طنز موشکاف - ۱۹ آبان ۱۳۹۷

 

موشکاف: سلام! هر چی جلوتر میریم خر لنگ نظام تو چاله چوله های بیشتری می افته. هاهاهاها. پریروزا هم یه چالة دیگه،بعله ۳۰۰ تای دیگه به لیست تحریمای قبلی اضافه شده .هاهاها.

تلویزیون رژیم 17آبان

برایان هوک نماینده ویژه آمریکا در امور ایران که می کوشد به هر طریقی ناکامی های کاخ سفید را توجیه و جبران کند گفته کشورهای خریدار نفت کشتی های ایرانی را به بندر هایشان راه ندهند چون کشتی های ایرانی خوب نیستند و ممکن است برایشان حادثه رخ دهد.

علی اصغر سلطانیه عضو هیئت انرژی هسته‌یی ایران در کنفرانس امنیتی امان در اردن در مناقشه‌یی لفظی با نماینده آمریکا اقدامات غیر قانونی و غیر انسانی آمریکا علیه ایران را مصداق تروریسم خواند.

موشکاف:‌ هاهاهاها. اون از دیپلومات تروریست نظام تو اروپا، اینم از دیپلومات خفت‌گیر نظام تو اردن. هاهاها. فک کرده با این بازیا میتونه تحریما رو منتفی کنه. هاهاهاها. دلش خوشه ها. پدر خوندة همة تروریستای دنیا که نظام ولایت باشه، داره دیگرانو به تروریسم متهم میکنه. هاهاهاها. ببینین جیب خالی نظام، اونو به کجا ها کشونده.

محمدعلی خطیبی – نماینده رژیم در اوپک – 17آبان


ولی در عین حال ما باید بدونیم که این بازار بازار بسیار پر نوسانی است، درآمدهاش درآمدهای خیلی مطمئنی نیست. یک روز می بینیم که قیمت نفت می شود ۱۴۰دلار ، یک روز می شود ۳۰دلار. به هرحال ما الان باید به این نتیجه رسیده باشیم که ما باید وابستگی مون را به درآمدهای نفتی کم کنیم.

موشکاف:  هاهاها. گربه هه دستش به گوشت نمی رسید می گفت پیف بو میده. هاهاهاا. حالا داستان نظام ولایته که دیگه نمیتونه مثل قبل نفت صادر کنه بعد یارو میگه باید از وابستگیمون به درآمدهای نفتی کم کنیم. هاهاهاها. آخه میدونین؟‌ ساز و کار اروپایی هم سراب از آب دراومد. هاهاهاها.

سایت حکومتی ساعت24‌ - ۱۵ آبان


 

 «سوخت سیاسی اروپا ته کشید و کاری انجام نشد» «این روزها شاید یکی از افرادی که باید غمگین باشد موگرینی رییس سیاست خارجی اتحادیه اروپاست که به رغم پیگیریها و برنامه ریزی گسترده برای انباشت نیروی مادی باهدف مبارزه با تحریم ایران از سوی آمریکا کارش به جایی نرسید».

موشکاف:‌ هاهاهاها. روش نشد بنویسه عظما و شیخ فری و تمام مهره های نظام غمگینن. غمگین که چه عرض کنم، غمباد شدن، مونده بچه های قیام یه تلنگر بهشون بزنن تا بترکن. هاهاهاها. بعله، نظام ولایت به آخرای خط رسیده. خودشون بهتر از همه میدونن. حالا خبرای بیشتری هم تو راهه. فعلا خدانگهدار.

 
لطفا به اشتراک بگذارید: