اعتصاب کامیون‌داران - مجله اجتماعی، اقتصادی شماره۴۷

 مجله اجتماعی، اقتصادی شماره۴۷ -۱۹آبان۱۳۹۷


با سلام و درودی دوباره به همه هموطنان عزیز ،از اینکه در برنامه دیگری از مجله اجتماعی –اقتصادی در خدمت شما هستم خوشحالی خودم را کتمان نمیکنم چرا که این مجله پیوندی است بین درد و فریاد –بین ظلم است و مرگ بر ظالمان و البته نتیجه اش اراده سترگیه که پیام آور آبادی و آزادی ایران زمین خواهد بود و با همین امید به سراغ برنامه امروزمان خواهیم رفت ابتدا مثل همیشه اخبار رو داریم در ادامه گزارش« چهارمین دور اعتصاب رانندگان کامیون »پرچمداران شرف و عزت و درادامه گزارش «نابودی جنگلها و محیط زیست »رو با هم خواهیم دید و پایان بخش برنامه «تصادفات»در ایران خواهد بود و اما اخبار

اخبار:


کاهش ۷۵ درصدی قدرت خرید کارگران


یک کارگزار رژیم درشورای کار تهران ضمن اعتراف به کاهش ۷۵ درصدی قدرت خرید کارگران گفت: با توجه به افزایش سرسام‌آور و جهشی که در قیمت‌ها داشتیم ارزش ریالی دستمزد کاهش پیدا کرده و از همین رو، شاهد افت قدرت خرید هستیم.

تورم تولیدکننده از ۲۲ درصد گذشت


شاخص بهای تولیدکننده در ایران در دوازده ماه منتهی به مهر ماه ۱۳۹۷ نسبت به مدت مشابه در سال گذشته به میزان ۲۲.۴ درصد افزایش یافته است.

صدا و سیمای رژیم سهامدار اصلی مافیای کنکور


رسانه حکومتی خبرآنلاین در گزارشی نوشت صدا و سیما با ۱۳ برنامه آموزشی و مشاوره برای کنکور و پخش هر روز آنها به مدت پخش میانگین یک ساعت، بخش زیادی از مافیای کنکور را با درآمد ماهیانه چند صد میلیاردی در دست دارد.

شیر از سفره زحمتکشان خارج شده است


خبرگزاری حکومتی تسنیم: قیمت شیر برای سومین بار در سال جاری افزایش یافت. مصرف سرانه از بیش از ۱۲۰ کیلوگرم در سال های گذشته به کمتر ۷۰ کیلوگرم در سال رسیده است. تولد نوزادان تالاسمی در سیستان و بلوچستان نگران کننده است
معاون امور اجتماعی وزیر بهداشت رژیم: ۵۰ درصد نوزادان مبتلا به بیماری تالاسمی کشور در جنوب سیستان و بلوچستان متولد می شوند.

ریز گرد زباله بزودی استانهای شمالی را فرا خواهد گرفت


خبرگزاری حکومتی خبرآنلاین: «ایران تنها امسال از کشورهای همجوار ۲۵ هزار تن زباله برای بازیافت وارد کشور کرده تا در کارخانه‌ها بازیافت شوند». بدلیل انباشت زباله در استانهای شمالی این استانها « بزودی با «ریزگردهای پلاستیکی» رو به رو می‌شوند تا پازل آلودگی‌های کشور از جنوب(ریزگردها خاکی) به شمال کامل شود». واردات زباله در حالی صورت می‌گیرد که زباله‌ها به یکی از بحران‌های زیست محیطی استان‌های شمالی تبدیل شده و حکومت به بهانه غیر اقتصادی بودن از بازیافت یا تولید برق از زباله‌ها در شمال اجتناب می‌کند.

قرق اختصاصی ترفندی برای غارت محیط زیست توسط کارگزاران رژیم


عضو هیئت مدیره انجمن ارزیابی محیط زیست: متأسفانه باید بگویم مسئولان محیط زیست، شورش را درآورده‌اند. قرق‌های اختصاصی، تنها و تنها ترفندی است برای زمین‌خواری و کوه‌خواری است. در حکومت آخوندی سازمان حفاظت محیط زیست خود عاملی در جهت به تاراج دادن منابع طبیعی مردم ایران برای آخوندها و پاسدارانشان است.

وجود ۲ میلیون هکتار کانون گرد و خاک در کشور


یک کارگزار رژیم در سازمان حفاظت محیط زیست: در حال حاضر ۲ میلیون هکتار از اراضی کل کشور به کانون گردو خاک تبدیل شده‌اند. باید یاد آوری کنیم که بدلیل غارت منابع آبی و خاکی توسط نهادهای وابسته به حاکمیت که عمدتا مربوط به سپاه می‌باشند، موجب از بین رفتن مراتع و تالابهای اصلی کشور و گسترش بی سابقه کانونهای گرد و خاک طی سالیان اخیر در کشور شده است.

رودخانه شهرچایی ارومیه نفس‌های آخر را می‌کشد


خبرگزاری حکومتی تسنیم: حال و روز رودخانه "شهرچایی" در ارومیه خوب نیست و شهروندان این دیار به آرامی عادت می‌کنند که چهار فصل سال، این رود را خالی از موج‌های خروشانی ببینند که روزگاری دریاچه ارومیه را سیراب می‌کرد.
رودخانه شهرچایی اصلی‌ترین منبع تأمین آب شهروندان ارومیه و یکی از رودخانه‌های تأمین‌کننده آب کشاورزی ساکنان جلگه سرسبز ارومیه است.

...........................................
گزارش اول « اعتصاب کامیونداران »


روز پنجشنبه ۱۰آبان ۱۳۹۷ چهارمین دور اعتصاب رانندگان کامیون ایران آغاز شد. اولین خبرها از استان اصفهان، شهرهای نجف‌آباد و مورچه‌خورت و آزادشهر مخابره شد. و مناطق اعتصابی به‌سرعت رو به گسترش است. گزارشی داریم دراین زمینه.

گزارش دوم « نابودی جنگلها و محیط زیست »


صحبت از پژمردن یک برگ نیست
وای جنگل را بیابان میکنند

آیا آخوندها فقط جنگل را بیابان کردن؟ ایکاش فقط به همین بسنده میکردن ،جز نابودی و تباهی ،قتل و غارت و پلشتی چه کاری دیگری از آنها بر آمده ،عصاره همه زشتی ها و پلیدی ها آب را خاک را دریا را کوه و جنگل را ، بله !گفتگو از مرگ انسانیت است

گزارش سوم « تصادفات در ایران »


در اسفند گذشته وزیر بهداشت رژیم یک آمار تکاهنده‌ای از میزان تصادفات در ایران اعتراف کرد که نشاندهنده شدت دشمنی نظام آخوندی با مردم ایران رو به خوبی نشون میده. هاشمی گفت: «آمار تصادفات در ایران به‌ویژه در خودروهای سنگین، ۱۰۰برابر دنیاست و از نظر مرگ‌ومیر به ازای هر ۱۰‌هزار خودرو وضعیت ایران تقریباً ۲برابر متوسط دنیا و اروپا است».این رو من برای شما عینا از روی سایت حکومتی الف در ۲۰ اسفند ۹۶ خواندم. پولهای مردم ایران خرج چی و کجا میشه؟
به گوشه های از فاجعه تصادفات در ایران توجهتون رو جلب می کنم
لطفا به اشتراک بگذارید: