اصفهان در اعتراض به مشکل بی آبی و برای بدست آوردن حقآبه قانونی شان به تحصن خود ادامه داده و تجمع اعتراضی برگزار کردند

کشاورزان خوراسگان نیز به این تجمع اعتراضی پیوستند و در باره مشکلاتشان سخنرانی کردند. کشاورزان با تاکید بر اتحاد تا رسیدن به همه خواسته های خود گفتند همه وعده و وعیدهای کارگزاران حکومتی دروغ بوده و باید برای گرفتن حقمان بلند شویم.

پنجمین روز اعتصاب و اعتراض کارگران هفت تپه.


کارگران نیشکر هفت تپه روز جمعه۱۸آبان ماه برای پنجمین روز متوالی در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات کارگران و پایان دادن به دخالت عوامل رژیم در شرکت تحت عنوان بخش خصوصی به اعتصاب وتجمع خود ادامه دادند.
لطفا به اشتراک بگذارید: