پیام مریم رجوی در رابطه با اعتصاب رانندگان کامیون و اعتصاب کارگران و تجمعات اعتراضی

فراخوان خانم مریم رجوی به حمایت از اعتصابیون و کامیونداران 


اهواز اعتصاب و اعتراضا کارگران گروه ملی فولاد اهواز .

سفره ما خالیه ظلم و ستم کافیه.

اعتصاب و اعتراضات کارگران گروه ملی فولاد اهواز از صبح شنبه ۱۹آبان ماه در مقابل استانداری رژیم در اهواز آغاز شد.کارگران خشمگین شعار می دادند:

  ششمین روز اعتصاب و اعتراض کارگران نیشکر هفت تپه.

جمعی از کارگران نیشکر هفت تپه، در ششمین روز اعتصاب خود، اعتراضشان را به داخل شهر کشاندند تا صدای مظلومیتشان و ستمی که به آنها میشود توسط مردم شنیده شود. جمع دیگری از کارگران در داخل شرکت به اعتصاب خود ادامه دادند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت با انتشار اطلاعیه ای در باره ادامه اعتصاب و اعتراض کامیونداران، کارگران، بازاریان و کشاورزان در شهرهای مختلف کشوراعلام کرد:

خانم مریم رجوی، به عزم و اراده رانندگان زحمتکش کامیون، کشاورزان محروم اصفهان، کارگران ستمدیده نیشکر هفته تپه و فولاد اهواز و دیگر اعتصاب گران در سراسر کشور درود فرستاد و عموم هموطنان به‌ویژه جوانان را به حمایت از آنان فراخواند و گفت فقر و تورم و بیکاری و فساد ارمغان فاشیسم دینی برای کشور ماست و تا این رژیم قرون وسطایی بر سرکار است ادامه خواهد یافت.

منبع:‌دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران ۱۹ آبان ۱۳۹۷(۱۰ نوامبر ۲۰۱۸)

تهران تجمع اعتراضی کارگران خط شش قطار شهری

شماری از کارگران پروژه خط شش قطار شهری تهران؛روز شنبه ۱۹ آبانماه برای چندمین بار در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق و دستمزدهایشان در مقابل ساختمان دفتر مرکزی شرکت در منطقه مرزداران دست به اعتراض و تجمع زدند.

کرمانشاه تجمع اعتراضی کارگران شرکت پتروشیمی بیستون.

کارگران شرکت پتروشیمی بیستون در کرمانشاه روز جمعه در اعتراض به پایین بودن دستمزد، پرداخت نشدن پاداش بهره وری و مطالبات خود، در محیط کارخانه برای سومین روز از خوردن غذای کارخانه خودداری کردند.

جمعی از کارگران خدمات و فضای سبز شهرداری شادگان روز شنبه در اعتراض به پرداخت نشدن معوقات مزدی خود در مقابل درِ ورودی استانداری رژیم در اهواز ، تجمع اعتراضی برگزار کردند

کشاورزان ورزنه اصفهان برای بدست آوردن حقآبه قانونی شان و در اعتراض به حل نشدن مشکل آب در این منطقه، در ورودی این شهر تحصن کردند. 

جمعی از ساکنان کوی درویشیه کوت عبدالله در استان خوزستان در اعتراض به تداوم آبگرفتگی خیابان ها و معابر بدلیل تکمیل نشدن و نارسایی شبکه های فاضلاب و دفع آب های سطحی در مقابل فرمانداری کارون تجمع اعتراضی برگزار کردند.

صبح شنبه ، جمعی از بستگان زندانیان سیاسی در اعتراض به محدودیت ها و فشارهای اعمال شده بر زندانیان در زندانهای مختلف، در مقابل اداره کل زندانهای رژیم در تهران دست به تجمع و اعتراض زدند. این خانواده ها خواستار آزادی زندانیان سیاسی و رعایت حقوق انسانی آنها آنان شدند.

زندانیان بیمار صعب العلاج و یا قطع نخاعی که در بهداری زندان مرکزی ارومیه بستری هستند در اعتراض به عدم رسیدگی های صنفی دست به اعتصاب غذا زدند

جمعی از بستگان زندانیان سیاسی و مردم و جوانان ارومیه روز شنبه همزمان با اعتصاب زندانیان نسبت به فشارهای صنفی و پزشکی و بهداشتی دست به اعتراض زدند ماموران سرکوبگر خامنه ای مانع از پیوستن مردم و جوانان به تجمع اعتراضی آنان شدند.
لطفا به اشتراک بگذارید: